پیدا شدن گوشت الاغ در یکی از هتل‌های اطراف حرم مطهر رضوی برنامه افزایش ظرفیت تولید روزانه پارس در سال جدید بیش از ۹۰ تن تخم مرغ غیر بهداشتی در شهرستان مشهد کشف و توقیف شد کم فروشی یک نانوایی در مشهد را به پلمب کشاند (۹ فروردین۱۴۰۳) جزئیات افزایش ضریب حقوق کارمندان و بازنشستگان دولت در سال ۱۴۰۳ + جدول ۴۲ واحد گرانفروش و متخلف در مشهد پلمب شدند (۹ فروردین ۱۴۰۲) آغاز حراج‌های خرده‌فروشی اموال تملیکی از ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ حقوق ورودی تلفن همراه بالای ۶۰۰ دلار مشخص شد تعریف ۱۶ پروژه برای تامین آب شرب مشهد در سال جدید | اختصاص بیش از ۴ هزار میلیارد تومان برای این پروژه‌ها مالیات بر ارزش افزوده رسما ۱۰ درصد شد! (۸ فروردین ۱۴۰۳) مصرف بنزین دوباره اوج گرفت (۸ فروردین ۱۴۰۳) اعمال افزایش حقوق بازنشستگان از فروردین + ویدئو ۲ کافی شاپ به دلیل تخلفات صنفی در مشهد پلمب شد (۸ فروردین ۱۴۰۳)  ۲۲ مرکز متخلف در خراسان رضوی پلمب شد  نگرانی طلافروشان از گرایش مردم به خرید طلای مستعمل رشد ۳ درصدی بورس در اولین هفته کاری سال جدید (۸ فروردین ۱۴۰۳) وزیر اقتصاد: دولت با افزایش ۱۰۰ هزار میلیاردی بار مالیاتی بودجه توسط مجلس مخالف است آخرین قیمت گوشی‌های روز در بازار | آیفون ۱۳ حداقل ۴۰ میلیون تومان شد + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳) آخرین قیمت محصولات سایپا + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳) آخرین قیمت محصولات ایران‌خودرو + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳) جدی شدن احتمال تغییر دستمزد ۱۴۰۳ کارگران آیین‌نامه دستمزد  ۱۴۰۳ در هیئت دولت تصویب شد ویدئو| توضیحات رئیس سازمان برنامه بودجه درباره تخصیص ارز برای واردات خودرو (۸ فروردین ۱۴۰۲) فرودگاه‌ها زیر ذره بین نظارتی سازمان هواپیمایی کشوری جزئیات پیش فروش بلیت قطار‌های مسافری از ۹ فروردین ماه سهمیه ویژه اقلام اساسی به استان‌های مسافرپذیر تخصیص می‌یابد
سرخط خبرها

رنگ‌های جدید برای خودرو‌های ایران‌خودرو مشخص شدند + عکس

  • کد خبر: ۱۲۶۰۷۱
  • ۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۹
رنگ‌های جدید برای خودرو‌های ایران‌خودرو مشخص شدند + عکس
معاون بازاریابی و فروش ایران‌خودرو، از معرفی ۱۱ رنگ جدید برای محصولات این شرکت خبر داده و با بیان اینکه توانایی تولید و عرضه خودرو‌ها با ۲۰ فام رنگ وجود دارد گفت که در آینده نزدیک و با ایجاد ساز و کار‌های لازم، مشتریان می‌توانند محصولات مورد نظر خود را در رنگ‌های خاص و متنوع سفارش‌گذاری کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، طبق اعلام گروه صنعتی ایران‌خودرو، محمد شفیعی‌نژاد ضمن اشاره به تعداد و تنوع فام‌های رنگ جدید ایران‌خودرو، ایجاد تنوع در رنگ محصولات را حاصل مطالعات بازاریابی و تولید براساس سلیقه و ذائقه مشتریان، تغییر چهره شهری دانسته و اظهار کرد: این ۱۱ فام رنگ جدید شامل رنگ‌های نقره‌ای تیتانیوم، قهوه‌ای کادرو، مشکی آبنوس، سرمه‌ای متالیک، آبی کاسپین، قرمز رژ، آبی اقیانوسی، صورتی، سبز کله غازی، سبز انگور و قهوه‌ای نسکافه‌ای می‌شود.

