یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس اسامی داوران جام حذفی اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟ تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس بیرانوند مقابل سپاهان هم غایب است؟ اوسمار این سه بازیکن را می‌خواهد| رضاییان در لباس قرمز؟ وحید امیری نمی‌خواهد به نیمکت برگردد یامگا در لیست فصل بعد نکونام تاج‌فیروز: ثبت‌نام مجدد برای انتخابات هیات فوتبال خلاف قانون است
سرخط خبرها

تفضلی حضور درتیم ملی ایران را از دست داد

  • کد خبر: ۱۳۴۱۷۳
  • ۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۴
تفضلی حضور درتیم ملی ایران را از دست داد
رایان تفضلی، مدافع ایرانی شاغل در تیم انگلیسی برنتفورد حضور درجام جهانی قطر را به دلیل حذف از میان گزینه‌های کارلوس کی‌روش از دست داد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، سرمربی تیم ملی درروز‌های  اخیر قصد دعوت از رایان تفضلی به تیم ملی را داشت. او به همین دلیل ژوائو پشیرو، آنالیزور تیم ملی را مأمور کرد تا تعدادی از بازی‌های تفضلی را در وایکامب واندررز در لیگ یک انگلیس تماشا کند و این مدافع را دقیق‌تر زیر نظر بگیرد.

بهانه کی‌روش برای این کار، حضور رایان تفضلی در فوتبال باشگاهی انگلیس و آشنایی او با برخی بازیکنان تیم ملی این کشور بود.

آنالیز روی بازی‌های تفضلی انجام شد، اما در نهایت او نتوانست مورد تأیید کارلوس کی‌روش قرار بگیرد. با توجه به این مسأله پرونده تفضلی و تیم ملی بسته شد و این مدافع ۱۹۶ سانتیمتری رویای حضور در جام جهانی را از دست داد.

حالا تفضلی ۳۰ ساله که ابتدای فصل از فولاد و استقلال پیشنهاد بازی دریافت کرده بود، باید تمام تمرکز خود را روی موفقیت در ترکیب وایکامب بگذارد تا شاید با درخشش در پیراهن این تیم، در آینده‌ای نزدیک طعم بازی در تیم ملی ایران را بچشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->