مهاجرانی: ۶۰ دانشجوی دیگری که در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ از تحصیل محروم شده بودند، به کلاس برگشتند التهاب در پاکستان | یک پلیس پاکستان در جریان راهپیمایی مخالفان دولت کشته شد اعتراض وزیران افراطی صهیونیست به آتش‌بس قریب‌الوقوع در لبنان آخرین دیدار کاظمی‌قمی با امیرخان متقی (۶ آذر ۱۴۰۳) | طالبان برای تعامل با سفیر جدید ایران اعلام آمادگی کردند قالیباف: وضعیت تحقق برنامه هفتم اصلا قابل قبول نیست آمریکا در مذاکرات تروئیکای اروپایی و ایران شرکت نمی‌کند توضیحات وزیر نفت در مجلس در رابطه با اقدامات انجام‌شده جهت تأمین سوخت نیروگاه‌ها مواضع متناقض مقامات انگلیس درباره حکم بازداشت نتانیاهو آیا توافق آتش بس در لبنان نزدیک است؟ مجروح شدن ۲ شهروند غیرنظامی در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به حمص حمله هوایی رژیم صهیونیستی به چند پل در حومه حمص سوریه روسیه: آمریکا با وتوی قطعنامه آتش بس غزه در جهان منزوی می‌شود اردوغان: به حمایت از برادرانمان در فلسطین ادامه می‌دهیم وزیر اقتصاد: مصمم به ایفای تعهدات خود در قبال بانک توسعه اسلامی هستیم فرمانده تیپ گولانی ارتش رژیم صهیونیستی خانه نشین شد مخبر: دولت‌ها چاره‌ای جز کوچک شدن ندارند تداوم حملات هوایی رژیم صهیونیستی به ضاحیه بیروت (۵ آذر ۱۴۰۳) رسانه آمریکایی: تل‌آویو و بیروت در مورد شروط آتش‌بس به توافق رسیده‌اند عراقچی: جامعه بین‌المللی نگذارد تجاوز رژیم صهیونیستی به امری عادی تبدیل شود تحرکات مشکوک نظامیان آمریکا در شرق سوریه (۵ آذر ۱۴۰۳) پزشکیان: باید با مردم در زمینه اصلاحات اقتصادی ضروری صحبت کنیم سی ان ان مدعی موافقت نتانیاهو با توافق آتش‌بس در لبنان شد تدابیر بغداد برای جلوگیری از هرگونه تجاوز احتمالی اسرائیل به عراق شیخ الازهر: اسرائیل در غزه در حال نسل‌کشی زیر نام متون مذهبی تورات است جزئیات بزرگترین بسته تحریم‌های انگلیس علیه نفتکش‌های روسیه دیوان لاهه از کشور‌ها خواست برای بازداشت نتانیاهو و گالانت همکاری کنند لوموند فرانسه: اروپا در فکر اعزام سرباز به اوکراین است گفت‌وگوی چهره‌به‌چهره فرماندار مشهد با همشهریان | پیگیری مطالبه‌های ۱۴۳ نفر در برنامه «دوشنبه‌های ملاقات مردمی»
سرخط خبرها

نماینده مجلس: کمبود معلم در کشور تا حدودی جبران شد| تداوم آموزش مجازی به‌صلاح سیستم آموزشی و تربیتی کشور نیست

  • کد خبر: ۱۲۹۰۰۳
  • ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۴
نماینده مجلس: کمبود معلم در کشور تا حدودی جبران شد| تداوم آموزش مجازی به‌صلاح سیستم آموزشی و تربیتی کشور نیست
عضو کمیسیون آموزش مجلس، با بیان اینکه تداوم آموزش مجازی به صلاح سیستم آموزشی و تربیتی کشور نیست، گفت: مدت زمان ۲ سالی که خدمات آموزشی به این روش ارائه شد، باعث شده فرصت‌ها را از دست بدهیم.

به گزارش شهرآرانیوز، احمدحسین فلاحی با بیان اینکه ما با تداوم آموزش مجازی به شدت مخالف هستیم، گفت: به‌غیر از دانشگاه‌هایی که دانشجوی خارجی دارند یا آموزش دروسی که به دلیل کمبود استاد یا معلم امکانپذیر نباشد تقریبا اکثر استان‌ها توانسته‌اند کمبود نیروی انسانی و موانع موجود در مسیر ارائه خدمات آموزش حضوری را با روش‌هایی جبران کنند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: البته منظور این نیست که کمبود ۲۶۰ هزار معلم در کشور نیز جبران شده است، اما از طریق جابجایی، اضافه کاری و دعوت به همکاری از معلمان بازنشسته تا حدودی این مشکل حل شده است.

وی تصریح کرد: ما در مدارس آموزش و پرورش به هیچ وجه صلاح نمی‌دانیم که ارائه خدمات آموزشی در قالب مجازی باشد و امکان تداوم آموزش مجازی هم وجود ندارد و مدت زمان ۲ سالی که خدمات آموزشی به این روش ارائه شد باعث شد فرصت‌ها را از دست بدهیم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، وجود دارد، یادآور شد: هم‌اکنون ارائه خدمات آموزشی در دانشگاه‌ها به ویژه در رشته پزشکی یا علوم آزمایشگاهی، برگزاری کارگاه‌ها و رشته‌های فنی و حرفه‌ای باید حتما به صورت حضوری باشد و به هیچ وجه امکان ندارد که آموزش این رشته‌ها در قالب مجازی ارائه شود.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس، تاکید کرد: البته برخی شهر‌ها برای ارائه خدمات آموزشی به صورت حضوری با مشکلاتی مواجه هستند کمااینکه در استان همدان با مشکل تامین آب مواجه هستیم و نمی‌توانیم در خوابگاه‌ها به ارائه خدمات بپردازیم بنابراین به طور موقت آموزش به صورت مجازی ارائه می‌شود، اما تداوم این روند نیز به صلاح سیستم آموزشی و تربیتی کشور نیست و چنانچه تداوم یابد نسبت به این موضوع تذکر می‌دهیم تا حتی الامکان مراکز آموزشی با سازوکار‌های مناسب به ارائه خدمات آموزش حضوری بپردازند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->