وقتی «برمودا» رازهای کامران نجف‌زاده را هم افشا می‌کند! تمساح خونی و سال گربه زیر سایه «مست عشق» «لوران کانته» کارگردان فیلم کلاس درگذشت فیلم‌های سینمایی امروز تلویزیون (جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری کنگره شعر توس تا نیشابور + جزئیات نگاهی به مضمون بهار در شعر معاصر «پدر قهوه» سریال جدید مهران مدیری در راه شبکه نمایش خانگی چندخطی درباره‌ی کتاب «فلسفه‌ی پیاده‌روی» نوشته‌ی فردریک گرو | بجنبید، منتظرمان هستند! بازگشت بهروز افخمی با «هفت» به تلویزیون + زمان پخش تئاتر کمدی «هشتگ، بچه‌شهرستانی‌ام» روی صحنه می‌رود + پوستر و زمان اجرا انعکاسی از مظلومیت غزه در «خاورمیانه» | گفتگو با احمدرضا عبیدی (ججو) به مناسبت انتشار موزیک ویدئو جدیدش فردوسی و «شاهنامه» در نگاه محمدعلی اسلامی ندوشن «صحبت یار» در نگارخانه فردوسی + عکس اضافه شدن شخصیت «غرغر خان» به باغ شادونه نقد کامل فیلم تلماسه ۲ (Dune 2) | زیبایی و وحشت «پهلوان هرگز نمی‌میرد» و «پهلوان واقعی» در تلویزیون + زمان پخش پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین ۱۴۰۳ |«هویزه» مشهد در جمع پرفروش‌ها
سرخط خبرها

اولین تریلر فیلم «جنگ جهانی سوم» هومن سیدی با بازی محسن تنابنده

  • کد خبر: ۱۲۳۹۶۵
  • ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۴
اولین تریلر فیلم «جنگ جهانی سوم» هومن سیدی با بازی محسن تنابنده
اولین تریلر فیلم «جنگ جهانی سوم» به کارگردانی هومن سیدی و با بازی محسن تنابنده که در بخش افق‌های جشنواره ونیز اکران می‌شود، منتشر شد.

شهرآرانیوز - فیلم «جنگ جهانی سوم»، ششمین فیلم بلند هومن سیدی پس از «آفریقا»، «سیزده»، «اعترافات ذهت خطرناک من»، «خشم و هیاهو» و «مغز‌های کوچک زنگ‌زده» است که نخستین نمایش جهانی خود را در بخش افق‌های هفتاد ونهمین جشنواره فیلم ونیز تجربه خواهد کرد.

تعداد بازدید : 2948

این فیلم در نخستین نمایش خود روز ۶ سپتامبر (۱۵ شهریور) از ساعت ۱۹:۳۰ در سالن «Sala Volpi» نمایش رسانه خواهد داشت و نخستین نمایش عمومی خود را هم ساعت ۱۴ روز ۷ سپتامبر (۱۶ شهریور) در «Sala Darsena» تجربه می‌کند. ساخته هومن سیدی در مجموع شش نوبت در ونیز به روی پرده خواهد رفت.

در خلاصه داستان جدید منتشر شده از این فیلم آمده است:

«شکیب یک کارگر روز مزد بی خانمان است که هرگز نتوانسته با از دست دادن همسر و پسرش در زلزله سال‌ها پیش کنار بیاید. در طی چند سال گذشته، او با یک زن کر و لال، به نام لادن رابطه برقرار کرده است. محل ساخت و سازی که او امروز در آن کار می‌کند به لوکیشن فیلمی درباره جنایات هیتلر در طول جنگ جهانی دوم تبدیل می‌شود و در کمال تعجب به او یک نقش سینمایی، خانه و فرصتی داده می‌شود تا برای خود کسی باشد. وقتی لادن از این موضوع مطلع می‌شود، به محل کارش می‌آید و درخواست کمک می‌کند. نقشه شکیب برای مخفی کردن او به طرز غم انگیزی اشتباه از کار در می‌آید و موقعیت جدید و فرصت بی‌تکرار پیش آمده برای او را، با تهدید رو به رو می‌کند.

اطلاعاتی تازه از داستان فیلم «جنگ جهانی سوم» هومن سیدی + عکس


در ادامه بخوانید

همه چیز درباره فیلم «شب، داخلی، دیوار» وحید جلیلوند + تیزر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->