زلزله جنوب سیستان و بلوچستان را لرزاند (۹ مرداد ۱۴۰۳) فوری: حریق گسترده انبار ابر در شرق مشهد (۸ مرداد ۱۴۰۳) آیا از نظر قانون می‌شود هدیه را بازپس گرفت؟ کشف بیش از ۵۳ کیلو انواع موادمخدر در عطاری‌ها منع نمایش "شیرخشک" در تلویزیون عشق و عاشقی به مرگ دلخراش پسر جوان ختم شد نزاع و درگیری بر سر یک دختر خون به پا کرد بازداشت مرد شیطان صفت به دلیل اغفال و فراری دادن دخترجوان آیا ادارات تهران فردا سه‌شنبه (۹ مرداد ۱۴۰۳) تعطیل است؟ هشدار فروش پاستیل‌های خوکی در بازار بلع مواد مخدر جوان را تا یک قدمی مرگ کشاند قتل یک جوان بر اثر نزاع و درگیری در رشتخوار خراسان رضوی کشف ۱۲ هزار نخ سیگار قاچاق در مشهد (۸ مرداد ۱۴۰۳) طرز تهیه کوکی شکلاتی ترک‌دار در خانه + فیلم ویدئو | پل سیاهکلرود گیلان براثر سیل مسدود شد (۸ مرداد ۱۴۰۳) رگبار باران در ۱۷ استان ایران همراه با وزش باد شدید در جنوب کشور طرح ملی حقوق یاران برای خدمت رسانی تخصصی حقوقی و قضایی به جامعه تدوین شد انفجار مرگ‌بار در خانه‌ای ویلایی در بابلسر | فوت ۶ نفر از اعضای خانواده
سرخط خبرها

تصادف مرگبار در نیجریه با ۱۹ کشته

  • کد خبر: ۱۲۶۲۰۶
  • ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۷
تصادف مرگبار در نیجریه با ۱۹ کشته
مقامات پلیس نیجریه اعلام کردند که روز گذشته (یکشنبه) در پی تصادف سه وسیله نقلیه با یکدیگر در شهر "آبوجا"، پایتخت این کشور، دست کم ۱۹ نفر کشته و هشت نفر دیگر نیز به شدت زخمی شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، یکی از مقامات نیجریه در جریان بازدید از محل وقوع حادثه به خبرنگاران گفت: این حادثه زمانی رخ داده که دو اتوبوس با یک کامیون برخورد کرده‌اند. همچنین برخورد این سه وسیله نقلیه منجر به وقوع حریق نیز شده است.

مقامات پلیس نیجریه علت وقوع این حادثه را سرعت زیاد و سبقت غیرمجاز اعلام کرده‌اند.

تاکنون هویت قربانیان این حادثه به علت شدت سوختگی ناشی از وقوع حریق در این تصادف مشخص نشده است.

به گفته مقامات پلیس نیجریه، تحقیقات برای بررسی علت وقوع این حادثه آغاز شده است. این مقامات همچنین به رانندگان توصیه کرده‌اند که مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کرده و از سرعت غیرمجاز در هنگام رانندگی بپرهیزند.

به گزارش خبرگزاری شینهوا، تصادفات جاده‌ای مرگبار مکررا در نیجریه گزارش می‌شوند که اغلب به دلیل شرایط بد جاده‌ها و بی‌احتیاطی رانندگان رخ می‌دهند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->