واکنش «احسان علیخانی» به انتشار عکس جنجالی‌اش + تصاویر اکران مردمی فیلم آپاراتچی در مشهد با حضور بازیگران و عوامل فیلم (جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳) تئاتر "un۱۲"، با داستان رنج کردها از رژیم بعث در مشهد به روی صحنه رفت آغاز پخش بین‌المللی «اَبله» | روایتی از زندگی یک دختر کوتاه قامت در خوابگاه! معرفی اعضای جدید هیئت‌مدیره انجمن صنفی تهیه‌کنندگان فیلم بلند مشهد فصل جدید «زخم کاری» چه زمانی پخش می‌شود؟ سرمایه ادبی ایران | درباره سیدعلی موسوی گرمارودی، شاعر، نویسنده و محقق به بهانه زادروزش فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی» کلید خورد لئوناردو دی‌کاپریو و جنیفر لارنس در فیلم جدید اسکورسیزی هم‌بازی می‌شوند نقدی به رئالیتی شو «اسکار» مهران مدیری آیا عکس جدید احسان علیخانی در فضای مجازی، واقعی است؟ + عکس برنامه‌های بزرگداشت سعدی اعلام شد | گردهمایی سعدی‌پژوهان در شیراز انتقاد کمدین کهنه کار به نسل کشی رژیم صهیونیستی نخل طلای افتخاری کن به استودیو جیبلی ژاپن اعطا می‌شود فیلم‌های سینمایی آخر هقته تلویزیون (۳۰ و ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان
سرخط خبرها

تلاش موزه تمبر مشهد برای خروج دو میلیون تمبر از کرج

  • کد خبر: ۱۳۱۸۵
  • ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۰
تلاش موزه تمبر مشهد برای خروج دو میلیون تمبر از کرج
نائب رئیس شورای شهر کرج بر ضرورت حفاظت از آثار تاریخی به منظور توسعه صنعت گردشگری در استان تاکید کرد.
به گزارش شهرآرانیوز؛ رحیم خستو در نطق پیش از دستور صد و هفتاد و ششمین جلسه شورای شهر کرج که امروز یکشنبه هشتم دی ماه برگزار شد، با اشاره به اینکه موزه تمبر یکتا به عنوان تنها موزه خصوصی کرج دارای فضای کافی و مناسبی نیست، اظهار کرد: باید مکان مناسبی به این موزه اختصاص داده شود.

وی با تاکید بر اینکه پیگیری این موضوع جزو وظایف شهرداری نیست، ادامه داد:، اما تحقق این امر و جانمایی مناسب این موزه به عنوان یادگاری از شورای پنجم برای مردم کرج باقی می‌ماند.

این عضو شورا در تشریح این موزه گفت: از اولین تمبری که در ایران منتشر شده تا به امروز، در این موزه وجود دارد.

نایب رئیس شورای شهر کرج اضافه کرد: تمبر بیش از ۲۱۰ کشور از اولین روز تا کنون، کلکسیون‌های عکس قاجار، سکه‌ها و اسکناس‌هایی که از آغاز جنگ جهانی اول تولید و چاپ شده اند، بالای دو میلیون تمبر و صفحه‌های موسیقی ایرانی در یک فضای ۱۰۰ متری جای داده شده اند.

خستو ادامه داد: جای درد و رنج است برای شهری که باید قطب گردشگری باشد، موزه‌ای به این صورت داشته باشد.

این عضو شورا با اشاره به اینکه اخیرا در مشهد موزه‌ای با همین نام تاسیس شده و در تلاش است تا این موزه را از شهر کرج خارج کند، یادآور شد: ضروری است برای جلوگیری از این کار، مکانی برای موزه یاد شده در نظر گرفته شود.

وی همچنین بر ترویج فرهنگ و یادآوری تاریخ کشور تاکید کرد و ادامه داد: در صورتی که فضای موزه بزرگتر باشد، شاید آموزش و پرورش نیز برای بازدید رایگان دانش آموزان که بار‌ها از طرف موزه درخواست شده و اقدامی صورت نگرفته، همکاری کند.
 
منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->