ویژگی انتقال تماس بین دستگاه‌ها به گوگل میت اضافه شد متاورس شرکت متا همچنان میلیاردها دلار ضرر روی دست مارک زاکربرگ می‌گذارد ظرفیت باتری قاب گلکسی بادز ۳ پرو مشخص شد آسیا بلاخیزترین قاره است کاهش قابل‌توجه حجم آپدیت‌های ویندوز ۱۰ با فناوری جدید مایکروسافت مدل پایه Surface Laptop 6 در راه است اگر آیفون دارید، می‌توانید بدون رمز وارد واتس‌اپ شوید اپل هوش مصنوعی خود را معرفی کرد | اینترنت لازم نیست؛ پردازش کنید! امضای جو بایدن پای لایحه «فیلترشدن یا فروش تیک‌تاک» |‌ اپلیکیشن چینی چه می‌کند؟ افزایش کاربران Threads | رقیب X حالا ۱۵۰میلیونی است برخی از مشخصات شیائومی ۱۵ لو رفت + جزئیات اعضای هیئت‌مدیره «انجمن هوش مصنوعی ایران» انتخاب شدند درباره ماه کامل صورتی که امشب (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) در آسمان می‌درخشد + دلیل نامگذاری کاهش تولید اپل ویژن پرو به‌دلیل تقاضای کمتر از حد انتظار قابلیت‌های جدید عینک متا ری-بن معرفی شد ویکی‌پدیای فارسی یک‌میلیونی شد رویداد «امید فردوسی» با رونمایی از کتاب «به توان هایتک» در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد سامسونگ، به صورت رایگان، صفحه‌نمایش گوشی‌هایی را که مشکل خط سبز دارند، تعویض می‌کند شرکت فنلاندی گوشی اختصاصی خودش را خواهد داشت | HMD Pulse Pro به‌جای Nokia ارتش کره جنوبی احتمالا استفاده از آیفون را برای نیروهایش ممنوع کند «سیستم بادبان خورشیدی» ناسا چیست و چگونه کار می‌کند؟ + عکس
سرخط خبرها

شرکت «ریزر» از کنترلر سفارشی‌اش برای پلی استیشن ۵ رونمایی کرد + عکس

  • کد خبر: ۱۳۴۰۴۸
  • ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۶
شرکت «ریزر» از کنترلر سفارشی‌اش برای پلی استیشن ۵ رونمایی کرد + عکس
Razer Wolverine V۲ Pro، کنترلر شرکت ریزر برای پلی استیشن ۵، دارای اجزای زیاد و ویژگی‌های سفارشی‌سازی است.

شهرآرانیوز - شرکت «ریزر» (Razer) یک کنترلر سفارشی‌شده دارای مجوز برای پلی استیشن ۵ ساخته که کمی متفاوت به نظر می‌رسد. این کنترلر که Razer Wolverine V۲ Pro نام دارد، دارای طراحی سفید و مشکی است و به اجزای پیشرفته و ویژگی‌های سفارشی‌سازی مجهز شده است. مهم‌تر از همه، Wolverine V۲ Pro دارای دکمه‌های آنالوگ پشت کنترلر و مجهز به اتصال بی‌سیم با فناوری Razer HyperSpeed Wireless است. Wolverine V۲ Pro ۲۵۰ دلار قیمت خواهد داشت و منحصراً برای GameStop و فروشگاه Razer است.

شرکت ریزر از کنترلر سفارشی‌اش برای پلی استیشن ۵ رونمایی کرد + عکس

این اولین کنترلری است که «ریزر» برای پلی استیشن ۵ می‌سازد، اما اولین کنترلر Wolverine نیست. در سال‌های اخبر چندین کنترلر Wolverine برای Xbox/PC منتشر شده است، اما همه آن‌ها فقط باسیم بوده‌اند. درواقع «ریزر» گلایه بزرگی که گیمر‌ها از کنترلر V۲ Chroma Xbox داشته‌اند را در کنترلر پلی استیشن ۵ برطرف کرده است.

کنترلر ریزر برای پلی‌استیشن ۵ تقریبا مشابه V۲ Chroma است، اما به نظر می‌رسد کمی بزرگتر از آن باشد. این کنترلر با مجوز رسمی، همه دکمه‌های منوی استاندارد و همچنین پد لمسی را دارد، اما فاقد بلندگوی داخلی، تریگر‌های تطبیقی یا بازخورد لمسی است.

به جای فناوری ماشه تطبیقی DualSense کنترلر ساخت «ریزر» چیزی دارد با نام HyperTriggers. این‌تریگرهای دو حالته پشت کنترلر تعبیه شده‌اند. HyperTriggers حسی شبیه کلیک‌کردن با موس دارد و امکان واکنش سریع‌تر را برای بازیکن فراهم می‌کند. دو سَری استیک اضافی هم همراه این کنترلر هست که می‌توان جایگزین سری اصلی کرد. 

برای سفارشی‌سازی بیشتر این کنترلر می‌توان برنامه Razer Controller Setup را روی iOS و Android دانلود کرد. از این برنامه می‌توان برای بازتنظیم دکمه‌های چند منظوره پشت و بالای کنترلر استفاده کرد.

علاوه بر اتصال بی‌سیم با یک دانگل USB ۲.۴ گیگاهرتزی، می‌توانید از اتصال سیمی با کابل USB-C نیز استفاده کنید. هرچند Wolverine V۲ Pro به صورت اختصاصی برای پلی استیشن ۵ ساخته شده، اما آن را می‌توان با سیم و یا بدون سیم به رایانه شخصی هم متصل کرد.

Razer Wolverine V۲ Pro تنها کنترلر سفارشی برای پلی استیشن ۵ نیست. کنترلر DualSense Edge هم در تاریخ ۲۶ ژانویه با قیمت ۲۰۰ دلار عرضه می‌شود. Victrix BFG Pro یکی دیگر از کنترل‌کننده‌های کنسول نسل نهمی سونی است که مجوز رسمی دارد و در تاریخ ۱ دسامبر با قیمت ۱۸۰ دلار به بازار می‌آید.

 برای دیدن عکس‌ها در اندازه بزرگتر روی آن‌ها کلیک کنید
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->