آیا سریال «شوگان» فصل دومی هم خواهد داشت؟ تقدیر از دکتر سلمان ساکت، همراه همیشگی مرکز آثار، مفاخر و اسناد دانشگاه فردوسی مشهد (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) سریال «مامان اشتباه می‌کند» روی آنتن تلویزیون + زمان پخش و تکرار «محمد صادقی» بازیگر جنجالی از ایران رفت + عکس حادثه سر صحنه فیلمبرداری برای «ادی مورفی» رادیو، صدای ماندگار است رونمایی از پوستر جدید «سال گربه» + عکس سریال «سووشون» آماده توزیع در شبکه خانگی بازیگران سریال «هشت پا» معرفی شدند کنسرت بی‌کلام «نوای آفتاب» روی صحنه + جزئیات فقدان چشم‌انداز، حلقه مفقوده جشنواره‌های هنری «مست عشق» سینمای ایران را هوشیار خواهد کرد؟ «آپولو» از آمریکا جایزه گرفت حامد بهداد و سحر دولتشاهی با «مفت بر» در راه سینما انتشار فیلم سینمایی «همسر» ویژه نابینایان صفحه نخست روزنامه‌های کشور - چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ مروری بر جدیدترین سریال‌های تلویزیون پربازدیدترین شبکه تلویزیون در ماه نخست سال ۱۴۰۳ معرفی شد نماهنگ جدید ابوذر روحی رونمایی می شود
سرخط خبرها

تهیه کننده آمریکایی با ۱۱ مورد اتهام جنسی محاکمه می‌شود

  • کد خبر: ۱۳۰۶۵۱
  • ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸
تهیه کننده آمریکایی با ۱۱ مورد اتهام جنسی محاکمه می‌شود
هاروی وایْنْسْتین تهیه کننده آمریکایی با تشکیل هیات منصفه با ۱۱ اتهام جنسی در لس آنجلس محاکمه می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ هاروی وایْنْسْتین که برنده جایزه اسکار برای تولید فیلم شکسپیر عاشق و هفت جایزه تونی برای بازی‌ها و موزیکال‌های گوناگون از جمله آگوست: اوسیج کانتی با اتهام‌ آزار جنسی چندین زن که بین سال‌های ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۳ رخ داده مواجه است.

دادگاه رسیدگی به اتهامات جنسی واینستین ۷۰ ساله که به دلیل همه گیری کرونا به تعویق افتاده بود، از روز دوشنبه آغاز می‌شود که عمدتا به اتهام‌های ۵ زن مربوط می شود.

هیات منصفه دادگاه که متشکل از ۹ مرد و سه زن هستند صبح پنجشنبه انتخاب شده اند.

در این دادگاه افرادی که مورد تجاوز قرار گرفته‌اند علیه واینستین شهادت خواهند داد. مل گیبسون بازیگر و کارگردان مطرح آمریکایی نیز قرار است در این دادگاه شهادت دهد.

واینستین که ۲۱ اسفند گذشته در دادگاهی در نیویورک به جرم تجاوز و آزار جنسی به ۲۳ سال زندان محکوم شد، در حال گذراندن محکومیت خود بوده و قرار است در مرکز اصلاح و تربیت برج های دوقلو در لس آنجلس محاکمه شود.

او در جلسه دادرسی گفته بود از وضعیتی که به وجود آمده احساس تاسف می‌کند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->