استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن
سرخط خبرها
پیام در آمپاس

تمرینات تیم والیبال پیام مشهد به دلیل مشکلات مالی به تعویق افتاد

  • کد خبر: ۱۲۷۴۷
  • ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۷
تمرینات تیم والیبال پیام مشهد به دلیل مشکلات مالی به تعویق افتاد
مرتضی اخوان - تمرینات تیم والیبال سبزجامگان پیام مشهد که قرار بود از اول دی ماه آغاز شود، به دلیل مشکلات مالی به تعویق افتاد و قرار است پس از پرداخت معوقات بازیکنان، والیبالیست‌های خراسانی برای ادامه راه خود در لیگ برتر به‌صف شوند. تیم والیبال پیام که بعد از کش و قوس‌های فراوان و اختلافات ویرانگر ابتدای فصل، بالاخره در دقیقه ۹۰ نامش در لیست تیم‌های حاضر در قرعه‌کشی مسابقات این فصل گنجانده شد، حالا و با گذشت ۹ هفته از رقابت‌های لیگ برتر، دوباره با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کند، مشکلاتی که حالا شیرازه این تیم را از هم پاشانده و هرروز ممکن است پیام از ادامه راه لیگ بازماند. سبزجامگان این فصل با وجود تمام مشکلات مالی و فنی، عملکرد نسبتا خوبی داشتند. آن‌ها از ۸ بازی خود ۳ پیروزی به دست آوردند که ۲ تای این پیروزی‌ها در خارج از خانه حاصل شد. روندی که نشان‌دهنده این مسئله بود که اگر جوانان بومی پیام گرفتار بحران و حاشیه نشوند، می‌توانند در ادامه فصل شرایط را برای صعودشان به پلی‌آف مهیا کنند.

شیخ‌الاسلامی: نوشداروی بعد از مرگ سهراب نمی‌خواهیم
مدیرعامل باشگاه پیام مشهد این روز‌ها به‌شدت در پی حل‌وفصل مشکلات مالی و سر و سامان دادن به اوضاع نابسامان تیم است. علی شیخ‌الاسلامی که در ابتدای شروع لیگ برتر هر طور شده تیم را برای حضور در لیگ برتر جمع و جور کرد و با تلاش فراوان شماری از بازیکنان فصل قبل را راضی کرد در تیم بمانند، حالا با بحران بزرگ مالی مواجه است. شیخ‌الاسلامی درباره تعطیل شدن تمرینات تیمش و اینکه قرار بود دور جدید این تمرینات از اول دی ماه آغاز شود گفت: «فعلا تمرینات تعطیل است و ان‌شاءا... ظرف چهار پنج روز آینده، با حل مشکلات مالی، تمرینات از سر گرفته می‌شود.» وی افزود: «شهرداری قول داده است ظرف چند روز آینده کمکی داشته باشد تا بتوانیم معوقات بازیکنان را تا سقف ۴۵ درصد پرداخت کنیم.» شیخ‌الاسلامی تصریح کرد: «از مسئولان می‌خواهیم امروز به تیم استان کمک کنند. نکند خدای‌نکرده نوشداروی پس از مرگ سهراب شود.» وی یادآور شد: «مشکلات مالی در باشگاه‌های ورزشی بیداد می‌کند و بخشی از مشکلات مالی ما مربوط به سال گذشته است.» مدیرعامل باشگاه سبزجامگان پیام درباره میزان دریافتی بازیکنان تیمش اظهار کرد: «تاکنون بین ۱۵ تا ۲۰ درصد پرداختی داشته‌ایم. البته اکبر خداوردی هنوز هیچ دریافتی‌ای نداشته است.» وی درباره بازیکنانی که ممکن است از این تیم جدا شوند و در خصوص خرید‌های جدید اذعان کرد: «یکی دو بازیکن از تیم جدا می‌شوند و ۲ بازیکن پشت‌خط‌زن به جمع ما اضافه خواهند شد. حاجی‌پور، بازیکن تیم ملی نوجوانان و جوانان که اصالتی فاروجی دارد، به تیم ما اضافه شده است. یک پشت خط زن باتجربه دیگر هم به تیم اضافه می‌کنیم.»

خداوردی: حق و حقوم را بدهند برمی‌گردم
سرمربی اراکی تیم والیبال پیام مشهد درباره زمان آغاز تمرینات این تیم گفت: «حقیقت آن است که فعلا همه‌چیز تعطیل است. هر زمان حق و حقوقمان را بدهند، به مشهد می‌‍‌آیم و کار را ادامه می‌دهیم.» خداوردی که از وضعیت امکانات و معوقات مالی تیم دل خوشی ندارد، با تاکید بر اینکه نمی‌خواهد در مصاحبه حرف‌هایی بزند که باعث دلخوری و کدورت شود، اضافه کرد: «مشکلات مالی تیم پابرجاست و همکاری هم اندازه‌ای دارد. روزبه‌روز هم شرایط بدتر می‌شود. تیم ما خیلی عقب است و برخی از بازیکنان هم می‌خواهند بروند.»
بند ترسناک، ساز جدایی و حالی که کوک نیست
بند ترسناک قرارداد‌های لیگ برتر والیبال فصل جاری حالا می‌خواهد گریبان تیم پیام را بگیرد. بندی که طبق آن، اگر بازیکنان تا نیم فصل ۴۵ درصد مبلغ قراردادشان را دریافت نکنند، می‌توانند یک طرفه قراردادشان را فسخ کنند و علاوه بر شکایت از تیم به تیم دیگری بروند، اتفاقی که ممکن است هر آن گریبان پیام را بگیرد، مسئله‌ای که شیخ‌الاسلامی، مدیرعامل پیام، هم نگران آن است. حالا خبر می‌رسد بازیکنان پیام هم یکی پس از دیگری ساز جدایی کوک می‌کنند و بی‌تردید پرداخت نشدن معوقاتشان موجب جدایی آن‌ها از تیم خواهد شد. بازیکنانی، چون مجتبی یوسفی، بهبودی، فرید و شبان که از شرایط راضی نیستند، بار‌ها تهدید به جدایی کرده‌اند.

شروع دوباره و پیچیده
تیم‌های حاضر در لیگ برتر والیبال بعد از تعطیلی چندهفته‌ای و طبق برنامه سازمان لیگ از ۲۹ دی دوباره در چهارچوب هفته دهم رودرروی یکدیگر قرار می‌گیرند، تیم‌هایی که بعد از تعیین وضعیت دور پلی‌آف از سوی سازمان لیگ، حالا تمرینات خود را به صورت جدی آغاز کرده‌اند و در این میان، وضعیت پیام همچنان در هاله‌ای از ابهام است. شاید اگر همین امروز فکری به حال بحران مالی پیام نشود، شروع دوباره لیگ با پیچیدگی‌های دشواری برای والیبال خراسان همراه شود و به قول مدیرعامل تیم «نوشدارو بعد از مرگ سهراب» به حال این تیم افاقه نکند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->