استقلال هم به زودی واگذار می‌شود+ عکس تعریف و تمجید ادگارد داویدز از ایرانی‌ها حضور پینگ‌پنگ باز مشهدی در مسابقات انتخابی المپیک تیم ملی تنیس روی میز بانوان تاریخ و زمان بازی‌های تیم ملی ایران در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ عادل فردوسی‌پور بازنشسته شد! یک روایت بیش‌ از حد وفادارانه استقلال و پرسپولیس نقره داغ شدند تیم‌داری، مشکلی که معضل شده است طبیعت؛ مشتری جدید پرسپولیس پیشکسوت پرسپولیس، مدیرعامل سایپا شد استوری احساسی هادی چوپان با خانواده + عکس جریمه ۱۰۰۰ دلاری برای مدافع مشهدی سپاهان جشن آخر سال استقلالی‌ها در اکباتان ابلاغیه کمیته انضباطی برای پرسپولیس و استقلال فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی منحل شد! یک دروازه‌بان بدون بازی ملی‌پوش شد! قلعه نویی دیگر نوراللهی را نمی‌خواهد حذف غول‌های سپاهان از تیم ملی| چرا اسدی و مغانلو نیستند؟ تغییرات پرسپولیس بعد از واگذاری طباطبایی به پرسپولیس نمی‌آید بادیگارد مسی در راه لیگ عربستان
سرخط خبرها

ساعت و تاریخ کشتی احتمالی حسن یزدانی و تیلور در فینال قهرمانی جهان

  • کد خبر: ۱۲۵۸۱۵
  • ۲۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۰
  • ۲
ساعت و تاریخ کشتی احتمالی حسن یزدانی و تیلور در فینال قهرمانی جهان
حسن یزدانی و تیلور، جمعه شب در فینال مسابقات کشتی قهرمانی جهان به مصاف یکدیگر خواهندرفت، اگر امشب هر دو در کشتی‌های خود برنده باشند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، مسابقات وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان از ظهر امروز آغاز شده و حسن یزدانی از ایران و تیلور آمریکایی هر دو فوق‌العاده آماده نشان داده‌اند.

یزدانی موفق شد در برابر ایچیزلی از مولداوی با امتیاز عالی ۱۰ بر ۰ پیروز شود. تیلور هم کشتی گیر فرانسوی را در این مرحله با امتیاز عالی مغلوب کرد.

در مرحله یک چهارم نهایی هم هر ۲ کشتی گیر به نام آمریکا و ایران، موفق شدند با نتیجه ۱۱ بر ۰ از سد رقبای خود بگذرند.

تیلور در این مرحله کشتی گیری از کوبا را مغلوب کرد و حسن یزدانی از سد ژزیرانسکی از لهستان گذشت.

حالا هر ۲ نفر به مرحله نیمه نهایی رسیده‌اند و باید از ساعتی دیگر به مصاف رقبای خود بروند. کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد ایران باید به مصاف ماکوئف از اسلواکی برود و تیلور نیز نماینده قزاقستان را در مقابل خود خواهددید.

در صورتی که هر ۲ در نیمه نهایی پیروز شوند، رقابت فینال جذابی را اهالی کشتی جمعه شب، ۲۵ شهریورماه از ساعت ۲۲ تماشا خواهندکرد.

پیروزی تیلور و یزدانی در نیمه نهایی قهرمانی کشتی جهان

هر دو کشتی گیر سرشناس جهان با غلبه بر رقبای خود راهی فینال شدند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
1
6
حسن آقا پیروز مسابق هست
هوشنگ
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۵
0
0
این شاالله پیروز میدان حسن قهرمان هست
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->