آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد مواد غذایی که هرگز آنها را نباید با معده خالی بخورید با مصرف این میوه خوشمزه و آبدار جوان شوید اگر از زندگی خسته و کلافه شده‌اید، بخوانید چرا دمای روغن زمان سرخ کردن اهمیت دارد؟ چرا باید به قول‌هایی که به فرزندتان می‌دهید عمل کنید؟ ۵ ماده غذایی که مصرف منظم آنها به افزایش هوش کمک می‌کند ویزیت‌های نجومی روانشناسان | از ۳۵۰ هزارتومان تا ۲ میلیون تومان! کلاس‌های دانشگاه‌ها تعطیل شدند (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) پرشدگی کامل ۱۱ سد کشور در پی بارش‌های بهاره + جدول اهمیت خوردن صبحانه برای دانش‌آموزان | کودکان به چه ویتامینی نیاز دارند؟ آیا راهی برای افزایش قد کودکان و نوجوانان وجود دارد؟ درد در سنین رشد را جدی بگیرید آیا استفاده از تابه‌های نچسب را باید کنار گذاشت؟ آیا مابه‌التفاوت حقوق بازنشستگان تامین‌اجتماعی در اردیبهشت پرداخت می‌شود؟ افزایش حقوق بازنشستگان منتظر تایید هیات دولت است جزییات افزایش وام بازنشستگان و مبلغ اقساط و توضیحات بانک رفاه کارگران (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

فقط اتباع عراقی می توانند از چذابه خارج شوند

  • کد خبر: ۱۲۳۶۸۹
  • ۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۴
فقط اتباع عراقی می توانند از چذابه خارج شوند
فرماندار دشت آزادگان گفت: فقط اتباع عراقی که به ایران سفر کرده‌اند و خواهان بازگشت به کشورشان هستند می‌توانند از مرز چذابه خارج شوند.

به گزارش شهرآرانیوز، حمید سیلاوی پیش از ظهر امروز چهارشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای باز شدن مرز چذابه را برای تردد زائران حسینی تکذیب کرد و گفت: فقط اتباع عراقی که به دلایل مختلف به ایران سفر کرده‌اند و خواهان بازگشت به کشورشان هستند می‌توانند از مرز چذابه خارج شوند.

فرماندار دشت آزادگان افزود: این مرز برای ایرانیانی که به عراق سفر کرده‌اند، باز است و می‌توانند از چذابه وارد کشور شوند.

وی عنوان کرد: با توجه به ایجاد آرامش در کشور عراق و اعلام آمادگی مسئولان عراقی برای پذیرش زوار شایعه بازگشایی مرزها منتشر شده اما تا زمان بررسی تمام جوانب مبنی بر پایش محیطی در کشور عراق و تأمین امنیت کامل زوار، مرزهای کشور بسته خواهند ماند.

فرماندار دشت آزادگان از متقاضیان خواست برای سفر به عراق منتظر اطلاعات بعدی باشند و فعلاً از مراجعه به مرزهای خوزستان خودداری کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->