آمریکا چهار نهاد چینی و بلاروسی را به اتهام همکاری با پاکستان تحریم کرد امیرعبدالهیان: توسعه دامنه جنگ و تنش به نفع هیچ طرفی در منطقه نیست وزیر خارجه ایران: نتانیاهو باید مهار شود امیرعبداللهیان: رویکردهای سیاست زده و غلط باعث بی نتیجه بودن تلاش‌ها در غزه شده است مقام سابق رژیم صهیونیستی: بازدارندگی اسرائیل فروپاشیده است حمله جنگنده‌های اسرائیلی به غرب و جنوب رفح چندین شهید و مجروح برجا گذاشت (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) انفجار مهیب در پایگاه نظامی در شمال استان بابل عراق + فیلم (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) رسانه‌های صهیونیستی: مذاکرات با حماس به بن‌بست رسیده است حمله موشکی مقاومت فلسطین به شهرک‌های صهیونیستی ایران تحریم‌های نفتی آمریکا علیه ونزوئلا را محکرم کرد حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه هوایی «عوبدا» اسرائیل + فیلم (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) معاون دبیرکل حزب الله: از رویارویی با اسرائیل دست نخواهیم کشید کنایه همراه امیرعبداللهیان به خبرنگاری درباره حمله ادعایی اسرائیل + فیلم ابراز نگرانی عراق از حمله به برخی مواضع در اصفهان حمله موشکی حزب‌الله لبنان به تجمع نظامیان صهیونیست (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) حمله به پایگاه نظامیان صهیونیست در شمال کرانه باختری پاسخ منفی انگلیس به «نتانیاهو» درباره سپاه خودسوزی یک فرد مقابل دادگاه ترامپ + فیلم واکنش حکیم به اقدام خصمانه آمریکا در شورای امنیت علیه فلسطین قدردانی امیرعبداللهیان از نقش الجزایر در کمک به توقف نسل کشی اسرائیل در غزه + فیلم ادامه حملات حزب الله لبنان به مواضع اسرائیل (۳۱ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

نصرالله: بعد از آزادسازی فلسطین، در زمینه ترسیم مرزها مشکلی نخواهیم داشت

  • کد خبر: ۱۲۹۱۸۷
  • ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۹
نصرالله: بعد از آزادسازی فلسطین، در زمینه ترسیم مرزها مشکلی نخواهیم داشت
دبیر کل حزب الله لبنان گفت: اگر از من بپرسید خط مرزی شما کجاست من می‌گویم مرز ما تا غزه امتداد دارد، و بعد از آزادی فلسطین ما با این کشور هیچ مشکلی در زمینه ترسیم مرزها نخواهیم داشت.

به گزارش شهرآرانیوز، سید حسن نصرالله لحظاتی پیش سخنرانی خود را به مناسبت فرا رسیدن سالروز میلاد باسعادت پیامبر اعظم حضرت محمد صلی الله علیه و آله و سلم آغاز کرد.

سید حسن نصر الله در ابتدای سخنرانی خود به مناسبت میلاد پیامبر و هفته وحدت اسلامی حضور میلیونی مردم یمن در گرامیداشت میلاد پیامبر اعظم (ص) را مورد ستایش قرار داد.

وی با اشاره به شکل گیری هفته وحدت گفت: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی، این انقلاب موفق شد در راستای رویکرد وحدت بخش خود برای امت اسلامی، محور اختلاف موجود در رابطه با موعد و زمان تولد پیامبر اکرم را به زمینه وحدت بخش برای این امت تبدیل کند.

سید حسن نصر الله افزود: من اگر  قبلا می گفتم که ما در برابر روزهای سرنوشت سازی قرار داشتیم، امروز می گویم ما در مقابل ساعت های سرنوشت سازی در مورد ترسیم مرزها قرار داریم. ما طرفی نیستیم که در این مورد آن تصمیم گیری کنیم، بلکه رئیس جمهور باید در مورد آن تصمیم گیری کند.

