پایان حضور بیرانوند در پرسپولیس| سلام بیرو از تبریز! عارف غلامی یاغی می‌شود؟ تیر حمید مطهری به سنگ خورد دو گزینه برای سرپرستی استقلال| یکی از میان پاشازاده و فاطمی پیام مهم رامین رضاییان به هواداران استقلال| کری خوانی ممنوع ادامه مذاکرات استقلال با حردانی نتیجه بازی آرژانتین و کلمبیا در فینال کوپاآمریکا+ ویدیو گل و خلاصه بازی| جهان به کام مسی نتیجه بازی انگلیس و اسپانیا در فینال یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| پایان شیرین ماتادورها پخش زنده بازی آرژانتین و کلمبیا در فینال کوپاآمریکا ۲۰۲۴ (۲۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی اسپانیا و انگلیس در فینال یورو ۲۰۲۴ (۲۴ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین قدوس- پرسپولیس؛ درگیر مسئله سربازی! تاریخ و ساعت بازی آرژانتین و کلمبیا در فینال کوپاآمریکا ۲۰۲۴ | تاریخ‌سازی مسی یا دومین جام یاران خامس؟ یک یاغی دیگر در لیست استقلال | احمدزاده پس از رضاییان آبی‌پوش می‌شود؟ رسمی؛ رامین رضاییان به استقلال پیوست + عکس پنجمی ساحلی بازان ایران در رنکینگ جهانی رضایت اسکوچیچ از امکانات تراکتور سامان فلاح، خرید جدید استقلال آزمون در دوراهی لالیگا و لیگ‌های عربی
سرخط خبرها

وضعیت عجیب بازیکن پرسپولیس!

  • کد خبر: ۱۲۳۸۷۲
  • ۱۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۶
وضعیت عجیب بازیکن پرسپولیس!
وضعیت مهاجم جوان پرسپولیس در این تیم دچار لغزش شده است.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، با وجود اینکه از ماه‌ها پیش بحث جدایی مهدی عبدی از پرسپولیس مطرح شد، اما تا امروز این مهاجم در پرسپولیس ماندنی شده است. این در شرایطی است که به گفته نزدیکان عبدی این بازیکن چند پیشنهاد از پرتغال و کشور‌های حوزه خلیج فارس داشت، اما باشگاه پرسپولیس اجازه جدایی به عبدی نداد.

حالا با پیوستن لوکادیا به پرسپولیس و احتمالا سرخپوش شدن دیاباته صحبت‌هایی در مورد جدایی احتمالی عبدی از پرسپولیس به گوش می‌رسد. باتوجه به عملکرد عبدی در چند بازی گذشته و احتمال نیمکت‌نشینی این بازیکن در بازی‌های بعدی شایعاتی در خصوص جدایی احتمالی این بازیکن از پرسپولیس شنیده شده است.

با این حال کادرفنی پرسپولیس هیچ برنامه‌ای برای فروش عبدی ندارد. کادرفنی پرسپولیس معتقد است با وجود افت عبدی در چندبازی گذشته، اما این مهاجم می‌تواند همچنان در پرسپولیس بازی کند. البته این امکان وجود دارد یحیی گل‌محمدی نسبت به گذشته و با وجود لوکادیا و احتمالا دیاباته کمتر به عبدی بازی بدهد، اما به هیج عنوان به جدایی این بازیکن رضایت نخواهد داد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->