نتانیاهو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی را منحل کرد دیدار سرپرست ریاست‌جمهوری با حمید نوری مشاور ارشد رئیس‌جمهور آمریکا برای پیشگیری از افزایش تنش‌ها، به فلسطین اشغالی سفر می‌کند آیت‌الله علم‌الهدی در خطبه‌های نماز عید سعید قربان: حفظ اقتدار نظام، معیار انتخاب ملت باشد بایدن: تا کنون هزاران کودک در غزه جان باخته‌اند طالبان پاکستان ۳ روز آتش‌بس اعلام کرد رژیم صهیونیستی برای حزب الله خط و نشان کشید رسانه رژیم صهیونیستی: دادگاه لاهه به زودی تصمیم درباره بازداشت نتانیاهو را صادر می‌کند بهادری جهرمی: دولت کاندیدایی در انتخابات ندارد دیدار باقری و نماینده ویژه وزیر ‌خارجه روسیه وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: هزینه جنگ غزه سنگین بوده است وزارت امور خارجه: بیانیه آلمان، انگلیس و فرانسه درباره برنامه هسته‌ای ایران اعتبار ندارد ستاد مردمی محمدباقر قالیباف در مشهد افتتاح شد | برگزاری مناظرات مردمی و تریبون آزاد، همه روزه از ساعت ۱۷ تا ۲۳ جلیلی در میزگرد اقتصادی: شعار باید عصاره برنامه‌ای باشد + فیلم سیاستمدار اسرائیلی: خبری از پیروزی نیست، فریبمان می‌دهند پزشکیان: واگذاری اختیار، مسئولیت و پاسخگویی الفبای مدیریت است | دولت سوم روحانی نیستم + فیلم هلاکت ۲ نظامی دیگر صهیونیست در جنوب غزه (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) باقری: ایران و افغانستان برای حفظ ثبات منطقه می‌کوشند گاف ترامپ هنگام تمسخر بایدن فرمانده اسرائیلی: دیگر نمی‌توانیم به جنگ غزه ادامه دهیم
سرخط خبرها

خبر خوش وزیر کار از رفع کمبود «آنتی بیوتیک‌» و «سرم»+ جزئیات

  • کد خبر: ۱۳۱۶۰۲
  • ۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۶
خبر خوش وزیر کار از رفع کمبود «آنتی بیوتیک‌» و «سرم»+ جزئیات
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ناهماهنگی‌هایی در تولید و تامین وجود داشت که با دستور رئیس جمهور و همت همکاران ما در شرکت‌های دارویی مشکل آنتی بیوتیک و سرم مورد نیاز کشور در حال برطرف شدن است.

به گزارش شهرآرانیوز، سیدصولت مرتضوی پس از بازدید از شرکت کارخانجات داروپخش ضمن تسلیت و محکومیت حادثه تروریستی حرم حضرت شاهچراغ، با بیان اینکه از همه تلاش‌های ارزنده حوزه دارویی شستا تشکر می‌کنم، گفت: با بازدید و مشاهده روند فعالیت‌های شرکت‌های دارویی، بارقه‌های امید در قلبم بارور شده است. امروز در این مجموعه هم شاهد تحقیق و پژوهش و هم تامین نیاز‌های دارویی، تولید مواد اولیه، تولید دارو و توزیع مناسب آن هستیم.  

طوی افزود: شبکه تامین، تولید، تحقیق و پژوهش، منشاء عالمانه‌ای دارد. اینجا سلطنت علم حاکم است و این حاکمیت علم در مراکز تولیدی یعنی تبلور شعار سال رهبری. ایشان بر تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین تاکید کردند و ما تحقق این شعار را در مجموعه‌های دارویی وابسته، به عینه مشاهده کردیم.  

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه ظرفیت اسمی مناسبی در این مجموعه وجود دارد که نه تنها ظرفیت خودکفایی داخل را فراهم کرده بلکه امکان صادرات را نیز به دست داده است که جای خرسندی دارد گفت: اینکه جوانان خلاق و پویا در این مجموعه‌ها کار کنند جای مسرت دارد.  

مرتضوی با اشاره به اینکه متاسفانه در فصل پاییز ویروس آنفلوآنزا مشکلاتی را ایجاد کرد، گفت: ناهماهنگی‌هایی در تولید و تامین وجود داشت که با دستور رئیس جمهور و همت همکاران ما در شرکت‌های دارویی مشکل آنتی بیوتیک و سرم مورد نیاز کشور در حال برطرف شدن است.  

وی ادامه داد: اکنون ظرفیت تولید ماهانه این شرکت دارویی، سه میلیون واحد است که در یک بازه زمانی مناسب تا آخر سال به شش میلیون سرم در ماه خواهیم رسید.  

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: امید است بستر صادرات و تامین محصولات دارویی در کشور‌های هدف را نیز فراهم کنیم. در این میان آنچه برای ما اطمینان بخش است جاری شدن فرهنگ جهادی است. اینکه قرارگاه جهادی تشکیل شده و تولید شبانه روزی انجام می‌شود قابل تحسین است.  

وی با اشاره به اینکه ۵۰ درصد مواد اولیه دارویی در مجموعه‌های دارویی زیرمجموعه تامین اجتماعی تولید می‌شود گفت: همچنین ۳۰ درصد تولید و ۳۰ درصد توزیع دارو را انجام می‌دهیم. نگاه ما در این مجموعه نگاه انتفاعی نیست. وزارت رفاه، وزارت مردم است و هدف ما رفع نیاز مردم است و تا سر حد امکان به تولید می‌اندیشیم.  

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->