حمله راکتی حزب‌الله برای نخستین بار به شهرک صهیونیست نشین تسوریال انفجارهای شدید در حیفا و عکا در سرزمین‌های اشغالی باقری حادثه تیراندازی در عمان را محکوم کرد نانسی پلوسی از هریس حمایت کرد مقامات امنیتی اسرائیل با خروج از غزه موافقت کردند باقری‌کنی: حمایت بی‌دریغ یمن از مردم مظلوم غزه مایه مباهات امت اسلامی است حزب‌الله لبنان محل استقرار نظامیان صهیونیست را هدف قرار داد یورش نظامیان صهیونیست به «طولکرم» (یکم مرداد ۱۴۰۳) نیروی دریایی سپاه: شناور خارجی حامل سوخت قاچاق در خلیج فارس را توقیف کردیم (یکم مرداد ۱۴۰۳) نگرانی سخنگوی «گوترش» از حمله اسرائیل به یمن حمله اسرائیل به خان‌یونس ۷۰ شهید و بیش از ۲۰۰ مجروح برجای گذاشت (یکم مرداد ۱۴۰۳) ایروانی: ایران کاملاً متعهد به کمک به راه‌حل سیاسی بحران سوریه است آیین‌نامه اجرایی متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان ابلاغ شد (یکم مرداد ۱۴۰۳) انهدام جنگ‌افزارهای متجاوز صهیونیستی از سوی قسام پزشکیان: حساب مردمی که به هر دلیلی ناراضی هستند، از دشمنان و بددلان جداست حملات سنگین مقاومت لبنان به شمال سرزمین‌های اشغالی + فیلم (یکم مرداد ۱۴۰۳) حمله وزیر تندرو رژیم صهیونیستی به ارتش اسرائیل فرماندار یک ایالت آمریکا: «ترامپ» یک جنایتکار، مرتکب تجاوز جنسی و دروغگوی مادرزاد است العربیه مدعی توقیف نفتکشی باپرچم «توگو» در ۶۱ مایلی بوشهر شد (یکم مرداد ۱۴۰۳) اردوغان و بشار اسد دیدار می‌کنند؟
سرخط خبرها

جزئیات تلفات حمله تروریستی زاهدان| سپاه: ۳ نفر به شهادت رسیدند+ اسامی

  • کد خبر: ۱۲۷۶۹۵
  • ۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۶
جزئیات تلفات حمله تروریستی زاهدان| سپاه: ۳ نفر به شهادت رسیدند+ اسامی
روابط‌عمومی قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه اعلام کرد: در حادثه تروریستی روز گذشته زاهدان ۳ نفر به شهادت ر‌سیدند و ۳۲ نفر مجروح شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، روابط‌عمومی قرارگاه قدس جنوب‌شرق نیروی زمینی سپاه پاسداران با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در حادثه تروریستی روز گذشته زاهدان، سرهنگ پاسدار سیدحمیدرضا هاشمی، پاسدار شهید محمدامین آذرشکر و بسیجی شهید محمد امین عارفی به شهادت رسیده‌اند.

براساس گزارش روابط‌عمومی قرارگاه قدس جنوب‌شرق نیروی زمینی سپاه، همچنین در این حادثه ۳۲ نفر از نیروهای سپاه و بسیج مجروح شده‌اند.

سردار سید حمیدرضا هاشمی، معاون اطلاعات سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در دوران خدمت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خدمات ارزشمند و نقش‌آفرینی‌های فداکارانه‌ای در دفاع از انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی و حفظ و تامین امنیت استان و خدمت به مردم منطقه ایفا کرده است و گروهک‌های ضد انقلاب و تروریستی از وی ضربات مهلکی متحمل شده بودند.

سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان نیز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: پاسداران انقلاب اسلامی و دیگر نیرو‌های مقتدر و مصمم اطلاعاتی، امنیتی و انتطامی با قاطعیت به تفرقه‌افکنی‌ها و جنایات مزدوران پاسخ خواهد داد.

به گزارش شهرآرانیوز، اشرار مسلح از ظهر روز گذشته در زاهدان با حمله به ۳ کلانتری و ایجاد رعب و وحشت برای مردم، اقدام به تیراندازی به‌سمت کلانتری ۱۶ زاهدان کردند.

براساس این گزارش، در برخی مناطق شهر نیز این آشوبگران چند لاستیک و سطل زباله را آتش زدند و یک نانوایی در منطقه‌ای دیگر مورد هجوم اشرار مسلح قرار گرفت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->