گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آث میلان و اینترمیلان| جنگ خونین بر سر قهرمانی ویدیو گل سردار آزمون به بولونیا برای رم جانشین دانیال اسماعیلی فر استارت زد وعده زنوزی به یحیی گل محمدی: چند ستاره می‌گیریم نعمتی و عبدی در شوک حضور گل‌محمدی قهرمانی پرسپولیس در دستان یحیی پخش زنده بازی آث‌میلان و اینتر در سری‌آ (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و کویت در جام ملت‌های آسیا| قاطع‌تر از همیشه اعتراض پرسپولیس به محرومیت اسماعیلی‌فر برابر سپاهان | دانیال باید برابر آلومینیوم غایب باشد حذف غیرمنتظره ژاپن از جام ملت‌های آسیا | غیبت سامورایی‌ها در جام جهانی پخش زنده بازی ایران و کویت در جام ملت‌های فوتسال آسیا + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

نتایج عجیب در لیگ برتر فوتسال بانوان

  • کد خبر: ۱۲۶۸۶۲
  • ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۲
نتایج عجیب در لیگ برتر فوتسال بانوان
هفته سوم از سوپرلیگ فوتسال بانوان با نتایجی دور از انتظار به پایان رسید.

مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ هیچ‌کدام از مدعیان قهرمانی در سوپرلیگ فوتسال بانوان در این هفته پیروز نشدند!
هفته سوم از سوپرلیگ فوتسال بانوان در اولین روز از پاییز با برگزاری چهار دیدار برگزار شد و نتایج این دیدار‌ها کاملا دور از ذهن بود.

جمعه یکم مهر۱۴۰۱ از ساعت۱۱ هشت تیم حاضر در سوپرلیگ به مصاف یکدیگر رفتند. در این هفته تیم‌های مدعی در خانه میزبان بودند، اما نکته درخورتوجه این بود که هیچ‌کدام از میزبانان پیروز نشدند. با نتایج هفته سوم، جدول تغییرات شایان‌توجهی داشت. دیگر تیمی بدون‌امتیاز در جدول وجود ندارد و همه تیم‌ها دست‌کم به یک پیروزی رسیده‌اند. پالایش نفت آبادان با ۹ امتیاز صدرنشین است، پیکان با هفت امتیاز در رده دوم قرار دارد و نصر با شش امتیاز سوم است.

شکست شش‌امتیازی نصر

نصر فردیس فصل گذشته یک گام تا فتح لیگ‌برتر فاصله داشت و مربی مشهدی هدایت آن را برعهده دارد و چندین چهره مشهدی نیز با نصر فردیس همکاری می‌کنند. نصری‌ها در هفته نخست سوپرلیگ با سه گل هیئت‌فوتبال نطنز را از پیش رو برداشتند و در هفته دوم این رقابت‌ها و در یک بازی خارج از خانه، درحالی‌که نیمه اول را با شکست پشت سر گذاشته بودند، درنهایت موفق به کسب پیروزی با نتیجه سه‌بریک مقابل ملی‌حفاری شدند. اما در سومین بازی درحالی‌که در خانه میزبان پالایش نفت آبادان بودند، با نتیجه‌ای پیش‌بینی‌نشدنی سه‌بریک شکست خوردند و پالایش نفت با یک پیروزی شش‌امتیازی در صدر جدول ماندگار شد.

کشیدن ترمز پیکان در تهران

پیکان، مدافع عنوان قهرمانی لیگ‌برتر که با جذب ستاره‌های ملی‌پوش و حفظ شاکله اصلی تیم سعی در کسب اولین جام سوپرلیگ را دارد، در هفته نخست با نتیجه پنج‌برسه فرهان ملارد یا همان رایزکو را شکست داد و در هفته دوم نیز در مسابقه‌ای خارج از خانه مقابل هیئت‌فوتبال نطنز موفق به کسب یک پیروزی بسیار حساس شد. اما در هفته سوم پیکان که در خانه از حفاری اهواز میزبانی می‌کرد، دستش به سه‌امتیاز نرسید. شاگردان نیلوفر اردلان درنهایت به تساوی امتیاز با شاگردان فروزان سلیمانی رضایت دادند و این بازی یک‌بریک تمام شد.

شگفتی شیرازی‌ها

رایزکو صفادشت از هفته دوم نامش در جدول بازی‌ها دیده شد. چون در هفته نخست این تیم فرهان ملارد بود که در آن بازی با وجود به‌ثمررساندن سه گل، در یک بازی حساس مقابل پیکان شکست خورده بود، اما در هفته دوم حامی مالی جدید خوش‌قدم بود و رایزکو دوبریک مس رفسنجان را شکست داد. اما داستان فجر شیراز جذاب‌تر بود. چون این تیم در هفته اول هفت گل از مس و در هفته دوم شش گل از پالایش نفت دریافت کرده بود و بدون امتیاز در قعر جدول قرار داشت. در سومین هفته رایزکو و فجر به مصاف هم رفتند که فجر شیراز خارج از خانه شگفتی‌ساز شد و سه‌بردو میزبانش را شکست داد.

مس از صدر به قعر

مس رفسنجان که دو فصل پیش‌تر قهرمان لیگ شده بود، با همان ترکیب همیشگی‌اش امسال هم به میدان آمده است. آن‌ها هفته اول با پیروزی پرگل به صدر جدول رفتند، اما شاگردان عاطفه رضایی هفته دوم در یک بازی نزدیک اولین شکستشان را تجربه کردند. در هفته سوم مس در خانه میزبان نماینده نطنز بود که این دیدار هم با نتیجه پیش‌بینی‌نشدنی تمام شد و در دوئل نزدیک این دو تیم، نطنز پنج‌برچهار مس را در رفسنجان شکست داد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->