اتمام مرمت بازار فرش و برخی پروژه‌های عمرانی منطقه ثامن در سال ۱۴۰۳ آموزش ١٠٠ هزار نفر در فرهنگسراهای سطح مشهد مقدس جوابیه فرودگاه مشهد در پی سرگردانی مسافران دبی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) موفقیت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی با همدلی و همکاری تمام دستگاه‌ها مأموریت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی چهل‌روزه بود تشرف پنج میلیون زائر به حرم مطهر رضوی در شب‌های قدر کاهش ٢۶ درصدی تصادفات جاده‌ای خراسان رضوی در نوروز ۱۴۰۳ بهره‌برداری پارکینگ طبقاتی ١۵٠٠ واحدی میدان شهدا تا انتهای بهار ۱۴۰۳ مراسم شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی زائران نوروزی مشهد برگزار شد دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: صنعت حمل‌ونقل در کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به‌زودی برقی‌سازی می‌شود + فیلم تلاش مدیران شهری کلانشهرهای کشور برای ایجاد نشاط اجتماعی نشست مجمع شهرداران کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به میزبانی مشهد | کلانشهر‌های ایران مهیای برپایی جشن‌های دهه کرامت + فیلم درباره یادگار آذربایجانی‌ها در مشهد شهردار تهران و رئیس مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: فعلا نمی‌توان در مورد مطالبات شهرداری‌ها به‌طور شفاف صحبت کرد + فیلم صدور ۲ هزار اخطاریه ایمنی ساخت‌وساز در برخوردارترین منطقه مشهد رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در مشهد: میدان‌داری مردم در عرصه‌های مختلف کلانشهر مشهد مشهود است نگاهی به وعده‌های مسئولان شهر مشهد برای سال ۱۴۰۳ طرح جدید شهرداری مشهد برای واگذاری موتورسیکلت برقی ۲ هفته دیگر نخستین اتوبوس برقی شهری مشهد تست می‌شود شهردار مشهدمقدس در مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: ۱۵ همت مطالبات ثبت شده شهرداری مشهد از دولت است + فیلم
سرخط خبرها

آماده سازی ۷۰۰بسته لوازم تحریر برای توزیع در حاشیه شهر توسط بسیج شهرداری مشهد + فیلم

  • کد خبر: ۱۲۸۴۰۲
  • ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۸
آماده سازی ۷۰۰بسته لوازم تحریر برای توزیع در حاشیه شهر توسط بسیج شهرداری مشهد + فیلم
به همت بسیج شهرداری مشهد و همکاری کارکنان این مجموعه آماده سازی ۷۰۰بسته لوازم تحریر برای توزیع بین دانش آموزان نیازمند حاشیه شهر مشهد انجام شد.

به گزارش شهرآرانیوز، در رزمایش مهر که به‌همت معاونت بسیج شهرداری مشهد و با حضور جمعی از اعضای شورای شهرمشهد برگزارشد، آماده سازی و توزیع ۷۰۰بسته لوازم تحریر برای دانش آموزان نیازمند حاشیه شهر انجام شد.

مهدی ناصحی، عضو شورای اسلامی شهر مشهد با حضور در این رزمایش که امروز ۱۴مهرماه برگزار شد گفت: به همت حوزه معاونت بسیج شهرداری مشهد با همکاری کارمندان شهرداری تامین وآماده سازی ۷۰۰بسته لوازم تحریر انجام شد تا در حاشیه شهر و بیندانش آموزان نیازمند توزیع شود. امیدواریم باهمکاری آحاد مردم این دسته از حمایت‌ها و خدمات ادامه دار باشد.

وی گفت: یکی از مهمترین تکالیفی که برای معاونت فرهنگی و اجتماعی  قرار دادیم ارتقا سطح مشارکت مردم در مسائل اجتماعیاست.   مسائل اجتماعی در شهر بسیار پیچیده و سنگین است حتی آثار  ملی و بین المللی دارد به همین خاطر قرار شد با مشارکت مردمموضوعات و مسائل اجتماعی و فرهنگی احصا شود و هر کدام به طور جداگانه سازوکار اجرایی آن مشخص شود. در همین راستااقدامت خوبی چه در حوزه کوکان کار، کودکان بازمانده از تحصیل،   معتادین متجاهر، متکدیان انجام شده است.

