مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! خداحافظی سه بازیکن با استقلال مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید حضور عجیب و غریب یک والیبالیست در هیات مدیره استقلال| کارخانه چه سررشته‌ای از فوتبال دارد؟ فرگوسن: حضور رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶ قابل تصور نیست بازیکن مصدوم استقلال درانتظار امضای نکونام باشگاه استقلال فدراسیون فوتبال را تهدید کرد| سقف بودجه می‌شکند؟ بیرو، ز غوغای جهان فارغ! هلدینگ خلیج فارس برای بازیکنان استقلال سقف قرارداد تعیین کرد تردید علیپور برای پیوستن به پرسپولیس گولسیانی در پرسپولیس ماندگار شد دل کریم با پرسپولیس نیست | مدافع قطری در فکر بازگشت به کشورش درخواست نکونام برای جذب لژیونر پرسپولیسی کاروان چهل‌نفره ورزشکاران ایران در راه المپیک پاریس احتمال لغو سوپرجام قوت گرفت مربی میلان راهی عربستان شد هایجک استقلال به پرسپولیس
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

استقلال چقدر باید به استراماچونی پول بدهد؟

  • کد خبر: ۱۳۰۵۶۲
  • ۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۰
استقلال چقدر باید به استراماچونی پول بدهد؟
رقمی که استقلال باید به استراماچونی بپردازد مشخص شد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، جدایی سردار آجورلو از استقلال در حالی صورت گرفت که وی با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می‌کرد و در بهبود شرایط ناتوان به نظر می‌رسید. به همین دلیل وزارت ورزش ترجیح داد یک نیروی تازه نفس را برای مدیریت استقلال برگزیند تا فتح‌الله‌زاده شرایط را تغییر دهد.

این در حالی است که ماموریت ویژه‌ای به مدیرعامل جدید استقلال سپرده شده و قرار است که وی در قدم ابتدایی پنجره نقل و انتقالاتی استقلال را باز کند و در مراحل بعدی به دنبال حل دیگر مشکلات استقلال باشد.

مدیریت جدید استقلال در ابتدای راه باید طلب میلیچ بازیکن سابق استقلال را پرداخت و در ادامه با استراماچونی توافق کند، زیرا استقلال مبلغ بسیار هنگفت نود میلیارد باید به سرمربی سابق خود پرداخت کند و این تسویه حساب بسیار مهم و حیاتی است.

مدیریت جدید استقلال از سوی وزارت ماموریت دارد که این مشکل را حل و فصل کرده و راه چاره‌ای برای این محرومیت در نظر بگیرد و با توجه به قبول این پست فتح‌الله‌زاده در پی حل کردن این معضل بزرگ در استقلال است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->