واکنش «احسان علیخانی» به انتشار عکس جنجالی‌اش + تصاویر اکران مردمی فیلم آپاراتچی در مشهد با حضور بازیگران و عوامل فیلم (جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳) تئاتر "un۱۲"، با داستان رنج کردها از رژیم بعث در مشهد به روی صحنه رفت آغاز پخش بین‌المللی «اَبله» | روایتی از زندگی یک دختر کوتاه قامت در خوابگاه! معرفی اعضای جدید هیئت‌مدیره انجمن صنفی تهیه‌کنندگان فیلم بلند مشهد فصل جدید «زخم کاری» چه زمانی پخش می‌شود؟ سرمایه ادبی ایران | درباره سیدعلی موسوی گرمارودی، شاعر، نویسنده و محقق به بهانه زادروزش فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی» کلید خورد لئوناردو دی‌کاپریو و جنیفر لارنس در فیلم جدید اسکورسیزی هم‌بازی می‌شوند نقدی به رئالیتی شو «اسکار» مهران مدیری آیا عکس جدید احسان علیخانی در فضای مجازی، واقعی است؟ + عکس برنامه‌های بزرگداشت سعدی اعلام شد | گردهمایی سعدی‌پژوهان در شیراز انتقاد کمدین کهنه کار به نسل کشی رژیم صهیونیستی نخل طلای افتخاری کن به استودیو جیبلی ژاپن اعطا می‌شود فیلم‌های سینمایی آخر هقته تلویزیون (۳۰ و ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان
سرخط خبرها

مذاکره کیانوریوز برای نقش «جان ویک»

  • کد خبر: ۱۳۳۸۷۰
  • ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳
مذاکره کیانوریوز برای نقش «جان ویک»
کیانو ریوز در حال مذاکره برای ایفای نقش «جان ویک» در فیلم «بالرینا» است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ انتظار می رود کیانو ریوز در نقش جان ویک در فیلم «بالرینا» که یک اسپین‌آفِ زن محور از فرنشایز محبوب «جان ویک» است، حضور پیدا کند.

کمپانی لاینزگیت، استودیوی سازنده سری فیلم های «جان ویک» از توضیح درباره حضور ریوز در فیلم خودداری کرده است با این حال این استودیو امضای قرارداد ایان مک شین برای بازی در نقش وینستون مدیر هتل کانتِنتال را در این فیلم تایید کرده است.

در فیلم «بالرینا» آنا دِ آرماس در نقش یک قاتل جوان ظاهر می شود که به دنبال انتقام از کسانی است که خانواده اش را کشته اند. جزییات اضافه تری درباره این فیلم منتشر نشده است. با این وجود باسیل ایوانیک تهیه کننده کار نقش مک شین را در این فیلم بسیار مهم و بنیادی خواند. هنوز مشخص نیست که نقش کیانو ریوز، در صورت بسته شدن قراردادش، چگونه در داستان جای می گیرد.

ایوانیک گفت: ما از ملحق شدن مک شین به گروه بازیگری‌مان و ایفای نقش کلیدی در فیلم هیجان زده هستیم. این شخصیت از زمان فیلم اصلی «جان ویک» بخشی جدایی ناپذیر از این فرنشایز بوده است و با گسترش جهان «جان ویک» داشتن او در کنار خودمان در این سفر لذت بخش است.

پیش از آمدن «بالرینا» به سینماهای جهان، قرار است، قسمت چهارم «جان ویک» با حضور کیانو ریوز و ایان مک شین در تاریخ ۲۴ مارس ۲۰۲۳ اکران شود.

منبع: هنر ام روز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->