نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود
سرخط خبرها

یک بام و دو هوای فدراسیون راجع به نکونام

  • کد خبر: ۱۳۲۴۱۸
  • ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۷
یک بام و دو هوای فدراسیون راجع به نکونام
بحث حضور جواد نکونام در کادرفنی تیم ملی به قدری لوث شده است که دیگر پرداختن به آن برای هیچ مخاطبی جذاب نیست. این ماجرا بیش از دو ماه است که به سوژه رسانه تبدیل شده و به محض اینکه در آستانه فراموشی قرار می‌گیرد مهدی تاج و اطرافیانش باز هم به آن می‌پردازند.

بهمن نوری | شهرآرانیوز، حقیقیت ماجرا این است که داستان حضور نکونام در تیم ملی بیشتر شبیه یک بازی رسانه‌ای است تا اینکه این موضوع بخواهد رنگ واقعیت به خود بگیرد. برای اینکه این ادعای خود را ثابت کنیم از چند دیدگاه به زاویه نگاه می‌کنیم.

اول اینکه مهدی تاج فقط در رسانه‌ها اسم نکونام را برای حضور در کادرفنی تیم ملی مطرح کرده و به هیچ عنوان در این زمینه مذاکره‌ای با باشگاه فولاد نداشته است، مسئله‌ای که فولادی‌ها هم از آن تعجب می‌کنند. به نظر می‌آید تاج در این ماجرا بیشتر دنبال این است که رفع تکلیف کرده باشد. به هر حال او برای بازگشت دوباره به فدراسیون حامیانی خارج از خانواده فوتبال داشت و خواسته آن‌ها این بوده و هست که بعد از جام جهانی سرمربی ایرانی هدایت تیم ملی را برعهده داشته باشد. تاج قلبا به این تصمیم راضی نیست، اما به نوعی تحت فشار است که آن را اجرایی کند و به همین خاطر در حال بازی با اسم نکونام است.

مسئله دیگری که احتمال می‌رود؛ سکوت جواد نکونام در ماجرای پیش آمده است. نکونام تمایل دارد در کادر کی‌روش باشد، اما نمی‌خواهد قرارداد خوبش با فولاد را از دست بدهد. به هر حال او قرارداد ۱۵ میلیاردی بدون در نظر گرفتن آبشن‌ها با فولاد امضا کرده و حمیدرضا گرشاسبی هم به وی اعلام کرده؛ اگر می‌خواهد با تیم ملی همکاری پاره وقت داشته باشد باید قراردادش را فسخ کند. شاید نکونام برای اینکه خودش را مقابل باشگاه فولاد و هوادارانش قرار ندهد، تاج را جلو انداخته که با مطرح کردن حضورش در تیم ملی به نوعی فولادی‌ها را برای همکاری پاره وقت او تحت فشار قرار دهد.

در هر صورت فدراسیون فوتبال در این ماجرا یک بام و دو هوا عمل کرده و با اهالی فوتبال صادق نبوده است.
در شرایط فعلی کادرفنی تیم ملی آنقدر کامل هست که کی‌روش نیازی به نکونام نداشته باشد در حالی که لازم است فولاد به عنوان تنها نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا بیشتر مورد حمایت و توجه فدراسیون باشد چرا که صحبت مدام در مورد حضور نکونام در تیم ملی فقط تمرکز او و بازیکنان این تیم را برهم می‌زند. در این مورد نتایج اخیر فولاد در لیگ گویای همه چیز است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->