چرا دیاباته برای تماشای بازی پرسپولیس به ورزشگاه نرفت؟

  • کد خبر: ۱۲۵۶۶۲
  • ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۴
چرا دیاباته برای تماشای بازی پرسپولیس به ورزشگاه نرفت؟
دلیل اینکه مهاجم جدید تیم پرسپولیس تا به حال بازی‌های این تیم را از نزدیک ندیده مشخص شد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، دو هفته پیش بود که شیخ دیاباته با امضای قراردادی رسمی و یک‌ساله به پرسپولیس پیوست تا خط حمله شاگردان یحیی گل‌محمدی با حضور او و لوکادیا به شدت تقویت شود. درهمین چند روز هم آی تی سی دیاباته برای بازی در پرسپولیس صادر شد، اما به خاطر شرایط خاص بدنی این بازیکن در دیدار مقابل هوادار و نفت مسجدسلیمان در لیست حضور نداشت.

با این وجود پیش‌بینی می‌شد شیخ دیاباته در روز بازی با هوادار که در تهران برگزار می‌شد به ورزشگاه پاس قوامین بیاید و دیدار هم تیمی‌هایش را از نزدیک ببیند، اما این اتفاق رخ نداد و دیاباته از جایی غیر از ورزشگاه پاس قوامین نظاره‌گر پیروزی ۳ گله پرسپولیس مقابل هوادار بود. این در شرایطی بود که لوکادیا در اولین بازی پرسپولیس که در تهران حضور داشت در بازی مقابل فولاد به ورزشگاه آزادی رفت و این دیدار را از سکو‌های ورزشگاه کنار مرتضی پورعلی‌گنجی تماشا کرد.

شنیده‌های ما حاکی از آن است که بدنسازی سنگین و اختصاصی دیاباته در چند روز گذشته و خستگی ناشی از این مسئله باعث شد تا این بازیکن ترجیح بدهد به جای حضور در ورزشگاه پاس قوامین، از پای تلویزیون تماشاگر برد تیمش باشد. او به همین خاطر در سفر به مسجدسلیمان همراه با پرسپولیس نرفت تا استراحت داشته باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->