دبیرکل حزب الله گفت: تا زمانی که این توافق یا یادداشت تفاهم در راس الناقوره امضا شود ما نمی توانیم وجود آن را اعلام کنیم، ما از موضع مقاومت منتظر نوع این توافق خواهیم نشست. ما منتظر اعلام موضع رسمی رئیس جمهور و دشمن صهیونیستی هستیم.

سید حسن نصر الله ادامه داد: ما به عنوان مقاومت همچنان محتاط  خواهیم ماند چون احتمال تغییر نظرها در هر لحظه ای وجود دارد. همواره در این موضوع در کنار خواسته‌های دولت لبنان هستیم و از آن پشتیبانی می‌کنیم، آنچه که برای ما اهمیت دارد استخراج نفت و گاز از میادین لبنان است.

وی تصریح کرد: زمانی که رئیس جمهور لبنان موضع رسمی و مثبت کشور را نسبت به این توافق اعلام کند آن گاه می‌توان گفت که این امر انجام گرفته است.

دبیر کل حزب الله لبنان گفت: اگر از من بپرسید خط مرزی شما کجاست من می‌گویم مرز ما تا غزه امتداد دارد، و بعد از آزادی فلسطین ما با این کشور هیچ مشکلی در زمینه ترسیم مرزها نخواهیم داشت.

سید حسن نصرالله افزود منتظر متن نهایی هستیم تا آنگاه آن را بررسی و در مورد نتایج آن با روحیه مسئولیت ملی نظر دهیم.

دبیر کل حزب الله لبنان گفت ما در برابر تجربه ای هستیم که رؤسای سه گانه لبنان به رغم اختلاف هایشان با یکدیگر همکاری داشتند.

سید حسن نصر الله تصریح کرد دشمن صهیونیستی بیش از لبنانی ها از جنگ می هراسد.

وی گفت: لبنان خواهد توانست این دستاورد بزرگ را در شرایط زمانی که هیچ کس به حقوق ما توجهی ندارد، محقق می‌کند.

دبیر کل حزب الله لبنان ادامه داد بعد از موضوع پهپادها ما دیگر نیازی به ارسال تعداد بیشتر یا انجام مانور نبودیم زیرا هدف از آن تفهیم جدیت مقاومت به دشمن بود.

نصر الله گفت: مسئله دیگری که باید به آن می پردازیم مسئله فلسطین و مسئله قدس است که تحولاتی در آن در حال رخ داده بسیار حایز اهمیت است و به شدت دشمن صهیونیست ها را شوکه کرده است.

وی افزود: سالهاست که صهیونیست ها تصور می کردند که کرانه باختری به پایان رسیده است و دیگر کرانه باختری قادر به ایستادن روی پای خود نیست. امروز در کرانه باختری شاهد مقاومت مسلحانه کرانه باختری هستیم.

دبیرکل حزب الله گفت: قبلا در کرانه باختری ماهی یا دو ماه یک عملیات رخ می داد اکنون هر روز شاهد یک عملیات هستیم. ما امروز شاهد ابتکارات مقاومت در کنار رشادت آنها هستیم، با وجود تمام حملات صهیونیست ها مقاومت همچنان ادامه دارد. مهم میزان تاثیر گذاری این عملیات علیه صهیونیست ها است. مقاومت در کرانه باختری نیازمند همبستگی و همراهی و پشتیبانی است.

سید حسن نصر الله ادامه داد: من در اینجا باید به جنبش جهاد اسلامی فلسطین و به ویژه آقای زیاد النخاله که نقش اصلی را در سیف القدس و وحدت صحنه ها ایفا کرده‌اند، سالگرد تاسیس این جنبش را تبریک می گوییم.

وی افزود: در ضمن من مواضع رهبری حماس در تقویت روابط با سوریه و تصمیم شجاعانه و حکیمانه و صحیح و سالم حماس را ارج می نهم، امروز فلسطین و منطقه و محور مقاومت بیش از هر زمانی نیازمند هم افزایی صفوف و همبستگی و حضور در موضع صحیح دارد.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->