نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD
سرخط خبرها

بانوان دونده استان گل کاشتند

  • کد خبر: ۱۲۵۴۹
  • ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۰۶:۱۱
بانوان دونده استان گل کاشتند
پرونده مسابقات دوی صحرانوردی دختران با ۷ مدال طلا و نقره برای خراسان رضوی بسته شد
مژده رنگیان - مسابقات صحرانوردی نوجوانان و جوانان دختر کشور در واپسین روز‌های پاییز ۹۸ در تهران برگزار شد و دختران استان در هر ۲ رده سنی قهرمان شدند.
مسابقات دوی صحرانوردی قهرمانی نوجوانان و جوانان دختر کشور با حضور ۱۴۵ دونده در پارک چیتگر پایتخت برگزار شد. در شرایطی که آلودگی هوا ممکن بود به لغو مسابقات منجر شود، بارندگی و رفع آلودگی شرایط را برای برگزاری این مسابقات در تهران مهیا کرد. در پایان رقابتی یک‌روزه و در مسافتی شش‌کیلومتری، حدیثه رئوف و تکتم دستاربندان از مشهد قهرمانان دوی صحرانوردی نوجوانان و جوانان کشور شدند.
۲ تیم نوجوانان و جوانان خراسان رضوی با ۸ دونده و هدایت حمیده جوان، مربی مشهدی تیم ملی، در این مسابقات حاضر شده بودند.
اوایل آذرماه نیز رقابت صحرانوردی بزرگ‌سالان به میزبانی ایلام برگزار شد که تکتم دستاربندان، ورزشکار جوان مشهدی، برای اولین بار در رده بزرگ‌سالان حاضر شد و توانست در اولین تجربه خود به عنوان چهارمی کشور دست پیدا کند. او در بخش تیمی رقابت‌ها نیز به همراه سمیرا خداترس، زهرا آهنی و نسرین محققی از خراسان رضوی موفق شدند با عملکرد خوبشان عنوان نایب‌قهرمانی کشور را کسب کنند.
دستاربندان که طی ۲ سال گذشته نیز قهرمانی کشور را در رده نوجوانان به دست آورده بود، امسال توانست باز هم در رقابت با حریفان خود از سراسر ایران نفر اول باشد. او در رده جوانان مسیر شش‌کیلومتری را دوید و زودتر از همه به خط پایان رسید. دوندگان تهران و زنجان نیز دوم و سوم شدند.
در رده سنی نوجوانان و در مسافتی چهارکیلومتری و شیب‌دار، این حدیثه رئوف، دونده آینده‌دار خراسان رضوی، بود که عنوان قهرمانی را به دست آورد. رئوف توانست بالاتر از دنیا سرباشی از البرز و فاطمه‌سیما شادکام از خراسان رضوی قهرمان شود. سیده فاطمه‌سیما شادکام از خراسان رضوی هم در رده سوم این رقابت قرار گرفت. حدیثه رئوف در رده سنی نوجوانان و تکتم دستاربندان در رده سنی جوانان با مربیگری حمیده جوان موفق به کسب عنوان قهرمانی شدند. پریچهر شاهی در رده سنی جوانان دوم شد و نایب‌قهرمانی رده سنی نوجوانان به دنیا سرباشی از البرز رسید.
در بخش تیمی نیز در رده سنی نوجوانان، ترکیب خراسان رضوی قهرمان شد و البرز و آذربایجان شرقی اول تا سوم شدند. در نتایج تیمی جوانان هم همدان روی سکوی اول ایستاد و خراسان رضوی نایب‌قهرمان شد. اصفهان نیز به عنوان سومی دست یافت.
این رقابت‌ها نیز به واسطه داشتن حامی مالی، جوایزی برای منتخبان داشت. جوایز بزرگ‌سالان از ۲ میلیون تومان شروع و تا یک میلیون تومان ادامه داشت، اما در رده‌های جوانان و نوجوانان این مقدار کمتر بود به طوری که به نفرات اول تا سوم به‌ترتیب جوایز نقدی یک میلیون تومان، ۷۵۰ هزار تومان و ۵۰۰ هزار تومان اهدا شد.
به این ترتیب، پرونده مسابقات صحرانوردی کشور در سال ۹۸ بسته شد که برای خراسانی‌ها همراه با ۷ مدال رنگارنگ بود. ۲ مدال نقره تیمی در رده‌های بزرگ‌سالان و جوانان، یک طلای تیمی در رده نوجوان، نقره انفرادی بزرگ‌سالان، ۲ طلای انفرادی جوانان و نوجوانان و یک برنز نوجوانان حاصل تلاش دختران دونده خراسانی بود. دستاورد مهم‌تر حضور ۲ دونده استان در ترکیب تیم ملی است. تیم ملی دوی صحرانوردی بانوان ایران ۱۱ سال از مسابقات آسیایی دور بود و اکنون بعد از مدت‌ها دوری، تیم ملی ایران عازم مسابقات می‌شود. مسابقات قهرمانی کشور در واقع انتخابی تیم ملی ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا بود و ۴ نفر برتر این مسابقات اعضای تیم ملی را تشکیل دادند. سمیرا خداترس و تکتم دستاربندان از مشهد در ترکیب تیم ملی حضور خواهند داشت.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->