قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد
سرخط خبرها

سیاوش علیه سیاوش

  • کد خبر: ۱۲۹۵۸۳
  • ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۵
سیاوش علیه سیاوش
حاشیه‌سازی جدید مدافع مشهدی استقلال ماجرای بازگشت او به این تیم را ممکن است خیلی زود تمام کند.

«از استقلالی‌بودنم خجالت کشیدم!» جمله‌ای است که هفته مدافع مشهدی استقلال را به هفته‌ای تلخ بدل کرد. سیاوش یزدانی که یکی از فوتبالیست‌های پرحاشیه چند سال گذشته به شمار می‌رود، بعد از پیوستن به استقلال مسیری درست را در پیش گرفت و روزبه‌روز پیشرفت کرد. تا جایی که به اردوی تیم‌ملی هم دعوت شد و خیلی‌ها او را مسافر جام‌جهانی قطر می‌دانستند.

با این همه یزدانی از زمستان سال قبل سرباز شد و بعد از کش‌وقوس‌های فراوان و رفت و برگشت از تهران به انزلی، انتظار داشت در فصل جدید برای استقلال به میدان برود و تلخی‌ها را فراموش کند، اما ساپینتو سرمربی پرتغالی استقلال که در سخت‌گیری دست‌کمی از همتای پرتغالی‌اش در تیم‌ملی فوتبال ایران ندارد، هرگز به او اعتماد نکرد و همین نیمکت‌نشینی یا گاه سکونشینی سرانجام اعصاب سیاوش یزدانی را خراب کرد.

او به سیم آخر زد و در واکنش به جشن تولد چند روز پیش سرمربی پنجاه‌ساله استقلال با انتشار یک استوری اعلام کرد از استقلالی بودنش خجالت کشیده است! این جمله جنجالی یزدانی در توئیتی منتشر شد که او بعد از مراسم کیک‌مالی صورت سرمربی استقلال در تولدش گذاشت.

یزدانی در این توئیت ساپینتو را «تولدندیده» خطاب کرد و همین مسئله سبب شد سرمربی پرتغالی، مدافع مشهدی را در اختیار کمیته انضباطی بگذارد و حالا یزدانی گرفتار یک حاشیه خودساخته شده که ممکن است او را از ترکیب این تیم دورتر کند. مدافع استقلال که گویا با حاشیه هم‌نشین است، به کمیته انضباطی باشگاه معرفی شده است و بعید به‌نظر می‌رسد با شخصیت ساپینتو او به این زودی‌ها بتواند دوباره به تیم برگردد. یزدانی در چالش حاشیه‌ها حالا نه‌تن‌ها جام‌جهانی و تیم‌ملی را از دست داده، بلکه ممکن است از استقلال هم اخراج شود و این یعنی اینکه آینده‌ای مبهم در انتظار اوست.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->