ادامه حراج سکه از هفته آینده (۲ مرداد ۱۴۰۳) آغاز فروش برخی محصولات سایپا از فردا چهارشنبه+ جدول (۳ مرداد ۱۴۰۳) قیمت امروز انواع گوشی‌های موبایل (۲ مرداد ۱۴۰۳) کدام استان‌های کشور بیشترین مصرف برق را دارند؟ | خراسان‌رضوی جزو پرمصرف‌ها تولید خودرو‌های دوگانه‌سوز در ایران متوقف شد ضرر بیشتر واحد‌های صنفی تلفن همراه مشهد به دلیل طولانی شدن و عدم تخصیص ارز ملانصرالدین و بوق اختلاس! افزایش قیمت سکه تمام در مشهد (۲ مرداد ۱۴۰۳) پایان سبز بورس پس از ۳ روز منفی | گزارش وضعیت بازار سرمایه (۲ مرداد ۱۴۰۳) جزئیات دریافت ارز اربعین اعلام شد (۲ مرداد ۱۴۰۳) ریزش تا ۹۵ میلیون تومان قیمت خودرو‌های خارجی امروز (۲ مرداد ۱۴۰۳) مدیران‌خودرو: با مجوز گران کردیم | مابه‌التفاوت را اقساطی بپردازید قیمت امروز خودرو‌های داخلی (۲ مرداد ۱۴۰۳) | افت ۱ تا ۹ میلیون تومانی قیمت خودرو‌های داخلی معاملات غیر ریالی در بازار مسکن جریمه در پی دارد ارزش روز سهام عدالت چقدر است؟ افت دلار بازار آزاد به ۵۷ هزار تومان | قیمت امروز طلا، سکه، دلار و ارز دیجیتال (۲ مرداد ۱۴۰۳) وظیفه مهم هواداری از زائران و مجاوران صفر تا صد دهک‌بندی | دهک بندی خانوار‌ها براساس داده‌های ثبتی آن‌ها تا شهریور به روزرسانی می‌شود تعرفه جدید واردات موبایل اعلام شد | واردات آیفون ۱۴ ممنوع است گیلاس ۲۰ هزار تومان گرانتر شد | قیمت امروز میوه در مشهد (۲ مرداد ۱۴۰۳) گمرک: ۱۰ هزار خودرو طی ۴ ماه وارد کشور شد (یکم مرداد ۱۴۰۳) پیک‌سایی ۳۰۰ مگاواتی با همکاری مشترکین در شرکت توزیع برق خراسان رضوی اعلام نرخ‌نامه جدید خدمات دوخت اتحادیه خیاطان مردانه و تولیدکنندگان پوشاک مشهد (یکم مرداد ۱۴۰۳) پیش‌بینی افزایش پروازهای ایام اربعین در مشهد گوشی‌های سامسونگ و شیائومی در مشهد چند؟ (۱ مرداد ۱۴۰۳) هنوز قیمت بلیت‌های اتوبوس در مشهد برای اربعین اعلام نشده است
سرخط خبرها

مدیر جدید موسسه توسعه گردشگری سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی معرفی شد

  • کد خبر: ۱۲۸۴۳
  • ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۷
مدیر جدید موسسه توسعه گردشگری سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی معرفی شد
جلسه تکریم و معارفه مدیر موسسه توسعه گرشگری سازمان همیاری خراسان رضوی با حضور مسئولان این سازمان وجمعی کارمندان برگزار شد.
به گزارش شهرآرانیوز، در این مراسم که با حضور میثم کرمانی، مدیرعامل و معاونان و جمعی از مدیران سازمان همیاری برگزار شد، رضا ابراهیم‌نیا به عنوان مدیرجدید موسسه توسعه گردشگری این سازمان معرفی و از زحمات جعفر فرشچی مدیر پیشین این موسسه تجلیل شد.
 
اهمیت بالای توجه به صنعت گردشگری در خراسان رضوی

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی در این جلسه با اشاره به اقدامات خوب صورت گرفته در موسسه توسعه گردشگری، گفت: مدیران و دست اندرکاران این موسسه آثار خوبی را تاکنون برجای گذاشته‌اند و تلاش‌های صورت گرفته باعث شده تا این مجموعه به سمت و سویی سوق داده شود که بتواند رشد خوبی داشته باشد.
کرمانی با بیان اینکه انتظارات از حوزه گردشگری در استان خراسان رضوی بالاست، ادامه داد: گردشگری حوزه‌ای است که می‌توانیم با توان بالای سازمان همیاری در این بخش تاثیرگذار باشیم؛ باید مدیریت و تلاش‌هایمان را در این حوزه چند برابر کنیم.
وی با تاکید بر اصل قانونمندی، اصالت اقتصادی و بهره‌گیری از حداقل منابع برای برنامه‌های سازمان و زیر مجموعه‌های افزود: ما در سازمان همیاری مقید به برنامه‌ریزی هستیم و با تکیه بر همین ۳ اصل، از کلیه مدیران شرکت‌ها و موسسات تابعه انتظار تلاش داریم تا بتوانیم جزو سازمان‌های پیش رو باشیم.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی بر لزوم ایجاد انقلاب درونی در همه دست‌اندرکاران بخش‌های مختلف این نهاد، بیان کرد: هم اینک درآمد حاصل از گردشگری حلال برای کشور‌های جهان حدود ۱۶۰ میلیارد دلار است، این حوزه در کشور و به ویژه استان خراسان رضوی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است براین اساس قطعا می‌توان با حضور مدیریت جدید موسسه توسعه گردشگری و برنامه‌ریزی مستمر شاهد اتفاقات خوب در بخش گردشگری استان باشیم.
 
وجود ۴۷ درصد فضای اقامتی کشور در مشهد 

مدیر جدید موسسه توسعه گردشگری سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی نیز در این جلسه گفت: امیدواریم در این فرصتی که بدست آمده است بتوانیم با تلاش همه دست اندرکاران گام‌های موثری را در این بخش برداریم و حرکتی رو به جلو را آغاز کنیم.
رضا ابراهیم‌نیا که با حکم حسن جعفری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و رئیس هیات مدیره سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی ادامه داد: از گذشته زحمات بی‌دریغی در این مجموعه کشیده شده است، امیدواریم در تداوم این تلاش‌ها با تجربیاتی که در حوزه‌های فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری وجود دارد بتوانیم از ظرفیت‌های بالای این بخش در جهت ارتقا آن استفاده کنیم.
مدیر موسسه توسعه گردشگری سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی ادامه داد: وجود ۴۷ درصد فضای اقامتی کشور در مشهد، جاذبه‌های گردشگری فراوان، ظرفیت‌های شهرداری‌ها، دهیاری‌ها در شهر‌ها و روستا‌های سرشار از استعداد خراسان رضوی و ... فرصت‌های قابل توجهی هستند که باید با جلب مشارکت مردم و دهیاری‌ها و شهرداری‌ها برنامه‌ریزی‌های خاصی را برای هر یک انجام داد و آن‌ها را به بالفعل تبدیل کرد.
وی با اشاره به حضور سالانه حدود ۲۰ میلیون زائر در استان، بیان کرد: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌هایی که با کمک و هدایت سازمان همیاری و کارشناسان موسسه توسعه گردشگری سازمان همیاری انجام می‌دهیم، بتوانیم در گام اول حداقل یک درصد از این میزان را به عنوان جامعه هدف موسسه قراردهیم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->