پخش زنده بازی پرتغال و فرانسه در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی آلمان و اسپانیا در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین گل محمدی با مرادمند تمام کرد ویدئو | سالن بهشتی مشهد میزبان جامعه ورزش خراسان‌رضوی در مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری پبشنهاد نجومی رضاوند به استقلال| جدایی کلید خورد در انتظار معرفی مدیرعامل استقلال | اعضای هیئت‌مدیره مشخص شدند عملکرد ضعیف استقلال در نقل و انتقالات وزیر ورزش: انتظار جامعه ورزش از رئیس‌جمهور زیاد نیست + فیلم بیرانوند به دنبال بازگشت به پرسپولیس! آزادیِ افشاریان و سهیل مهدی تکذیب شد ستاره تیم ملی نمی‌خواهد به ایران برگردد! امیر قلعه نویی در جام ملت‌ها طرفدار کدام تیم است؟ خاطره تلخ آلمان از اسپانیا در فینال جام ملت‌ها  لیست دوم نکونام رو شد خداداد افشاریان و سهیل مهدی به قید وثیقه آزاد شدند گاریدو مجوز سفر به ایران را گرفت روزبه چشمی به دنبال قرارداد ۳۰ میلیاردی تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و آلمان در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ | فینال قبل از فینال زکی پور رسما استقلالی شد + عکس خبر‌های خوش از سالن شش‌هزارنفری ثامن‌الائمه(ع) | کارگران به‌شدت مشغول کارند!
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

لیست مازاد استقلال مشخص شده است؟

  • کد خبر: ۱۲۹۶۵۲
  • ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۸
لیست مازاد استقلال مشخص شده است؟
سرمربی استقلال نفراتی که برای نیم فصل دوم نمی‌خواهد را مشخص کرده است.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم استقلال در پایان هفته نهم لیگ برتر فوتبال پس از برد مقابل ذوب آهن به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به پرسپولیس در جایگاه دوم جدول رده‌بندی قرار گرفته است.

ریکاردو ساپینتو، سرمربی پرتغالی استقلال که این فصل جانشین فرهاد مجیدی در استقلال شد قصد دارد با پایان نیم فصل، چند بازیکن تیمش رد لیست خروج قرار دهد، بازیکنانی که در چند دسته قرار می‌گیرند، نخست ترافیک در برخی از پست‌ها، دوم عدم رضایت از عملکرد و سوم درخواست خود بازیکنان باعث شده که ساپینتو چند بازیکن تیمش را در لیست خروج استقلال قرار دهد.

محمدحسین زواری و امید حامدی‌فر، دو بازیکن فصل گذشته صنعت نفت آبادان هستند که جزو خرید‌های استقلال محسوب می‌شدند اما اصلا از آن‌ها استفاده نشده است، دو بازیکنی که ساپینتو به آن‌ها گفته می‌توانند آینده خوبی داشته باشند اما در حال حاضر نیازی به آن‌ها ندارد. زواری مصدوم است و نتوانسته برای آبی‌پوشان به میدان برود. سجاد شهباززاده سومین بازیکنی است که از نیمکت نشینی ناراضی است و قصد دارد دوباره به سپاهان بازگردد.

از بین آرمان رمضانی و ارسلان مطهری قرار بود مطهری در لیست خروج باشد اما مصدومیت رمضانی شاید باعث ماندن مطهری در جمع آبی‌پوشان شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->