حزب‌الله لبنان محل استقرار نظامیان صهیونیست را هدف قرار داد یورش نظامیان صهیونیست به «طولکرم» (یکم مرداد ۱۴۰۳) نیروی دریایی سپاه: شناور خارجی حامل سوخت قاچاق در خلیج فارس را توقیف کردیم (یکم مرداد ۱۴۰۳) نگرانی سخنگوی «گوترش» از حمله اسرائیل به یمن حمله اسرائیل به خان‌یونس ۷۰ شهید و بیش از ۲۰۰ مجروح برجای گذاشت (یکم مرداد ۱۴۰۳) ایروانی: ایران کاملاً متعهد به کمک به راه‌حل سیاسی بحران سوریه است آیین‌نامه اجرایی متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان ابلاغ شد (یکم مرداد ۱۴۰۳) لحظه انهدام جنگ‌افزارهای متجاوز صهیونیستی از سوی قسام پزشکیان: حساب مردمی که به هر دلیلی ناراضی هستند، از دشمنان و بددلان جداست حملات سنگین مقاومت لبنان به شمال سرزمین‌های اشغالی + فیلم (یکم مرداد ۱۴۰۳) حمله وزیر تندرو رژیم صهیونیستی به ارتش اسرائیل فرماندار یک ایالت آمریکا: «ترامپ» یک جنایتکار، مرتکب تجاوز جنسی و دروغگوی مادرزاد است العربیه مدعی توقیف نفتکشی باپرچم «توگو» در ۶۱ مایلی بوشهر شد (یکم مرداد ۱۴۰۳) اردوغان و بشار اسد دیدار می‌کنند؟ سرلشکر سلامی: از طرح انزوای دشمنان خارج شده‌ایم اوکراین به بزرگترین پالایشگاه نفت روسیه در دریای سیاه حمله پهپادی کرد وزیر ارشاد درباره استخدام برادرزاده‌اش در وزارت بهداشت توضیح داد دادگاه عالی هند، قانون ایالتی تبعیض‌آمیز علیه مسلمانان را رد کرد عملیات زمینی جدید ارتش رژیم صهیونیستی در شرق خان‌یونس آغاز شد گفت و گوی تلفنی نخست وزیر ژاپن با پزشکیان
سرخط خبرها

۴۹ نظامی ارمنستان در حمله آذربایجان کشته شدند

  • کد خبر: ۱۲۵۴۶۷
  • ۲۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱
۴۹ نظامی ارمنستان در حمله آذربایجان کشته شدند
نخست وزیر ارمنستان در یک نشست فوری در پارلمان این کشور اعلام کرد: بر اساس اطلاعات وزارت دفاع ارمنستان، در نتیجه حملات شب گذشته نیرو‌های مسلح آذربایجانی به خط مرزی از هفت جهت، تاکنون ۴۹ نفر کشته شده‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز، به‌نقل از خبرگزاری «تاس»، نیکول پاشینیان، نخست وزیر ارمنستان امروز، سه شنبه در یک نشست فوری در پارلمان این کشور اعلام کرد که در نتیجه حملات شب گذشته طرف آذربایجانی، ۴۹ نفر جان خود را از دست دادند.

وی گفت: تاکنون طبق اعلام وزارت دفاع، ۴۹ نظامی ما کشته شده‌اند، البته این آمار قطعی نیست.

پاشینیان با اشاره به اینکه نیرو‌های مسلح آذربایجان از هفت جهت به مرز‌های ارمنستان حمله کردند، یادآور شد که مقامات باکو به دلیل امتناع از مذاکره برای حل و فصل مناقشه قره باغ کوهستانی، درگیری نظامی در مناطق مرزی را آغاز کردند.

وی افزود: آذربایجان معتقد است که قرار نیست در خصوص مناقشه قره باغ کوهستانی مذاکره کند. در جریان نشست بروکسل مشخص شد که آن‌ها قصد ندارند پیشنهادات ما برای گفتگو‌های صلح را مورد بررسی قرار دهند.

به گفته پاشینیان، نشست شورای دائمی سازمان پیمان امنیت جمعی به منظور بررسی وضعیت در مرز‌های ارمنستان و آذربایجان هم اکنون در حال برگزاری است.

نخست وزیر ارمنستان گفت: همانطور که می‌دانید ما از سازمان پیمان امنیت جمعی درخواست کمک کرده‌ایم و نشست شورای دائمی این سازمان هم اکنون در حال برگزاری و بررسی این موضوع است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->