به گفته عضو کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر مشهد، آنچه که مهم است اینکه ما از سطح اجرا یک گام عقب برویمو کار را واسپاری کنیم. مسلما هرجا که شاهد حضور مردم بودیم نتیجه‌های مطلوبی دریافت کردیم

ناصحی تصریح کرد: شورای اسلامی شهر مشهد به لحاظ مستقیم مسئولیت در انجام این دسته کار‌های حمایتی ندارد این کار از سویبسیج شهرداری انجام می‌شود مسلما شورا در حمایت از اقشار اسیب پذیر  در قالب تبصره ۸گام بر میدارد. امیدواریم بسیج شهرداریهم در طول سال این قبیل کار‌های حمایتی را داشته باشد.

همچنین سرهنگ پاسدار، ابوالفضل کهنسال، مسئول بسیج ادارات و کارمندان خراسان رضوی در این رزمایش انسان دوستانه تصریح کرد: امروز  به همت معاونت بسیج شهرداری و کارکنان آن حدود ۷۰۰ بسته‌های لوازم تحریر آماده توزیع شد. تا با هماهنگی فرمانده‌های نواحی مشهد توزیع شود. تاخیری که در توزیع این بسته‌ها داشتیم اینکه ارگان‌هایی که دانش آموزان را در آستانه مهر سرپرستی داشتند توزیع را انجام دهند و عملا دانش آموزانی که تحت حمایت هیچ ارگانی نیستند شناسایی شوند و توزیع انجام شود.

وی تصریح کرد:  در مجموعه بسیج ادارات و کارمندان سپاه امام رضا (ع) که یکی از حوزه هایمان کارمندان شهدای شهرداری است.   از دو سال قبل بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری و تاکید بر کمک‌های مومنانه، در دستور کار قرار گرفت و هدف ما هم این است که این حس انسان دوستی و نوع دوستی را در بین کارمندان زنده نگه داریم. ما به عنوا بسیج که در کنار اداره‌ها هستیم باید این حس را زنده نگه داریم.

حسین حسامی،رئیس کمیسیون اقتصادی شورای اسلامی شهر مشهد در این باره گفت: با راه اندازی قرارگاه جهادی در راستای خدمت رسانی به مردم گام برداشتیم که با کمک بسیج شهرداری ها اقدامات خوبی در سطح شهر و بهبود مسائل اجتماعی برگزار شد. امروز هم یک هفته بعد از بازگشایی مدارس توزیع اقلام لوازم تحریر را برای دانش آموزان حاشیه شهر داشتیم. در قالب پویش مردمی همشهریان هم می توانند در این پویش مشارکت کنند و از طریق پیام رسان های داخلی با فرستادن کلمه حمایت در این امر خداپسندانه که از طریق بسیج در حال انجام است شرکت کنند.

این عضو شورای اسلامی شهر مشهد تصریح کرد: ما نگاهمان بر این است که ببینیم ضرورت جامعه چیست و با مشارکت مردمی اقدامات انجام شود. هرجا که مردم ورود کنند خدمات و اتفاقات خوبی رقم می خورد. ما اگر بتوانیم خدمات را در حوزه های مختلف برون سپاری کنیم، موفق هستیم. تجربه نشان داده در مشکلات و معضلات پیش آمده وقتی  مردم حصور بیایند آن مشکل به خوبی و به‌درستی مرتفع می شود.

موسی الرضا حاجی بگلو، سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد در این رزمایش گفت: با توجه به سهم قابل توجه حاشیه شهر مشهد در کشور  نیازمند نگاهویژه برای برخورداری از خدمات است. مدیریت شهری و شورای ششماسلامی شهر مشهد هم با  همین نگاه ویژه به حاشیه شهر،  ۳۸ درصدبودجه شهری را به این مناطق اختصاص داده  است. توزیع لوازم تحریردر مناطق حاشیه شهر برای کودکان نیازمند که با همت بسیج معاونتشهرداری مشهد صورت  گرفت از همین قبیل کارها است.

به گفته این عضو دیگر شورای اسلامی شهر مشهد هر جا که نام بسیج بود مردم به آن اعتماد کردند و هرجای کار که بسیجی گونه انجامشد مشکلات حل شد. امروز به صورت بازر می توان ببینیم بسیج برای حاشیه شهر و‌کودکان نیازمند درحال تحصیل برنامه ریزی کردهاست.

وی افزود امیدواریم این فرهنگ در جامعه شکل بگیرد و حتی به بسیج مردمی هم تسری یابد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->