پیام توییتری پزشکیان هم‌زمان با عملیات وعده صادق ۳ در عملیات وعده صادق ۳ چه تعداد موشک به اسرائیل شلیک شد؟ نشست اضطراری شورای امنیت سازمان ملل درباره حمله اسرائیل به ایران آغاز شد (۲۳ خرداد ۱۴۰۴) گفت‌وگوی عراقچی با دبیرکل سازمان ملل درباره پاسخ به حمله اسرائیل پیام رئیس شورای عالی استان‌ها در محکومیت حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به ایران اطلاعیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درباره عملیات «وعده صادق۳» پدافند هوایی ایران دو جنگنده اسرائیلی F-35 را ساقط کرد | اسارت خلبان زن بقایی: طرف مقابل کاری کرد که گفتگو بی معنا شد ارامنه ایران حمله رژیم صهیونیستی به کشور را محکوم کردند مقتدایی: خانمان دشمن صهیونیستی را شخم بزنید با حکم فرمانده کل قوا امیر سرلشکر حاتمی فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران شد تماس تلفنی وزیر خارجه فرانسه با عراقچی | ژان نوئل بارو: حمله اسرائیل یاغی‌گری است کروبی: ایران امروز، با ارادهٔ آهنین ملت، هرگز تسلیم نخواهد شد| انتظار داریم ضربه ای سخت به دشمن وارد شود گفت‌وگوی تلفنی رؤسای جمهور ایران و روسیه | پوتین: تجاوزات رژیم صهیونیستی نقض آشکار قواعد بین‌المللی و محکوم است کمین ترکیبی مرگبار مقاومت علیه نظامیان صهیونیست در شمال غزه + ویدئو پیام تلویزیونی رهبر معظم انقلاب خطاب به ملت ایران| نیروهای مسلح، رژیم رذل صهیونی را بیچاره خواهند کرد+فیلم فرانس ۲۴: اسرائیلی‌ها باید حالا حالا‌ها در پناهگاه‌ها بمانند شمار شهدای حمله تروریستی اسرائیل در آذربایجان شرقی به ۱۸ تن رسید آماده‌باش پاکستان در پی حمله اسرائیل به ایران تخلیه شهرک‌های صهیونیستی از وحشت حملات ایران ان‌بی‌سی‌نیوز فاش کرد| آمریکا اطلاعات دقیقی برای حمله به ایران در اختیار اسرائیل قرار داد محکومیت گسترده حمله اسرائیل به ایران از سوی نهادهای انگلیسی بیانیه‌ اتحادیه عرب: حملات رژیم صهیونیستی به خاک ایران باید فوراً متوقف شود زمان برگزاری نشست اضطراری شورای حکام تعیین شد گروسی: سطح تشعشعات در خارج از نطنز تغییری نکرده است نخست وزیر عراق کاردار سفارت آمریکا را احضار کرد| اجازه اقدامات تجاوزکارانه علیه کشورهای همسایه از حریم خاکمان را نمی‌دهیم
سرخط خبرها

نماینده مجلس: کمبود معلم در کشور تا حدودی جبران شد| تداوم آموزش مجازی به‌صلاح سیستم آموزشی و تربیتی کشور نیست

  • کد خبر: ۱۲۹۰۰۳
  • ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۴
نماینده مجلس: کمبود معلم در کشور تا حدودی جبران شد| تداوم آموزش مجازی به‌صلاح سیستم آموزشی و تربیتی کشور نیست
عضو کمیسیون آموزش مجلس، با بیان اینکه تداوم آموزش مجازی به صلاح سیستم آموزشی و تربیتی کشور نیست، گفت: مدت زمان ۲ سالی که خدمات آموزشی به این روش ارائه شد، باعث شده فرصت‌ها را از دست بدهیم.

به گزارش شهرآرانیوز، احمدحسین فلاحی با بیان اینکه ما با تداوم آموزش مجازی به شدت مخالف هستیم، گفت: به‌غیر از دانشگاه‌هایی که دانشجوی خارجی دارند یا آموزش دروسی که به دلیل کمبود استاد یا معلم امکانپذیر نباشد تقریبا اکثر استان‌ها توانسته‌اند کمبود نیروی انسانی و موانع موجود در مسیر ارائه خدمات آموزش حضوری را با روش‌هایی جبران کنند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: البته منظور این نیست که کمبود ۲۶۰ هزار معلم در کشور نیز جبران شده است، اما از طریق جابجایی، اضافه کاری و دعوت به همکاری از معلمان بازنشسته تا حدودی این مشکل حل شده است.

وی تصریح کرد: ما در مدارس آموزش و پرورش به هیچ وجه صلاح نمی‌دانیم که ارائه خدمات آموزشی در قالب مجازی باشد و امکان تداوم آموزش مجازی هم وجود ندارد و مدت زمان ۲ سالی که خدمات آموزشی به این روش ارائه شد باعث شد فرصت‌ها را از دست بدهیم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، وجود دارد، یادآور شد: هم‌اکنون ارائه خدمات آموزشی در دانشگاه‌ها به ویژه در رشته پزشکی یا علوم آزمایشگاهی، برگزاری کارگاه‌ها و رشته‌های فنی و حرفه‌ای باید حتما به صورت حضوری باشد و به هیچ وجه امکان ندارد که آموزش این رشته‌ها در قالب مجازی ارائه شود.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس، تاکید کرد: البته برخی شهر‌ها برای ارائه خدمات آموزشی به صورت حضوری با مشکلاتی مواجه هستند کمااینکه در استان همدان با مشکل تامین آب مواجه هستیم و نمی‌توانیم در خوابگاه‌ها به ارائه خدمات بپردازیم بنابراین به طور موقت آموزش به صورت مجازی ارائه می‌شود، اما تداوم این روند نیز به صلاح سیستم آموزشی و تربیتی کشور نیست و چنانچه تداوم یابد نسبت به این موضوع تذکر می‌دهیم تا حتی الامکان مراکز آموزشی با سازوکار‌های مناسب به ارائه خدمات آموزش حضوری بپردازند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->