سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

تامین اجتماعی: افزایش ۳۸ درصدی حقوق بازنشستگان از شهریورماه اعمال و پرداخت می‌شود

  • کد خبر: ۱۲۳۶۰۲
  • ۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۱
  • ۱
تامین اجتماعی: افزایش ۳۸ درصدی حقوق بازنشستگان از شهریورماه اعمال و پرداخت می‌شود
میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: پرداختی حقوق شهریورماه بازنشستگان بر اساس احکام جدید خواهد بود.

به گزارش شهرآرانیوز، میرهاشم موسوی؛ مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی امروز با حضور در یک تلویزیونی درباره جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان سایر سطوح اظهار کرد: در این زمینه ابتدا باید از رئیس‌جمهور تشکر کنم که شخصاً نسبت به این موضوع ورود پیدا کرد و با دستور ویژه آقای رئیسی، این مسئله به سمتی رفت که به افزایش حقوق بازنشستگان سایر سطوح انجامید.

وی تصریح کرد: بر همین اساس، حقوق بازنشستگان سایر سطوح بر مبنای مصوبه شورای عالی کار در سال جاری افزایش یافت که در همین خصوص حقوق این گروه از بازنشستگان ۳۸ درصدی بعلاوه عدد ۵۱۵ هزار تومان افزایش یافت و دغدغه بازنشستگان در این زمینه پاسخ داده شد.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به افزایش حقوق بازشتستگان حداقل‌بگیران و سایر سطوح در سال جاری گفت: افزایش ۵۷.۴ درصدی برای حداقل بگیران بود و ۳۸ درصدی بعلاوه ۵۱۵ هزار تومان برای سایر سطوح، بی‌سابقه بوده است.

موسوی افزود: انشاءالله در شهریور ماه، احکام بازنشستگان سایر سطوح صادر و پرداخت حقوق این افراد نیز بر اساس احکام جدید خواهد بود.

وی تصریح کرد: بازنشستگان می‌توانند طی چند روز آینده احکام خود را در سیستم الکترونیکی سازمان تأمین اجتماعی مشاهده کنند و معوقات و مابه‌التفاوت افزایش ۳۸ درصدی حقوق بازنشستگان سایر سطوح تأمین اجتماعی نیز پرداخت خواهد شد و از اول فروردین سال ۱۴۰۱ این افزایش اعمال خواهد شد، اما برای پرداخت معوقات باید زمینه‌هایی فراهم شود و در ارتباط با مباحث مالی این مابه‌التفاوت جلساتی را با کانون بازنشستگان برگزار کرده‌ایم و این جزو تعهداتمان است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا می‌توانید زمانی برای پرداخت معوقات و مابه‌التفاوت افزایش ۳۸ درصدی بازنشستگان سایر سطوح اعلام کنید، گفت: تلاش می‌کنیم از این سهامی که از دولت می‌گیریم آن را تبدیل به نقدینگی کنیم و پرداخت کنیم البته مدل‌هایی را نیز طراحی می‌کنیم و بازنشستگان نگران نباشند و ما تلاش خواهیم کرد در اسرع وقت این شرایط فراهم شود که پرداخت معوقات را انجام دهیم.


اخبار ویژه بازنشسته‌ها در لینک زیر:

instagram.com/bazneshasteh.news

 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بازنشسته باشعور
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
0
0
اینقدردیرکاری راانجام میدهیدچونکه نخبه برای دولت وپخمه برای مردم !!!!؟فیشهای شهریورباحقوقهای قبلی بدون افزایش صادر وخبری هم ازاحکام نیست!چرا؟؟ای تشنه قدرت ونه تشنگان خدمت مردم!!؟وای برما
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->