کابینه جنگ اسرائیل برای حمله احتمالی به رفح نشست برگزار کرد وزیر خارجه چین: صلح در منطقه با تحقق عدالت برای فلسطینی‌ها محقق می‌شود احمد وحیدی، وزیر کشور وارد مشهد شد (۶ اردیبهشت) اجرای نمایش «تمام نا تمام» در منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع) صهیونیست‌ها برای سومین روز متوالی به مسجدالاقصی یورش بردند یک خبرنگار دیگر فلسطینی در بمباران خانه‌اش در غزه به شهادت رسید همسر شهید سید مصطفی خمینی درگذشت (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) افکار عمومی جهان مصمم به متوقف‌کردن جنایات جنگی در نوار ‎غزه و کرانه باختری است تأکید فرمانده ارتش بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش برای اقدام نماینده ویژه پاکستان درامور افغانستان: ایران و چین شرکای معتمد ما هستند سردار فدوی: عملیات وعده صادق، صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است آمریکا قانونی کردن شهرک سازی‌های اسرائیل را در کرانه باختری خطرناک خواند رئیس‌جمهور: سفر به پاکستان و سریلانکا در مقطع فعلی پیام مهمی داشت سردرگمی و چالش جدید اسراییل مقابل حزب الله محاصره بن گویر در میان معترضان خشمگین صهیونیست + فیلم رئیسی: امروز همگان حقوق فلسطینیان را مطالبه می‌کنند چین، خواهان پایان فاجعه انسانی در غزه شد تظاهرات مجدد شهرک‌نشینان در برابر محل اقامت نتانیاهو
سرخط خبرها

بازداشت برادر زن وزیر کشاورزی تکذیب شد

  • کد خبر: ۱۲۴۴۵۶
  • ۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹
  • ۱
بازداشت برادر زن وزیر کشاورزی تکذیب شد
یک‌منبع آگاه در وزارت جهاد گفت: بازداشت برادر زن وزیر‌جهاد صد درصد شایعه است.

به گزارش شهرآرانیوز، روز گذشته برخی رسانه‌ها با انتشار خبری مدعی شده بودند که برادر همسر وزیر جهاد کشاورزی به خاطر مسائل مالی و اتهام رشوه دستگیر شده است.

همچنین چندی پیش هم خبری مبنی بر انتصاب آقای نصیری برادر زن وزیر جهاد به عنوان مدیرکل حراست وزارت جهاد در رسانه‌ها منتشر شده بود که تا قبل از آن در این سطح کار نکرده بود، هر چند این انتصاب در آن زمان تکذیب شد.

در این رابطه یک منبع آگاه در وزارت جهاد کشاورزی گفت: بازداشت برادر زن وزیر جهاد صد درصد کذب است و هم اکنون نهاد‌های امنیتی در حال پیگیری این شایعه هستند تا با فردی که این خبر را منتشر کرده است، برخورد قانونی کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دیبان
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
0
0
اگر هم شایعه باشه،ولی خطر بسیار جدیست. انتصابات فامیلی در وزارتخانه‌ها وادارات کم نیست. گشت ارشاد مدیران روزانه باید افراد رو عوض وبدل کنه، تا فرد شایسته در جای خودش قرار بگیرد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->