برگزاری کنگره شعر توس تا نیشابور + جزئیات «پدر قهوه» سریال جدید مهران مدیری در راه شبکه نمایش خانگی چندخطی درباره‌ی کتاب «فلسفه‌ی پیاده‌روی» نوشته‌ی فردریک گرو | بجنبید، منتظرمان هستند! بازگشت بهروز افخمی با «هفت» به تلویزیون + زمان پخش تئاتر کمدی «هشتگ، بچه‌شهرستانی‌ام» روی صحنه می‌رود + پوستر و زمان اجرا انعکاسی از مظلومیت غزه در «خاورمیانه» | گفتگو با احمدرضا عبیدی (ججو) به مناسبت انتشار موزیک ویدئو جدیدش فردوسی و «شاهنامه» در نگاه محمدعلی اسلامی ندوشن «صحبت یار» در نگارخانه فردوسی + عکس اضافه شدن شخصیت «غرغر خان» به باغ شادونه نقد کامل فیلم تلماسه ۲ (Dune 2) | زیبایی و وحشت «پهلوان هرگز نمی‌میرد» و «پهلوان واقعی» در تلویزیون + زمان پخش پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین ۱۴۰۳ |«هویزه» مشهد در جمع پرفروش‌ها ماجرای شکایت صداوسیما از مهران مدیری به کجا رسید؟ «نردبان آسمان» به کتاب‌فروشی‌ها آمد صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ تجلیل از کارگردان فلسطینی در جشنواره فیلم سارایوو فیلم‌های اولین هفته اردیبهشت ۱۴۰۳ (۶ و ۷ اردیبهشت) + زمان پخش
سرخط خبرها

بالاخره زمان اکران فیلم «ملاقات خصوصی» و «گیجگاه» مشخص شد + تیزر

  • کد خبر: ۱۲۴۲۹۴
  • ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷
بالاخره زمان اکران فیلم «ملاقات خصوصی» و «گیجگاه»  مشخص شد + تیزر
با نزدیک شدن به روز‌های پایانی تابستان و در پیش بودن مسابقات جام جهانی از آذر امسال، چند فیلم که پتانسیل بالایی برای فروش دارند خود را برای اکران در اول پاییز آماده می‌کنند..

به گزارش شهرآرانیوز - با نزدیک‌شدن به روز‌های پایانی تابستان و در پیش بودن مسابقات جام جهانی از آذر امسال، چند فیلم که پتانسیل بالایی برای فروش دارند خود را برای اکران در اول پاییز آماده می‌کنند.

تاکنون اکران سه فیلم «ملاقات خصوصی» ساخته امید شمس، «گیجگاه» ساخته عادل تبریزی و «خط استوا» ساخته اصغر نعیمی از ششم مهرماه قطعی شده است.

«ملاقات خصوصی» که نخستین‌بار در جشنواره سال گذشته به نمایش درآمد و با استقبال فوق العاده مخاطبان مواجه شد، از جمله فیلم‌های باقیمانده اکران امسال است که پیش بینی می‌شود با فروش بسیار خوبی رو به رو شود. «ملاقات خصوصی» با بازی پری ناز ایزدیار و هوتن شکیبا» توسط پخش «شایسته فیلم» اکران می‌شود.

«گیجگاه» نخستین ساخته سینمایی عادل تبریزی است که در جشنواره سی و نهم فیلم فجر به نمایش درآمد و از فیلم‌های پرفروش جشنواره بود. با توجه به ترکیب بازیگران و سوژه فیلم، «گیجگاه» هم می‌تواند فروش خوبی در گیشه داشته باشد. «حوزه هنری» پخش فیلم را بر عهده دارد.

کمدی «خط استوا» به کارگردانی اصغر نعیمی دیگر فیلمی است که اکرانش در مهرماه قطعی شده. این فیلم بازى فرهاد اصلانى، سیامک انصارى و آزاده صمدى که در کشور اندونزى و جزیره بالى ساخته شده داستان رییس و نایب رییس فدراسیون فوتبال است که در آستانه اجلاس سالانه اى اف سى براى ترکاندن یک بمب خبرى سفرى مخفیانه به بالى میکنند تا با زیدان که در سفر خانوادگى به سر میبرد قرارداد ببندند، اما یک اتفاق همه چیز را به هم میزند. «خانه فیلم» پخش «خط استوا» را بر عهده دارد.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->