بحرین خواستار آتش‌بس در مرز لبنان و فلسطین اشغالی شد حزب‌الله لبنان ۲ جنگ‌افزار صهیونیستی را منهدم کرد اتحادیه عرب دیگر حزب الله لبنان را گروه تروریستی نمی داند قدردانی مخبر از حضور آگاهانه ملت بصیر ایران در انتخابات اتحادیه اروپا توسعه شهرک‌سازی در فلسطین اشغالی را محکوم کرد اذعان فرمانده صهیونیست به توان بالای حماس در رفح شیلی هم به پرونده شکایت آفریقای جنوبی از تل‌آویو پیوست کاخ سفید: بایدن بیش از حد برای مناظره آماده بود! آیا کسانی که در انتخابات ۸ تیر شرکت نکردند، می‌توانند در دور دوم رای دهند؟ واکنش مصطفی پورمحمدی به نتایج انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ انفجار در مرکز ژاپن ۵ کشته و ۲۰ زخمی برجای گذاشت (۹ تیر ۱۴۰۳) حزب‌الله تجهیزات جاسوسی ارتش اسرائیل را منهدم کرد زارع‌پور: ۹۹.۳ درصد استعلامات برخط در انتخابات بدون مشکل انجام شد سعید جلیلی پس از اعلام نتایج مرحله اول انتخابات ریاست جمهوری پیام داد واکنش پزشکیان به نتایج انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ پرداخت وام ودیعه مسکن به حدود نیم میلیون مستاجر | تصویب سقف ۲۵ درصدی اجاره‌بها پنج بمب برجای مانده از داعش در دیوار مسجد النورى عراق کشف شد نگاهی به برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی دور دوم ریاست جمهوری در مشهد تصمیم‌گیری در مورد تبلیغات تلویزیونی دور دوم انتخابات | مناظره دونفره هنوز قطعی نیست مشارکت ۴۹/۳۹ درصدی مردم خراسان‌رضوی در انتخابات ریاست‌جمهوری
سرخط خبرها

مذاکرات ترسیم مرز دریایی لبنان و سوریه لغو شده است؟

  • کد خبر: ۱۳۱۱۵۸
  • ۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۹
مذاکرات ترسیم مرز دریایی لبنان و سوریه لغو شده است؟
با وجود اینکه لبنان لغو نشست مشترک با سوریه در رابطه با ترسیم مرز‌های دریایی را اعلام می کند اما سوری ها اعلام کردند اصلا موعدی برای این مذاکرات مشخص نشده بود، که لغو شود.

به گزارش شهرآرانیوز، شبکه المیادین به نقل از منابع آگاه در وزارت خارجه لبنان خبر داد: دمشق از پذیرش هیئت لبنانی که برای مذاکره در رابطه با ترسیم مرزهای دریایی بین دو کشور عازم این کشور شده بود امتناع کرد.

منابع لبنانی به المیادنی خبر دادند: علت عدم پذیرش از سوی دمشق تداخل برنامه‌ها اعلام شده است.

این در حالی است که یک منبع دیپلماتیک سوریه در گفتگوی با این شبکه عربی، ضمن تکذیب اخبار منتشر شده در رابطه با لغو زمان سفر هیئت لبنانی به دمشق برای ترسیم مرزهای دریایی تاکید کرد، اصولا توافقی بر سر موعد اجرای این سفر صورت نگرفته بود که لغو شود.

به گفته این منبع سوری: طرف لبنانی پیشنهاد زمانی را داد که برای طرف سوری نا مناسب بود و اصلا صحبت در رابطه با لغو یا درخواست سفر مطرح نیست.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->