تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟
سرخط خبرها

رضاپور: مصدومیت بازیکنان، مانع از ادامه روند پیروزی شد

  • کد خبر: ۱۴۲۲۰۴
  • ۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۴
رضاپور: مصدومیت بازیکنان، مانع از ادامه روند پیروزی شد
سرمربی تیم فوتسال خانه من مشهد گفت: پس از ۶ هفته رقابت بازیکنان خسته شدند و مصدومیت برخی از آنان موجب شد در ۳ رقابت سخت نتیجه را واگذار کنیم.

مریم رضاپور در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص توقف سیر صعودی پیروزی‌های تیم خانه من، اظهار کرد: تمرینات مرتب و آمادگی جسمانی بازیکنان بسیار مطلوب بود و نتایج خوبی نیز کسب کردیم، اما پس از ۶ هفته بازی کردن و مصدومیت بازیکنان موثر، ۳ رقابت سخت را واگذار کردیم.

وی افزود: در رقابت با تیم آمل، فولاد هرمزگان و رودگر نوشهر ۲ تن از بازیکنان مصدوم شدند و در آخرین رقابت ۲ بازیکن مصدوم و یک بازیکن ۳ اخطاره در زمین بازی حضور نداشتند و ما با تیم جوان به رقابت پرداختیم، تمام تلاش خود را برای آمادگی بازیکنان مصدوم در رقابت بعدی به کار گرفته‌ایم.

سرمربی تیم فوتسال خانه من رقبای خود را در ۳ هفته گذشته قوی برشمرد و گفت: آمل یک تیم قوی و صدر نشین جدول است و تیم هرمزگان یک باخت و مساوی را در این لیگ در کارنامه خود به ثبت رسانده است. تمام تلاش ما برگشتن به روز‌های اوج است.

رضاپور درخصوص تاثیر شکست‌ها در روحیه بازیکنان بیان کرد: زمانی که بازیکن وارد زمین می‌شود روحیه جنگنده اون نیز بیدار می‌شود، اما بازیکنان من استرس دارند که شاید دیگر راهی برای جبران نباشد، اما در هرحال در پی کسب نتایج گذشته هستند.

خانه من ۱۵ دی‌ماه به مصاف آریاپاک البرز می‌رود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->