معاون وزیر صمت هرگونه افزایش قیمت کالاها بدون مجوز را غیرقانونی دانست تشکیل پرونده برای یک نانوایی در کلاهدوز مشهد به دلیل تخلف (۳۰ فروردین۱۴۰۳) مدل خودرو، معیار جدید دهک‌بندی خانوار برای دریافت یارانه! قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به بیمه‌شدگان صندوق اجتماعی کشاورزان خراسان‌رضوی بازار سرد مرغ گرم در مشهد | مرغدار کیلویی ۳ تا ۷ هزار تومان در ضرر اجرای مصوبه افزایش حق مسکن فقط با تصویب هیئت دولت صرفه جویی ۴۳۰۰ مگاوات برق از محل افزایش بهره وری کولر‌های آبی افزایش حقوق بازنشستگان کارگری در سال ۱۴۰۳ به کجا رسید؟ حدود ۲ میلیون خانه در حال ساخت است قیمت طلا، قیمت دلار و قیمت سکه در بازار امروز پنجشنبه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) رئیس اتاق بازرگانی خراسان رضوی: تعطیلی پنجشنبه‌ها آثار زیان باری بر بخش اقتصادی خواهد داشت آرزو برای برقی شدن قطار تهران – مشهد | بررسی سهم پروژه‌های حمل ونقل ریلی خراسان رضوی در آلبوم بودجه ۱۴۰۳ مرحله سوم واریز سود سهام عدالت در راه است + جزئیات پیش‌فروش لوازم خانگی برای جلوگیری از ایجاد بازارسیاه قیمت جدید پژو پارس با افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی تعیین شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) حقوق فروردین بازنشستگان کشوری امروز پرداخت می‌شود (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) همه چیز درباره هلدینگ «خلیج فارس» دلار به کانال ۶۶ هزار تومان برگشت (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) لزوم صادرات سیب و پرتقال مازاد در راستای حمایت از تولید داخل از ابتدای سال، ۲۰۰ تن گوشت قرمز وارد شده و در بازار توزیع شده است چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟ هشدار اتحادیه طلا و جواهر مشهد برای به‌کارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای صنفی اعلام شرایط جدید متقاضیان خودروی پارس سامانه جامع یکپارچه با موعد تحویل زمستان ۱۴۰۲ با قیمت جدید + جدول اعلام بخشنامه فروش سدان فونیکس آریزو ۶ جی تی (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + جدول
سرخط خبرها

مشکلات سامانه هوشمند کارت سوخت عامل اضافه برداشت از سهمیه کارت

  • کد خبر: ۱۳۲۲۳
  • ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۹
مشکلات سامانه هوشمند کارت سوخت عامل اضافه برداشت از سهمیه کارت
عضو اتحادیه جایگاه‌داران سوخت گفت: به دلیل مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری سامانه هوشمند کارت سوخت شاهد اضافه برداشت از سهمیه مردم هستیم و جایگاه داران هیچ دخل و تصرفی در سوخت گیری ندارند.

به گزارش شهرآرانیوز، ناصر رئیسی فرد، با اشاره به اضافه برداشت از کارت سوخت در زمان سوخت گیری اظهار کرد: جایگاه داران هیچ دخل و تصرفی در سوخت گیری ندارند و بحث‌های مربوط به کاهش سهمیه سوخت گیری و اضافه برداشت از کارت به دلیل مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری سامانه هوشمند کارت سوخت مربوط می‌شود.

عضو اتحادیه جایگاه‌داران سوخت تصریح کرد: تمام پست‌های نصب شده بر روی تلمبه‌های جایگاه سوخت فرسوده است و نرم افزار طراحی شده مشکلات متعددی از قبیل اضافه برداشت از کارت کشیدن کارت پیش از پایان سوخت گیری را دارد.

وی افزود:زمانی که خودرویی برای سوخت گیری به جایگاه‌های سوخت مراجعه می‌کند رقم دقیق سوخت گیری در مانیتور اعلام می‌شود و در صورتی که فرد نسبت به رقم اعتراض داشته باشد به می‌تواند میزان بنزین دریافتی را کنترل کنند، روش اول استفاده از شماره انداز مکانیکی بر روی تلمبه‌های جایگاه سوخت می‌توان با تفاضل رقم سوخت گیری را محاسبه کرد.

رئیسی فرد بیان کرد:فرایند سوخت گیری باید به صورت کامل و دقیق انجام شود و در ابتدا باید کارت سوخت وارد دستگاه شودو بعد نازل برداشته شود و تا زمانی که نازل را در دستگاه قرار نداده ایم از خارج کردن کارت سوخت خوداری کنند.

عضو اتحادیه جایگاه‌داران سوخت بیان کرد: برداشت یکباره کارت سوخت باعث کسر از کارت به میزان ۱ تا ۴ لیتر می‌شود.

وی ادامه داد:شایعات مربوط به کم فروشی در جایگاه‌های سوخت صحت ندارد و تمام سیستم‌های سوخت رسانی کنترل شده و برچسب استاندارد دارد، پیمانگر‌ها در داخل تلمبه‌ها نیز می‌تواند بین ۲۰ تا ۸۰ سی سی بنزین در ۲۰ لیتر بنزین نوسان داشته باشد و بیشتر از این مقدار باشد پیمانگر نازل فعال نخواهد شد.

رئییسی فرد بیان کرد:در صورتی که فردی بتواند اثبات کند که در مراحل سوخت رسانی فشار هوا نیز به جای بنزین محاسبه می‌شود، شخصا او را به مراکز علمی بین المللی معرفی خواهم کرد.

عضو اتحادیه جایگاه‌داران سوخت ابراز کرد:در دوره گذشته سهمیه بندی سوخت، مشکلات فراوانی برای سوخت گیری خودرو‌ها به وجود آمد و شاهد شکایات گسترده در این خصوص بودیم، باید از تجربیات دوره گذشته برای بهینه سازی مصرف استفاده کنیم.

 

منبع: میزان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->