قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلوزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد
سرخط خبرها

کار سخت دیاباته برای بازی در پرسپولیس

  • کد خبر: ۱۲۶۳۵۸
  • ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰
کار سخت دیاباته برای بازی در پرسپولیس
حتی اگر دیاباته مصدوم هم نمی‌شد باز هم کار سختی برای حضور در ترکیب اصلی پرسپولیس داشت.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، پس از درخشش یورگن لوکادیا در پرسپولیس و البته پیوستن شیخ دیاباته به این تیم، خیلی از هواداران پرسپولیس منتظر زوج لوکادیا و دیاباته در خط حمله پرسپولیس هستند. در این بین هم دیاباته با انجام تمرینات اختصاصی سخت دنبال این بود تا از هفته هفتم و دیدار پرسپولیس با تراکتور شرایط بازی را برای تیم یحیی گل‌محمدی پیدا کند اما مصدومیت به وجود آمده حالا کار او را سخت کرده است.

با این وجود، اما احتمال اینکه دیاباته و یورگن لوکادیا به صورت همزمان در ترکیب پرسپولیس قرار بگیرند بسیار بعید است. پرسپولیس فعلا با سیستم یک مهاجمه مقابل حریفانش بازی می‌کند و البته با وجود لوکادیا این سیستم به کار پرسپولیس آمده. حالا خبر می‌رسد حتی اگر یحیی گل‌محمدی تصمیم بگیرد تیمش را با دو مهاجم هم به زمین بفرستد بازهم احتمال حضور همزمان این دو مهاجم خارجی به صورت فیکس بسیار کم است.

شنیده‌ها حاکی از آن است که جایگاه لوکادیا به عنوان مهاجم اصلی ثابت شده است و اگر قرار باشد پرسپولیس با دو مهاجم بازی کند، گل‌محمدی ترجیح می‌دهد که کنار لوکادیا از یک بازیکن سرعتی و فانتزی استفاده کند. با توجه به شرایط سن و سالی دیاباته و البته وضعیت فیزیکی او خیلی بعید است که کنار لوکادیا به عنوان زوج خط حمله پرسپولیس به زمین برود. البته اگر گل‌محمدی تصمیم بگیرد که از دو مهاجم بلندزن در ترکیب استفاده کند اوضاع فرق خواهد کرد.

با این همه به نظر می‌رسد دیاباته بعد از مسابقات جام جهانی قادر خواهد برای پرسپولیس به میدان برود چرا که دوره درمانی او زمان بر است و باید به شرایط خوب برسد تا بتواند برای تیمش بازی کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->