نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

شرایط مسی برای ماندن در بارسلونا مشخص شد

  • کد خبر: ۱۲۶۶۹۴
  • ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۴
شرایط مسی برای ماندن در بارسلونا مشخص شد
ال موندو شروطی را که مسی برای ماندن در بارسلونا مطرح کرده بود فاش کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، جدایی لیونل مسی از بارسلونا بدون سر و صدا نبود و این بازیکن با حواشی زیاد تیمش را ترک کرد. روزنامه اسپانیایی "ال موندو" اسنادی را منتشر کرد که نشان می‌دهد مهاجم آرژانتینی برای امضای قرارداد جدید چه خواسته‌ای از این باشگاه داشته است.

در سال ۲۰۲۱، لیونل مسی از بارسلونا جدا شد؛ سناریویی که سال‌ها غیرممکن تلقی می‌شد و باعث خشم و ناراحتی هواداران کاتالان‌ها شد. تمدید نشدن قرارداد بازیکن آرژانتینی پس از بیش از ۲۰ سال حضور در این باشگاه، ظاهراً به دلیل خواسته‌های این فوق ستاره نیز بوده است که باشگاه نتوانست یا نمی‌خواست آن‌ها را برآورده کند.

روزنامه اسپانیایی ال موندو ایمیل‌هایی را منتشر کرد که گفته می‌شود بین جوزپ ماریا بارتومئو رئیس وقت باشگاه و خورخه مسی پدر و مشاور برنده هفت توپ طلا ارسال شده است. در نتیجه، بارتومئو قرارداد جدیدی را به مسی پیشنهاد داد و مایل به ماندن مسی در این تیم بود.

گفته می‌شود مسی نیز این موضوع را رد نکرد، اما شرط و شروط‌های زیادی داشت که باید رعایت می‌شد. گفته می‌شود که او فقط برای امضای قرارداد، ۱۰ میلیون یورو پاداش می‌خواست. همچنین درخواست سه درصد سود برای بازپرداخت کاهش حقوق در طول دوران کرونا و همچنین تضمین افزایش حقوق در صورت افزایش مالیات در آینده را داشت.

همین شرایط باعث شد تا سران بارسلونا قید تمدید قرارداد با بازیکن خود را بزنند و او راهی پاری سن ژرمن شود.

باشگاه بارسلونا در بیانیه‌ای خشم خود را از افشای عمدی اطلاعات ابراز کرد و از اقدام قانونی علیه ال موندو خبر داد. با این حال باشگاه در مورد محتوای مطالب اعتراضی نکرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->