بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز
سرخط خبرها

شوک عجیب فدراسیون فوتبال به خریداران بلیت بازی‌های ایران در جام جهانی

  • کد خبر: ۱۲۵۷۷۱
  • ۲۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۶
  • ۲
شوک عجیب فدراسیون فوتبال به خریداران بلیت بازی‌های ایران در جام جهانی
تعداد زیادی از خریداران بلیت بازی‌های ایران در جام جهانی با اشتباهی که به نظر می‌رسد از سوی فدراسیون فوتبال سر زده به مشکل خورده‌اند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، ماجدی و دوستانش گرچه با رای مجمع انتخاباتی از فدراسیون فوتبال کنار گذاشته‌شدند، اما هنوز ماجرا‌های عجیب و غریب دوران مدیریت‌شان باقی مانده و هر روز زلزله جدیدی در فوتبال ایران به راه می‌اندازد. تازه‌ترین ماجرا، اما به پروسه فروش بلیت بازی‌های ایران در جام جهانی به مردم برمی‌گردد. ماجرایی که می‌تواند در نهایت به یک رسوایی بزرگ برای فوتبال ایران بدل شود.

ماجرا از این قرار است که تعداد بسیاری از علاقه‌مندان به حضور در جام جهانی قطر، از طریق سایت معرفی
شده توسط فدراسیون فوتبال اقدام به خرید بلیط بازی‌های تیم ملی فوتبال جمهوری اسالمی ایران نموده اند و
عملیات پرداخت آن‌ها به طور کامل انجام شده و تاییدیه فدراسیون فوتبال هم برایشان پیامک گردیده است، اما پس از یک ماه از تاریخ واریزی و مراجعات مکرر، فدراسیون از تخصیص دادن "وچر نامبرها" خودداری می‌نماید. در طی این مدت بار‌ها مذاکراتی با کارشناسان فدراسیون فوتبال صورت گرفته، اما هر بار آن‌ها مدعی می‌شوند که کد‌های وچر CAT۳ به زودی ارسال می‌شود، اتفاقی که تا امروز رخ نداده است.

در نهایت، اما هفته گذشته به خریداران از سوی فدراسیون فوتبال اعلام شده شماره بلیت‌های CAT۳ موجود نیست و خریداران باید با واریز مبالغ باالتر نسبت به تغییر کتگوری خود اقدام نمایند. این در حالی است که فدراسیون در تاریخ ۱۹ مرداد و ۲۶ مرداد در سایت خود، اقدام به فروش این کتگوری کرده و در صورت نبود ظرفیت موجود، فدراسیون مقصر فروش این قسمت از ورزشگاه است و موظف به تغییر کتگوری خریداران، نه اینکه مجدداً خریداران به فدراسیون وجه اضافه پرداخت نمایند. این موضوع فقط مختص CAT۳ نیست و حتی به تعدادی از خریداران CAT۲ هم این موضوع اعلام شده‌است.

بحران هیا کارت برای علاقه‌مندان به تیم ملی ایران در قطر

نکته دیگر، اما شرط ورود به کشور قطر در زمان جام جهانی است که در گروی داشتن "هیا کارت" خواهدبود. در آن، شماره بلیط و رزرو اقامتگاه مشخص شده و بدون داشتن شماره بلیط، اقامتگاه برای فرد رزرو نخواهد شد و "هیا کارت" که حکم ویزای قطر را دارد برای افراد صادر نمی‌شود. این قصور فدراسیون فوتبال باعث عدم ثبت هیا کارت و پر شدن اقامتگاه‌های اقتصادی و رفتن بسیاری از علاقه‌مندان ایرانی برای تشویق تیم ملی ایران به قطر شده است. هر روز تاخیر در ارسال وچر فدراسیون باعث از دست رفتن اقامتگاه‌های ارزان قیمت و پرواز‌های مناسب برای این دسته از افراد شده است.

امان از ماجدی و کامرانی‌فر، امان از اصولی

مشخص نیست دقیقا در فدراسیون فوتبال در این حضور چندماهه ماجدی و چند ساله اصولی و شرکا چه گذشته که چنین راحت با بی‌مسئولیتی تمام، موجب دردسر و دلسردی علاقه‌مندان به فوتبال و تیم ملی شده‌اند و هیچ پیگیری هم در این خصوص صورت نگرفته‌است.

چطور فدراسیون فوتبال سایتی را معرفی کرده و در مردادماه مردم را به خرید بلیت بازی‌های ایران از این طریق تشویق کرده‌است؟

حالا که به خاطر شرایط خاص تحریم‌ها، مردم در داخل ایران برای خرید‌های بین‌المللی با مشکل مواجه هستند، آیا این رفتار درستی است که فدراسیون فوتبال در قبال علاقه‌مندان به تیم ملی داشته‌است؟ نکته جالب توجه اینکه در همین سایت فروش بلیت بازی‌های ایران، ۱۰ درصد هم نرخ بلیت‌ها نسبت به سایت فیفا و فروش رسمی نهاد‌های فوتبال دنیا، گرانتر بوده و باز هم مخاطبان نسبت به این اختلاف قیمت واکنشی نداشته اند و پذیرفته‌اند به قیمتی بالاتر، بلیت را خریداری کنند، اما حتی در همین حد هم فدراسیون فوتبال و سایت سامانه فروش بلیت همکاری لازم را نداشته‌اند.

لازم است نهاد‌های قضایی نسبت به این پول هنگفت جابجاشده و مشکلاتی که فدراسیون فوتبال و مسئولان سابق آن برای مردم درست کرده‌اند ورود کنند.

گفتنی است اسناد و اسکرین‌شات پرداخت‌ها و اسامی علاقه‌مندان به تیم ملی که در این ماجرا حداقل تا این لحظه متضرر شده‌اند در اختیار سرویس ورزشی شهرآرانیوز قرار گرفته‌است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
0
1
امروز ۷ مهر هست و حدود ۵۰ روز دیگه بازی جام جهانی شرو میشه ما همچنان منتظر وچر بلیط امون هستیم. دو ماهه پول رو گرفته فدراسیون اما حتی پاسخگوی تلفن هم نیستن. پرواز رفت برگشت میخواستم بگیرم ب خاطر نامشخص بودن وضعیت بلیط اقدام نکردم گرون شده الان. اقامتگاههای ارزون هم که همه پر شد و چون پیشنیاز رزرو هتل داشتن بلیط جام جهانی هست ما نتونستیم اقدام کنیم. اینهمه ضرر مالی رو کی میخواد جواب بده.
کریم
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
0
0
اگر ووچر نامبر قرار نیست به دست ما برسه زودتر بگن ما یه فکر دیگه کنیم.
از این پولها زیاد خوردن این هم رووش
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->