برنامه کامل بازی‌های استقلال در فصل فوتبالی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ پرسپولیس برای جذب اخبار هر کاری می‌کند برنامه کامل بازی‌های پرسپولیس در لیگ برتر ۱۴۰۳-۱۴۰۴ زمان بازی استقلال و پرسپولیس مشخص شد چه کسانی در پرونده فساد فوتبال احضار و دستگیر شدند؟ مدیرعامل پیشین باشگاه شمس آذر قزوین آزاد شد (۲ مرداد ۱۴۰۳) آقای گل لیگ برتر هم بازی مهدی قایدی| تشکیل یک زوج جذاب ایرانی در امارات سید مهدی رحمتی سرمربی هوادار شد وینگر برزیلی در راه تبریز؟ کسب مقام سوم لیگ برتر شمشیربازی کشور توسط دختران خراسانی سرپرست استقلال معرفی شد مراسم بدرقه رکاب‌زن المپیکی ایران برگزار شد هرگز نخورد آب زمینی که بلند است | درباره پهلوان پوریای ولی کادر فنی نکو بدون تغییر در فصل جدید رئیس هیئت تیراندازی استان خراسان رضوی: ۸ میلیارد تومان برای قهرمان پروری نیاز داریم شرط‌وشروط گولسیانی برای تمدید قرارداد با پرسپولیس بلاتکلیفی عامل مصدومیت یامگا| حامدی‌فر در اتاق انتظار پرداخت بدهی ساپینتو در اولویت باشگاه استقلال احتمال لغو اردوی پرسپولیس در هلند پیروزی بیرانوند و استعفای درویش؟
سرخط خبرها

شایعه عجیب درباره دیاباته تکذیب شد

  • کد خبر: ۱۲۸۲۴۶
  • ۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۰
شایعه عجیب درباره دیاباته تکذیب شد
شایعه عجیبی درباره ستاره خارجی پرسپولیس مطرح شده بود، اما تکذیب شد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، پس از عقد قرارداد شیخ دیاباته با پرسپولیس و مصدومیت طولانی مدت این مهاجم در تمرینات، صحبت‌هایی مطرح شد که قرارداد این بازیکن با پرسپولیس به شکل ویژه‌ای امضا شده است. برخی‌ها مدعی بودند باتوجه به سابقه مصدومیت این بازیکن، قرارداد طوری امضا شده که این مهاجم به صورت بازی به بازی پول بگیرد.

پس از انتشار این شایعه که البته کمی غیرقابل باور بود مشخص شد که چنین مسئله‌ای در قرارداد دیاباته وجود ندارد و قرارداد او مانند دیگر بازیکنان تنظیم شده است.

به نظر می رسد اصلا منطقی نیست که قرارداد یک بازیکن خارجی به این صورت بسته شود. گفته می شود شیخ به صورت عادی با پرسپولیس بسته شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->