تاکید فرمانده ارتش بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش برای اقدام نماینده ویژه پاکستان درامور افغانستان: ایران و چین شرکای معتمد ما هستند سردار فدوی: عملیات وعده صادق، صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است آمریکا قانونی کردن شهرک سازی‌های اسرائیل را در کرانه باختری خطرناک خواند رئیس‌جمهور: سفر به پاکستان و سریلانکا در مقطع فعلی پیام مهمی داشت سردرگمی و چالش جدید اسراییل مقابل حزب الله محاصره بن گویر در میان معترضان خشمگین صهیونیست + فیلم رئیسی: امروز همگان حقوق فلسطینیان را مطالبه می‌کنند چین، خواهان پایان فاجعه انسانی در غزه شد تظاهرات مجدد شهرک‌نشینان در برابر محل اقامت نتانیاهو ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند واکنش روسیه به کمک‌های جدید آمریکا به اوکراین هشدار مصر و تشکیلات خودگردان درباره یورش احتمالی به رفح حماس: ابعاد سیاسی و راهبردی نبرد طوفان الاقصی محقق شد حزب‌الله لبنان «رویسات العلم» را هدف قرار داد (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) ارسال مخفیانه تسلیحات دوربرد آمریکایی به اوکراین کدام بازیگر زن باعث اغفال تتلو شد؟ فرانسه خواستار تحریم روسیه به اتهام انتشار اخبار جعلی شد بایدن: اوکراین نیمی از اراضی خود را از روسیه پس گرفته است حمله موشکی مقاومت فلسطین به اطراف غزه (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

تیراندازی در قدس اشغالی، دو نظامی صهیونیست را زخمی کرد

  • کد خبر: ۱۲۸۶۴۱
  • ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۴
تیراندازی در قدس اشغالی، دو نظامی صهیونیست را زخمی کرد
منابع خبری گزارش دادند که در جریان عملیات تیراندازی در ایست‌وبازرسی «شعفاط»، دو نظامی صهیونیست زخمی شده‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز، منابع خبری عبری و عربی از تیراندازی به سمت نظامیان صهیونیست در قدس اشغالی خبر دادند.

شبکه عبری کان گزارش داد که در جریان عملیات تیراندازی در ایست‌وبازرسی «شعفاط» دو نظامی صهیونیست زخمی شده‌اند.

خبرگزاری فلسطینی شهاب هم خبر داد که حال یکی از این افراد وخیم است و دومین نظامی نیز به شدت زخمی شده است.

برخی از منابع عبری گزارش دادند که یک جوان فلسطینی عامل این عملیات بوده و موفق شده است فرار کند.

منابع خبری یازدهم مهر جاری هم از تیراندازی در جنوب تل‌آویو در فلسطین اشغالی خبر دادند. در جریان این تیراندازی که در شهر «حولون» صورت گرفت، دو صهیونیست زخمی شدند.

در همین ارتباط، منابع خبری سیزدهم شهریور ماه جاری، از تیراندازی به سوی یک اتوبوس حامل شهرک‌نشینان صهیونیست در منطقه «غور اردن» و زخمی شدن دست‌کم پنج شخص خبر دادند.

رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که عامل این عملیات ضد صهیونیستی، پنج گلوله به سمت شهرک نشینان صهیونیست شلیک کرده بود. کارشناسان بر این باورند که عملیاتهایی از این نوع، نشانگر این است که عملیات نظامی فردی فلسطینیان علیه صهیونیست‌ها، پیشرفت چشمگیری کرده است.

در پی افزایش عملیاتهای استشهادی علیه صهیونیستها، مجله صهیونیستی «یسرائیل-۱۲» به تازگی گزارش داد، از زمان آغاز موج عملیاتهای استشهادی جوانان فلسطینی در مارس گذشته، ۳۵ هزار اسرائیلی درخواست مجوز حمل سلاح داده‌اند. این در حالی است که بین سالهای ۲۰۱۶-۲۰۲۰ سالانه ۱۰ هزار نفر درخواست مجوز داده بودند.

به گزارش این مجله، این افزایش درخواست مجوز، از زمان جنگ سیف القدس در ماه می ۲۰۲۱ آغاز شد؛ به نحوی که به صورت ماهانه، شش هزار درخواست ثبت می‌شد و تعداد مجوزهای حمل سلاح در رژیم صهیونیستی تا امروز به ۱۹۶ هزار و ۴۰۹  هزار مجوز تا جولای رسیده است.

بنا بر این گزارش، پس از عملیات «الخضیره» که هفتم فروردین ماه گذشته صورت گرفت، ۹ هزار و ۲۳۲ درخواست مجوز سلاح ثبت شد که ۱۳۵ هزار مورد، متعلق به ساکنان همین شهر بوده است. پس از عملیات «بنی براک» که روز نهم فروردین ماه صورت گرفت، ۹ هزار و ۸۶۱ درخواست و پس از عملیات تل آویو در ۱۸ فروردین، چهار هزار و ۸۰۶ درخواست دیگر ثبت شد. 

مسئول شعبه مجوز حمل سلاح در ارتش صهیونیستی هم گفت که طی ماههای گذشته، درخواست مجوز به شدت افزایش یافته و در مقایسه با ماههای پیش از موج کنونی عملیاتهای فلسطینیان، به میزان ۱۰۰% افزایش یافته است.

این مسئول صهیونیستی با بیان اینکه از مارس گذشته بیش از ۳۵ هزار درخواست حمل سلاح ثبت شده است، خبر داد که صهیونیستها بیشتر، خواستار حمل سلاحهای سبک هستند؛ زیرا به راحتی قابل اختفا است و می‌توانند در صورت نیاز به سرعت از آن استفاده کنند.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->