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو با بیان این‌که قابلیت اعمال فام‌های رنگی جدید بر روی تمامی محصولات ایران‌خودرو وجود دارد، گفت:، اما در مرحله اول و به‌عنوان نمونه این رنگ‌ها بر روی خودروی ۲۰۷ پانوراما به کار رفته است. تا پیش از این، پاشش رنگ نقره‌ای تیتانیوم بصورت روتین بر روی تارا صورت می‌گرفت، اما در حال حاضر خودروی پژو ۲۰۷ و در آینده‌ای نزدیک خودروی دنا اتوماتیک نیز با این رنگ تولید و عرضه خواهد شد.

وی افزود: ایران‌خودرو برنامه‌هایی پیرامون تنوع بخشی به رنگ محصولات تولیدی را در دستور کار دارد. نسبت خودرو‌های رنگی موجود در کشور بسیار پایین‌تر از آمار جهانی است و این اقدام در راستای پاسخ به نیاز بخشی از مشتریان و تنوع بخشی به محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو و تغییر چهره شهر‌ها صورت گرفته است. ایران‌خودرو از توانمندی تکنولوژی و ساختار مهندسی و تجهیزاتی بسیار بالایی برخوردار است. توانایی تولید و پاشش فام‌های رنگی مختلف بر روی انواع خودرو‌ها وجود دارد و علاوه بر رنگ‌های متنوع، قابلیت پاشش و تولید خودرو‌های دو رنگ نیز در این مجموعه ایجاد شده است؛ لذا از این پس می‌توانیم خودرو‌های دو رنگ را در رنگ‌های متنوع تولید کنیم.

شفیعی‌نژاد ضمن اشاره به اینکه در حال حاضر دو محصول پژو ۲۰۶ تیپ ۳ و تیپ ۴ و همچنین پژو ۲۰۷ اتوماتیک مجوز تولید بصورت دو رنگ با رنگ‌های متنوع را دریافت کرده‌اند، افزود: بصورت نمونه چند دستگاه تارا با سقف دو رنگ تولید شده که قابلیت تولید انبوه دارد، اما این اقدام فعلا در دستور کار معاونت فروش و تولید ایران‌خودرو نیست. عدم استقبال بالای مشتریان از محصولات با رنگ‌های متنوع، این است که عموما مشتریان نگران هستند که در صورت نیاز به ترمیم رنگ خودرو، نتوانند خدمات مدنظر را دریافت کنند و به همین دلیل از خرید محصولات با رنگ‌های خاص استقبال نمی‌کنند.

این مقام مسئول در ایران‌خودرو ضمن اشاره به ارائه خدمات پس از فروش در زمینه رنگ خودرو، تاکید کرد: ما این اطمینان را به مشتریان می‌دهیم که با وجود دستگاه‌های تینت رنگ و بسیار پیشرفته موجود در تعمیرگاه‌های مرکزی ایران خودرو که از رنگ‌های خاص نیز پشتیبانی می‌کنند، چنانچه در طول عمر خودرو، نیازی به ترمیم رنگ محصول و استفاده از خدمات پس از فروش در این زمینه باشد، به خوبی امکان تولید و پاشش رنگ‌ها بدون ایجاد هرگونه سایه (شید) و دو رنگی، وجود دارد.

شفیعی نژاد با بیان اینکه طبق دستور و ابلاغ مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو، مقرر شده است ساز و کار فروش محصولات با فام‌های رنگ متنوع در سایت‌های فروش ایجاد شود، اظهار کرد: همچنین قرار است نمایشگاه‌هایی در سطح شهر دایر شود تا مشتریان بتوانند در این مراکز رنگ‌های متنوع محصولات ایران‌خودرو را از نزدیک مشاهده کرده و در صورت تمایل، از طریق سامانه‌های فروش، محصول مورد نظر خود را با رنگ انتخابی سفارش‌گذاری کنند.

به گفته وی، قشر جوان کشور و مشتریانی که به دنبال فروش آنی محصولات نیستند، از رنگ‌های جدید استقبال خواهند کرد و ما نیز آمادگی کامل داریم تا رنگ‌های مورد نیاز مشتریان را با کیفیت بسیار بالا تولید و عرضه کنیم. محصولات با رنگ‌های جدید و متنوع می‌توانند چهره شهر و کشور را شاداب کرده و زیبایی بصری ایجاد کنند.

رنگ‌های جدید برای خودرو‌های ایران‌خودرو مشخص شدند + عکس


اینجا ببینید:خودروی شاسی بلند جدید سایپا ( یونی-تی چانگان) + مشخصات فنی و قیمت + فیلم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->