حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به یک ون در لبنان (۲ مرداد ۱۴۰۳) کابینه دولت چهاردهم؛ نامزدهای پیشنهادی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی معرفی شدند ارائه گزارش وزرای دولت سیزدهم در دیدار با رئیس جمهور منتخب روزنامه هاآرتص: نتانیاهو از یمنی‌ها می‌ترسد پزشکیان: رضایت مردم شاخص مدیریت ماست معاون وزیر امور خارجه روسیه: مقدمات امضای توافق جامع شراکت راهبردی با تهران تکمیل شده است آخرین وضعیت پرونده فساد در فوتبال ایران | تفهیم اتهام وزیر سابق جهاد کشاورزی در پرونده چای دبش تل‌آویو: در صورت توافق ظرف ۶ هفته از غزه خارج می‌شویم آغاز عملیات بازآماد ناوشکن «سهند» در بندرعباس + ویدئو کمال خرازی: نگاه پزشکیان به سیاست خارجی مثبت است ارتش جمهوری اسلامی: ۳۰۰ کیلومتر از مرزهای شرقی با دیوار چهارمتری محصور شد آمریکا بمب‌افکن‌های اتمی در نزدیکی مرز اوکراین مستقر کرد با پادرمیانی چین؛ فتح و حماس بیانیه پایان اختلافات امضا کردند ژاپن ۴ شهرک‌نشین صهیونیست را بابت اعمال خشونت علیه فلسطینی‌ها تحریم کرد مراسم تحلیف پزشکیان سه‌شنبه هفته بعد (۹ مرداد) برگزار می‌شود + جزئیات وزیرکار در مجلس از عملکرد پایگاه رفاه ایرانیان دفاع کرد ادامه دیدارهای رئیس جمهور منتخب | برخی مقامات گزارش دادند هریس: ما پیروز انتخابات می‌شویم حماس درباره یورش صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی هشدار داد وزیر یونانی، ترکیه را تهدید نظامی کرد
سرخط خبرها

هکرها اطلاعات شخصی نتانیاهو را منتشر کردند

  • کد خبر: ۱۲۵۵۲۱
  • ۲۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۲
هکرها اطلاعات شخصی نتانیاهو را منتشر کردند
وبسایت صهیونیستی "واللا" اعلام کرد که گروه هکری "war_dark" پایگاه خبری شبکه تلویزیونی «کان» رژیم صهیونیستی را هک کرده و آن را از دسترس خارج کرده است. از این طریق اطلاعات شخصی نتانیاهو نیز به دست گروه هکر افتاده است.

به گزارش شهرآرانیوز، یک رسانه صهیونیست از هک پایگاه خبری شبکه تلویزیونی «کان» رژیم صهیونیستی و دستیابی هکرها به داده‌ها و اطلاعات میلیون‌ها اسرائیلی از جمله نخست وزیر فعلی و سابق این رژیم پرده برداشت.

این وب سایت در ادامه اعلام کرد که این تیم هکری موفق به هک یک پایگاه داده حاوی حدود ۹.۵ میلیون پرونده از جمله داده‌های مربوط به یائیر لاپید نخست وزیر فعلی رژیم صهیونیستی و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسبق این رژیم شده است.

واللا در ادامه آورده است: هکرها اطلاعات جزئی ۸۳۰۰ پرونده را منتشر کردند که از جمله شامل نام، شناسنامه، تاریخ تولد و حق رای است.

محافل امنیتی، سایبری و رسانه‌ای رژیم صهیونیستی به تازگی درباره حملات سایبری به زیرساخت‌های این رژیم ابراز نگرانی کرده‌اند که به عقیده کارشناسان، علت این امر را باید در سطح و گستردگی حملات و ناتوانی این رژیم در مقابله با آن جستجو کرد.

زیرساخت‌های اصلی رژیم صهیونیستی در طول چند ماه گذشته شاهد حملات مداوم سایبری بوده است.
در این مدت از سایت‌های نظامی، امنیتی و مدنی رژیم صهیونیستی گرفته تا شرکت‌های بزرگ هاستینگ این رژیم آماج حملات پیاپی قرار گرفته است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی پنجم آبان ماه  سال گذشته از حمله سایبری علیه این رژیم و افشای اطلاعات دقیقی درباره نظامیان صهیونیست خبر دادند. این رسانه‌ها نوشتند که یک گروه هکر پرونده‌های ویژه نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی را منتشر کرده است. این گروه پیش از این نیز تصاویری از «بنی گانتس» وزیر جنگ این رژیم را با عبارت‌های تهدید آمیز منتشر کرده بود.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->