نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و صربستان در یورو۲۰۲۴| مدعی وارد می شود نتیجه و ویدیو خلاصه بازی دانمارک و اسلوونی در یورو 2024 | اولین تساوی یورو رقم خورد قهرمانی اکبری در مسابقات موتورسواری مسکو نتیجه و ویدئو خلاصه بازی هلند و لهستان در یورو| برد سخت هلندی‌ها آلمان از برگزاری یورو ۲۰۲۴ چقدر درآمد کسب خواهد کرد؟ مبینا فلاح در تیراندازی با کمان سهمیه المپیک گرفت بازگشت ستاره مشهدی فوتسال ایران به لیگ برتر | حسین طیبی به گهرزمین پیوست پخش زنده بازی انگلیس و صربستان در یورو ۲۰۲۴ (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی اسلوونی و دانمارک در یورو ۲۰۲۴ (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی هلند و لهستان در یورو ۲۰۲۴ (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین دومین طلای کاروان ایران در بریکس را هم ووشو گرفت | زهرا کیانی طلایی شد در اختتامیه جشنواره فرهنگی‌ورزشی رضوی «جاده ولایت» عنوان شد: جشنواره «جاده ولایت» بین‌المللی می‌شود + فیلم زاهدی و پرسپولیس بی‌حساب شدند نقل و انتقالات پرسپولیس در گرو حکم درویش زمان برگزاری فینال جام حذفی مشخص شد کروس و موسیالا رکوردداران جدید یورو ۲۰۲۴ ترکیب احتمالی تیم ملی انگلیس برابر صربستان در یورو ۲۰۲۴ | تمام ستاره‌ها به‌خط می‌شوند حمله به مدافع تیم ملی آلمان به خاطر ذکر «الله اکبر» تاریخ و ساعت بازی انگلیس و صربستان در یورو ۲۰۲۴ | انتظار برای نمایش دو جین ستاره انگلیسی
سرخط خبرها

نتیجه و ویدئو کشتی حسن یزدانی و ماکوئف از اسلواکی در نیمه‌نهایی قهرمانی جهان بلگراد ۲۰۲۲

  • کد خبر: ۱۲۵۸۱۲
  • ۲۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۰
نتیجه و ویدئو کشتی حسن یزدانی و ماکوئف از اسلواکی در نیمه‌نهایی قهرمانی جهان بلگراد ۲۰۲۲
حسن یزدانی در مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی جهان، بلگراد به مصاف رقیبی از اسلواکی رفت.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، حسن یزدانی، کاپیتان و کشتی‌گیر وزن ۸۶ کیلوگرم کشورمان پس از ۲ پیروزی ساده، در مرحله نیمه نهایی قهرمانی کشتی جهان به مصاف ماکوئف از اسلواکی رفت. این دیدار لحظاتی قبل با نتیجه ده بر صفر و امتیاز عالی به سود حسن یزدانی به پایان رسید تا کاپیتان خیلی راحت راهی فینال شود.

تیلور و دائولبتکوف از آمریکا و قزاقستان دیگر کشتی گیران برگزار کننده مرحله نیمه نهایی این وزن بودند که تیلور هم با امتیاز عالی یازده بر صفر از سد حریف خود گذشت.

حسن یزدانی با صعود به فینال مسابقات جهانی صربستان ضمن قطعی کردن مدالش، تعداد مدال‌های دوران حرفه‌ای خود در مجموع مسابقات جهانی و المپیک را به عدد ۸ رساند.

غلامرضا تختی در سال ۱۳۴۱ به مدال نقره جهان رسید و هیچ کس فکر نمی‌کرد که رکورد ۷ مدال جهانی و المپیک او تا ۶۰ سال بعد نیز همچنان پابرجا باشد. نخستین کسی که توانست با این رکورد برابری کند، ژنرال ۷ مداله کشتی فرنگی ایران یعنی حمید سوریان بود که او هم نتوانست از این رکورد عبور کند. همچنین عبدالله موحد و علیرضا حیدری هم هر کدام با ۶ مدال جهانی و المپیک در رده سوم پرافتخارترین کشتی‌گیران کشورمان دارند.

 

ویدئو کشتی حسن یزدانی و ماکوئف در نیمه نهایی قهرمانی جهان

تعداد بازدید : 798
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->