چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود استخوان کودکان را چگونه تقویت کنیم؟ مصرف بیسکوییت و کلوچه چه تاثیری بر سلامتی کودکان دارد؟ خشم بهاری را کنترل کنید برای حفظ سلامتی روزانه چند عدد تخم مرغ بخوریم؟ زردچوبه چه تاثیری در افزایش طول عمر و جوانی دارد؟ ۴ عارضه مصرف خودسرانه ویتامین دی را بشناسید بیشتر شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است | عمده اقدامات غیرمجاز در آرایشگاه‌ها و مراکز زیرزمینی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (٨ اردیبهشت ماه١۴٠٣) | وزش باد و بارش باران در برخی از مناطق استان واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار، ۵ مصدوم برجای گذاشت آیا انجام اقدامات زیبایی در دوران بارداری ممنوع است؟ روند کاهشی داوطلبان پسر برای ورود به دانشگاه | کاهش حدود ۳ درصدی داوطلبان پسر در خراسان‌رضوی طی یک سال زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی اعلام شد دستگیری چند سارق با ده‌ها فقره دزدی در مشهد بهترین دمنوشی که از اضافه‌وزن جلوگیری می‌کند مبنای افزایش حقوق بازنشستگان باید اجرای صحیح ماده ۹۶ قانون تامین‌اجتماعی باشد
سرخط خبرها

تعیین شرایط جدید برای پرداخت میزان حق بیمه کارگران ساختمانی

  • کد خبر: ۱۳۲۵۱۳
  • ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۹
تعیین شرایط جدید برای پرداخت میزان حق بیمه کارگران ساختمانی
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس از تعیین شرایط جدیدی برای پرداخت میزان حق بیمه کارگران ساختمانی در این کمیسیون خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، حسن لطفی با اشاره به نشست امروز(سه‌شنبه، دهم آبان) این کمیسیون، گفت: در جلسه امروز، لایحه مدیریت تعارض منافع مورد بررسی قرار گرفت و بخشی از ماده ۳ آن که از جلسه قبل باقی مانده و همچنین ماده ۵، مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

وی افزود: همچنین در این جلسه طرح اصلاح ماده ۵ قانون تأمین اجتماعی درباره بیمه کارگران ساختمانی مورد بررسی و تصویب قرار گرفت. 

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار کرد: براساس مصوبه کمیسیون درباره بیمه کارگران ساختمانی، سهم کارفرما برای پرداخت حق بیمه کارگران ساختمانی توسط کسی که پروانه ساخت به نام اوست پرداخت می‌شود که در شهرها این حق بیمه سهم کارفرما به میزان ۴ درصد حداقل حقوق در هر مترمربع و در روستاها یک درصد حداقل حقوق در هر متر مربع خواهد بود.

لطفی خاطرنشان کرد: همچنین در این جلسه طرح استفساریه ماده ۳۸ قانون تأمین اجتماعی مطرح و جمع‌بندی، مصوبه و رأی‌گیری برای آن به جلسه بعد موکول شد.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->