نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

حاشیه سازی برای استقلال با رمز اسکوچیچ!

  • کد خبر: ۱۲۴۹۷۴
  • ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۲
حاشیه سازی برای استقلال با رمز اسکوچیچ!
حامیان رسانه‌ای اسکوچیچ در روز‌های اخیر شایعاتی پیرامون حضور این مربی در استقلال را مطرح کرده‌اند که این شایعات هیچ پایه و اساسی ندارد و باشگاه استقلال حامی ساپینتو است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، بعد از تساوی استقلال مقابل پیکان جریان‌هایی درصدد حاشیه سازی برای استقلال برآمده‌اند و هر روز با موضوعیت تغییر در کادر فنی مباحثی را در رسانه‌های نزدیک به خود مطرح می‌کنند.

به تازگی نیز شایعاتی پیرامون مربیگری اسکوچیچ بعد از ساپینتو در استقلال مطرح شده که ثابت می‌کند خط تغییرات در کادر فنی از سوی حامیان رسانه‌ای اسکوچیچ به رسانه‌ها داده می‌شود تا این مربی که در نازل‌ترین سطح از اقتدار قرار دارد، به نیمکت استقلال نزدیک شود.

موضوع پیوستن اسکوچیچ به استقلال البته تازه نیست و برخی افراد که با این مربی درارتباط هستند در سال‌های گذشته نیز تلاش فزاینده‌ای داشتند تا این مربی به نیمکت استقلال برسد که تلاش آن‌ها نتیجه نداشت.

حالا در اوج انتقاد‌ها از آنچه در دوران مربیگری مرد کروات در تیم ملی فوتبال ایران رقم خورد، همان جریان‌ها درتلاشند برای این مربی کروات بار دیگر نان و آبی در فوتبال ایران دست و پا کنند و قصد دارند استقلال را به قربانگاهی برای رسیدن به اهداف خود کنند که البته باشگاه استقلال بنای تغییرات در کادر فنی را ندارد و همان طور که در ساعات اخیر از سوی مدیران این باشگاه تاکید شده، برنامه‌ای برای برکناری ساپینتو وجود ندارد.

شگفتا که این جریان سازی‌ها در شرایطی رقم می‌خورد که عملکرد ساپینتو تا پایان هفته پنجم به بهتر از بسیاری از مربیان خارجی بوده که تا کنون گام به دایره مربیگری در استقلال گذاشته‌اند وبعید نیست عده‌ای که احتمال موفقت مرد پرتغالی در استقلال را می‌دهند، به دنبال دور کردن او از اهدافش باشند.

تردیدی نیست با ادامه کار ساپینتو دراستقلال او با اتمسفر این باشگاه هماهنگ‌تر خواهد شد و استقلال نیز نمایش تماشاگر پسندی را درلیگ به اجراء خواهد گذاشت. اما اگر حاشیه سازان استقلال که منافع مالی برهرچیزی برای‌شان اولویت دارد، عرصه را برای آشنایی مرد پرتغالی با این باشگاه پررمز راز را بدهند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->