افزایش نسبی دما در غالب مناطق کشور تا اواسط هفته آتی (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تالاب جازموریان جان دوباره گرفت ۳ پیشنهاد برای افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی | افزایش ۳۵درصدی باید لحاظ شود نزاع دسته جمعی در پل قویون ارومیه+ فیلم سیل بیش از ۲۶۰۰ نفر از مردم را گرفتار کرد (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) کنکور سراسری ۱۴۰۳ در خراسان‌جنوبی دوباره برگزار می‌شود آغاز رقابت داوطلبان گروه علوم تجربی در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان- مشهد مذاکرات مزدی کانون بازنشستگان تامین اجتماعی ادامه دارد| مبنای افزایش حقوق کدام قانون است؟ (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) سیلاب به سنگان خواف رسید سلامت روان ایرانی‌ها پایش می‌شود پیش بینی آلزایمر ۱۲ سال قبل از بروز علائم با آزمایش چشم مشاغل ذهنی خطر زوال عقل را کاهش می‌دهند نحوه اضافه کردن دوران سربازی به سوابق بیمه تامین اجتماعی اعلام شد تخلیه برخی از روستا‌های زیرکوه در خراسان‌جنوبی به‌علت سیلاب + عکس (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) فوق‌العاده حقوق معلمان حق‌التدریس از مهر ماه ۲ برابر می‌شود نارضایتی توأمان مردم و متولیان درمان از  تعرفه‌های جدید پزشکی
سرخط خبرها

وضعیت جوی مرزهای غربی کشور و عتبات عالیات در روز «اربعین»

  • کد خبر: ۱۲۵۸۰۲
  • ۲۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۲
وضعیت جوی مرزهای غربی کشور و عتبات عالیات در روز «اربعین»
رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: برای وضعیت جوی بیشتر مرزهای غربی کشور و عتبات عالیات طی دو روز آینده وزش باد شدید و احتمال خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، صادق ضیائیان درباره وضعیت جوی مرزهای غربی کشور و عتبات عالیات طی فردا (جمعه ۲۵ شهریور)، اظهار کرد: فردا (جمعه ۲۵ شهریور) وضعیت آسمان مهران (ایلام) و تمرچین پیرانشهر صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد شدید با احتمال خیزش گرد و خاک پیش بینی می‌شود. همچنین بیشینه دما در مهران (ایلام) ۴۱، در تمرچین پیرانشهر ۲۹ و کمینه دما در مهران (ایلام) ۲۳ و در تمرچین پیرانشهر ۲۱ درجه سانتیگراد خواهد بود.

وی با بیان اینکه وضعیت آسمان شلمچه(خوزستان) و چذابه فردا صاف، گاهی همراه با وزش باد شدید و گرد و خاک خواهد بود، گفت: بیشینه دما در شلمچه (خوزستان) ۴۵ و در چذابه ۴۴ درجه و کمینه دما در شلمچه(خوزستان) ۲۸ و در چذابه ۲۲ درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، درباره وضعیت آسمان قصر شیرین، نجف، کربلا، کاظمین و سامرا طی فردا نیز توضیح داد: فردا وضعیت آسمان قصر شیرین صاف تا کمی ابری، گاهی همراه با وزش باد شدید و گرد و خاک با بیشینه دمای ۳۸ و کمینه دمای ۲۰ درجه سانتیگراد، نجف صاف و همراه با وزش باد، گاهی وزش باد شدید و گرد و خاک با بیشینه دمای ۳۹ و کمینه دمای ۲۵ درجه سانتیگراد، کربلا صاف، گاهی همراه با وزش باد و گرد و خاک با بیشینه دمای ۴۰ و کمینه دمای ۲۳ درجه سانتیگراد، کاظمین صاف، همراه با وزش باد و گاهی وزش باد شدید و گرد و خاک با بیشینه دمای ۴۱ و کمینه دمای ۲۷ درجه سانتیگراد و سامرا صاف و همراه با وزش باد و گرد و خاک، گاهی وزش باد شدید با بیشینه دمای ۴۰ درجه و کمینه دمای ۲۴ درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

ضیاییان همچنین درباره وضعیت جوی مرزهای غربی کشور و عتبات عالیات طی پس فردا (شنبه ۲۶ شهریور)، افزود: برای شنبه ۲۶ شهریور وضعیت آسمان مهران (ایلام) و شلمچه (خوزستان) صاف و گاهی همراه با وزش باد و گرد و خاک پیش بینی می‌شود. بیشینه دمای مهران (ایلام) ۴۲ و شلمچه (خوزستان) ۴۳ و کمینه دمای مهران (ایلام) ۲۵ و شلمچه (خوزستان) ۲۶ درجه سانتیگراد خواهد بود. همچنین آسمان  نجف و کربلا نیز در این روز صاف و گاهی همراه با وزش باد و گرد و خاک با بیشینه دمای ۴۰ درجه و کمینه دمای ۲۴ درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود.

به گفته وی، آسمان کاظمین طی شنبه ۲۶ شهریور صاف و گاهی همراه با وزش باد و گرد و خاک با بیشینه دمای ۴۰ درجه و کمینه دمای ۲۶ درجه سانتیگراد و آسمان سامرا طی این روز صاف و گاهی همراه با وزش باد و گرد و خاک با بیشینه دمای ۴۲ درجه و کمینه دمای ۲۴ درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت آسمان چذابه، قصر شیرین و تمرچین پیرانشهر طی شنبه ۲۶ شهریور نیز ادامه داد: وضعیت آسمان چذابه طی شنبه ۲۶ شهریور صاف، همراه با وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک با بیشینه دمای ۴۵ درجه و کمینه دمای ۲۲ درجه سانتیگراد، قصر شیرین صاف و گاهی همراه با وزش باد شدید با بیشینه دمای ۴۱ درجه و کمینه دمای ۲۲ درجه سانتیگراد و تمرچین پیرانشهر صاف و گاهی همراه با وزش باد با بیشینه دمای ۲۸ درجه و کمینه دمای ۲۰ درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->