کوسه جان بازیگر «دزدان دریایی کارائیب» را گرفت «کودک شو» ویژه عید غدیر روی آنتن می‌رود + زمان پخش «منوچهر والی زاده» مجری مناظره انتخاباتی رادیو ورزش شد محمد معتمدی «از ایران نگذشتیم» را خواند + ویدئو «تامینا» جایزه بهترین فیلمنامه فالواترای ایتالیا را کسب کرد کنسرت رایگان محسن ابراهیم‌زاده در منطقه فرهنگی‌گردشگری عباس‌آباد معرفی کاندیدا‌های هیئت‌مدیره انجمن هنر‌های خراسان‌رضوی + اسامی «ترانه راهزنان» از شبکه چهار پخش می‌شود راه‌یابی «آخرین شیهه...» به جشنواره RIFFA کانادا سریال «فراری» روی آنتن شبکه یک + زمان پخش «زخم کاری» به فصل چهارم رسید + جزئیات مریم و رامین «در پناه تو» بعد از ۴۰ سال + عکس جلسه نقد کتاب «گنجشک در اتاق ریکاوری» برگزار شد | کنسرو شدن کلمات و رنده شدن دیالوگ‌ها در شعر فراسپید جکی چان با یک «یک اسطوره» در راه سینما ویژه‌برنامه‌های تلویزیون به مناسبت عید غدیر + زمان پخش دوقلو‌های جایگزین سارا و نیکا در پایتخت ۷ مشخص شدند؟ + عکس صفحه نخست روزنامه‌های کشور - دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ گذری بر ظرفیت نمایش‌های سنتی و آیینی در نقد اجتماعی
سرخط خبرها

نمایش ویژه « تی تی» و «در دنیای تو ساعت چند است؟» در کن

  • کد خبر: ۱۳۱۲۲۰
  • ۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱
نمایش ویژه « تی تی» و «در دنیای تو ساعت چند است؟» در کن
« تی تی» و « در دنیای تو ساعت چند است؟» دو فیلم ایرانی هستند که امسال در سالن سینمایی شهر کن به نمایش در می‌آیند.

به گزارش شهرآرا، این برنامه در سالن سینمایی «Miramar» شهر کن برگزار می‌شود و شامل نمایش فیلم «تی‌تی» به کارگردانی آیدا پناهنده و تهیه‌کنندگی ارسلان امیری و آیدا و پناهنده و فیلم سینمایی «در دنیای تو ساعت چند است؟» ساخته صفی یزدانی به تهیه‌کنندگی علی مصفا می‌شود.

برنامه زوم روی سینمای ایران در شهر کن در تاریخ پنجشنبه ۲۷ اکتبر (۵ آبان) و از ساعت ۶:۳۰ بعد از ظهر با نمایش فیلم «تی‌تی» آغاز و با فیلم «در دنیای تو ساعت چند است؟» ادامه می‌یابد.

«تی‌تی»، چهارمین فیلم سینمایی آیدا پناهنده با بازی الناز شاکردوست، پارسا پیروزفر و هوتن شکیبا است و داستان آن درباره‌ی زنی معروف به «تی‌تی خُله» است که می‌خواهد بشریت را نجات دهد و آشنایی او با یک استاد فیزیک، ماجراهای تازه‌ای در زندگی‌اش به وجود می‌آورد.

«در دنیای تو ساعت چند است؟» نخستین ساخته بلند صفی یزدانیان در مقام کارگردان محسوب می‌شود که با بازی لیلا حاتمی و علی مصفا و همچنین تعدادی از بازیگران بومی استان گیلان همراه است.  در این فیلم زری خوشکام و کریستف رضاعی، آهنگساز ایرانی نیز ایفای نقش می‌کنند.

داستان فیلم درباره زنی به نام گُلی است که بعد از بیست سال زندگی در فرانسه یک‌باره تصمیم می‌گیرد به ایران و به زادگاهش، شهر رشت سفر کند. فرهاد در رشت به استقبالش می‌رود و می‌گوید که آشنایی قدیمی است، اما گلی اصلاً او را به یاد نمی‌آورد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->