شرط نکونام برای اردوی خارجی استقلال استقلالی‌ها اجازه تماشای المپیک را ندارند! پیش بینی جالب بازیکنان پرسپولیس: سه مدال طلا در کشتی می‌گیریم استارت رسمی المپیک پاریس ۲۰۲۴ از فردا (جمعه ۵ مردادماه ۱۴۰۳) رحمتی قول نیمه بالای جدول را نداد دستور ویژه به استقلال و پرسپولیس: مالیات بازیکنان خارجی را ندهید تاریخ و ساعت بازی تیم‌های فوتسال فرش آرا و سن ایچ (جمعه ۵ مرداد ۱۴۰۳) | نبرد هم‌پله‌ها اولتیماتوم عالیشاه به سروش رفیعی چهار روز سخت برای شاگردان گاریدو ستاره‌هایی که توسط بادامکی رد می‌شوند! علیرضا رضایی: از اعتبار کشتی خراسان دفاع می‌کنیم نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اسپانیا و ازبکستان در فوتبال المپیک پاریس (۳ مرداد ۱۴۰۳) | شکست یاران اورونوف نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرژانتین و مراکش در فوتبال المپیک ۲۰۲۴ | فرار دقیقه نودی آلبی‌سلسته از شکست در افتتاحیه بلاتکلیفی دستیاران نکونام| ۲ اسپانیایی در فهرست ورود ناراحتی حجازی از انتخاب عالمی به عنوان سرپرست استقلال تیم ملی بدون لژیونر‌ها در مقدماتی جام جهانی به مصاف رقبا می‌رود؟ حضور قلی‌زاده در پرسپولیس منتفی شد؟ قهرمانی آزادکاران جوان ایران در آسیا ترابی نیم فصل سرباز می‌شود؟ میرشاد ماجدی: از خودم مطمئنم و ریالی مال غیر در زندگی‌ام نیست
سرخط خبرها

کار سخت دیاباته برای بازی در پرسپولیس

  • کد خبر: ۱۲۶۳۵۸
  • ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰
کار سخت دیاباته برای بازی در پرسپولیس
حتی اگر دیاباته مصدوم هم نمی‌شد باز هم کار سختی برای حضور در ترکیب اصلی پرسپولیس داشت.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، پس از درخشش یورگن لوکادیا در پرسپولیس و البته پیوستن شیخ دیاباته به این تیم، خیلی از هواداران پرسپولیس منتظر زوج لوکادیا و دیاباته در خط حمله پرسپولیس هستند. در این بین هم دیاباته با انجام تمرینات اختصاصی سخت دنبال این بود تا از هفته هفتم و دیدار پرسپولیس با تراکتور شرایط بازی را برای تیم یحیی گل‌محمدی پیدا کند اما مصدومیت به وجود آمده حالا کار او را سخت کرده است.

با این وجود، اما احتمال اینکه دیاباته و یورگن لوکادیا به صورت همزمان در ترکیب پرسپولیس قرار بگیرند بسیار بعید است. پرسپولیس فعلا با سیستم یک مهاجمه مقابل حریفانش بازی می‌کند و البته با وجود لوکادیا این سیستم به کار پرسپولیس آمده. حالا خبر می‌رسد حتی اگر یحیی گل‌محمدی تصمیم بگیرد تیمش را با دو مهاجم هم به زمین بفرستد بازهم احتمال حضور همزمان این دو مهاجم خارجی به صورت فیکس بسیار کم است.

شنیده‌ها حاکی از آن است که جایگاه لوکادیا به عنوان مهاجم اصلی ثابت شده است و اگر قرار باشد پرسپولیس با دو مهاجم بازی کند، گل‌محمدی ترجیح می‌دهد که کنار لوکادیا از یک بازیکن سرعتی و فانتزی استفاده کند. با توجه به شرایط سن و سالی دیاباته و البته وضعیت فیزیکی او خیلی بعید است که کنار لوکادیا به عنوان زوج خط حمله پرسپولیس به زمین برود. البته اگر گل‌محمدی تصمیم بگیرد که از دو مهاجم بلندزن در ترکیب استفاده کند اوضاع فرق خواهد کرد.

با این همه به نظر می‌رسد دیاباته بعد از مسابقات جام جهانی قادر خواهد برای پرسپولیس به میدان برود چرا که دوره درمانی او زمان بر است و باید به شرایط خوب برسد تا بتواند برای تیمش بازی کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->