سرخط خبرها

فصل جدید برنامه «حسینیه معلی» روی آنتن می‌رود+ زمان پخش

  • کد خبر: ۱۲۴۰۲۸
  • ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۴
  • ۲
فصل جدید برنامه «حسینیه معلی» روی آنتن می‌رود+ زمان پخش
تهیه کننده برنامه استعدادیابی «حسینیه معلی» از پخش فصل جدید این برنامه از روز چهارشنبه خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سعید ستودگان پیرامون آخرین خبرها از سری جدید برنامه «حسینیه معلی» گفت: برنامه «حسینیه معلی» به مناسبت روزهای منتهی به اربعین حسینی فصل جدید خود را آماده کرده است.

وی در همین راستا ابراز کرد: فصل جدید برنامه «حسینیه معلی» از چهارشنبه همین هفته شانزدهم شهریور ماه هر شب بعد از خبر ساعت 22 روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود اما هنوز مشخص نیست که دقیقا چند قسمت از این برنامه را خواهیم داشت.

این تهیه کننده تلویزیون پیرامون اینکه آیا همچنان ضبط این برنامه ادامه دارد یا خیر بیان کرد: ضبط این برنامه تمام شده است و ما این روزها ضبط نداریم و مراحل فنی و تدوین برای پخش از تلویزیون را پشت سر می‌گذاریم.

ستودگان خاطرنشان کرد: از سری اول این برنامه استقبال ویژه ای صورت گرفت و امیدوارم مخاطبان با فصل جدید این برنامه مذهبی باز هم ارتباط برقرار کنند.

لازم به ذکر است برنامه تلویزیونی «حسینیه معلی» اولین برنامه استعدادیابی در حوزه مداحی و روضه‌خوانی بود که در شب های دهه اول ماه محرم روی آنتن شبکه سه سیما رفت و با استقبال بی نظیر مخاطبان روبرو شد.

به گفته هیئت داوران این برنامه استعدادیابی این برنامه جنبه رقابتی نداشته و فقط برای انتقال توانایی های جوان و عاشقان حسینی به تصویر کشیده است.

سید مهدی رسولی، سعید حدادیان، مجید بنی فاطمه و محمد صمیمی از مداحان برجسته اهل بیت(ع) هستند که در سری اول این برنامه حضور داشتند اما در قسمت پایانی این برنامه اعلام شد که سعید حدادیان در سری جدید این برنامه حضور نخواهد داشت.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سعید موسوی مجد
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
0
0
با عرض سلام و ادب و احترام خدمت همه دوستانیکه این برنامه پراز نور رو ساختند خیلی پای برنامه شما گریه میکنم. بنده از ۹ سالگی در خونه اهل بیت علیهم السلام نوکری میکنم ۵۳ سال سن دارم و نوکریم در یکی از روستاهای سبزوار بدون هیچ گونه دریافتی بوده.روستای ما هیئت سنگ زنی داره که به ثبت میراث فرهنگی رسیده. خیلی دوست دارم که توی برنامه شما از فرهنگ غنی روستام اجرایی داشته باشم.البته اگر لیاقت دیده شدن درخونه ارباب رو داشته باشم.اجرکم عندالله. موسوی.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
0
0
باعرض سلام خدمت مجریان محترم برنامه حسینیه معلی وهمچنین عرض سلام خدمت مجری محترم ومهربان رسانه ملی جناب آقای حامدسلطانی خیلی برنامه قشنگی هست هرشب که این برنامه ازرسانه ملی پخش میشودما خانوادگی خیلی گریه میکنیم ازمدیریت محترم شبکه سه رسانه ملی جمهوری اسلامی ایران وازصداوسیمابابت ای برنامه نهایت
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->