نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ
سرخط خبرها

برزیل در اندیشه فتح دوباره جام جهانی در آسیا

  • کد خبر: ۱۳۴۴۰۶
  • ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۰۴:۱۲
برزیل در اندیشه فتح دوباره جام جهانی در آسیا
برزیل امیدوار است با تیته دوباره در جام جهانی آسیایی قهرمان شود و به طلسم ۲۰ ساله پایان دهد.

گروه ورزش| شهرآرانیوز، قدرت اول فوتبال دنیا سال‌هاست که دستش از جام جهانی دور مانده و دیگر خبری از آن فوتبال مهیج و چشم نواز نیست. از آخرین قهرمانی برزیلی‌ها در جام جهانی ۲۰ سال گذشته و آن‌ها دوباره در همان قاره‌ای هستند که برای آخرین بار جشن قهرمانی گرفتند.

حالا برزیلی‌ها بعد از تجربه شیرین حضور در جام جهانی کره و ژاپن، این بار در قطر می‌خواهند به طلسم ۲۰ ساله خاتمه دهند و برای ششمین بار قهرمان جهان شوند.

با تیته، امیدوارتر از قبل

بعد از لوییز فیلیپه اسکولاری، مربیان زیادی روی نیمکت تیم ملی برزیل نشستند، اما عمر حضور‌ها زیاد نبود و البته پایان خوشی هم نداشت. زاگالو، ریکاردو گومز و کارلوس آلبرتو پریرا، دونگا و دوباره حتی خود اسکولاری روی نیمکت برزیل نشستند، اما اوضاع خوب پیش نرفت.
در جام جهانی ۲۰۰۶، فرانسه برزیل را در یک چهارم نهایی با تک گل تیری آنری حذف کرد. در ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی هم دوباره کابوس یک چهارم نهایی برای برزیل تکرار شد و در این مرحله، هلند ۲ بر ۱ شاگردان دونگا را از جام حذف کرد.
در ۲۰۱۴ برزیل امیدوار بود با توجه به میزبانی از جام و حضور در رقابت‌ها به پشتوانه هوادارانش به قهرمانی دست یابد، اما در مرحله نیمه نهایی با اسکولاری به سد آلمان برخورد کرد و یکی از سنگین‌ترین شکست‌های تاریخ فوتبال برزیل مقابل قهرمان جام رقم خورد. آلمان با نتیجه ۷ بر ۱ از سد برزیل گذشت تا لشگر شکست خورده اسکولاری در مرحله رده بندی هم شکست بخورد و چهارم شود.

در ۲۰۱۸ هم سناریوی یک چهارم نهایی تکرار شد. برزیل در ۲۰۱۸ به سد بلژیک خورد و در نهایت ۲ بر ۱ شکست خورد و مجددا از جام کنار رفت.

بعد از ۴ دوره حضور با مربیان متفاوت، حالا برزیلی‌ها دوباره با سرمربی شان در روسیه می‌خواهند در قطر به میدان بروند. تیته در دور گروهی با برزیل مقتدرانه اول شده و حالا امیدوار است طلسم را در دوحه بشکند.

ستاره‌ها به رهبری نیمار

نیمار شاید مهمترین بازیکن برزیل باشد، او در کنار سایر ستارگان تیم ملی برزیل به دنبال تاریخ سازی دوباره و یادآوری خاطرات خوب روز‌های حضور کافو به عنوان کاپیتان برزیل است. روز‌هایی که جام برای برزیل بود و اهالی ریو مطمئن بودند تیمشان در فینال خواهدبود.

آن‌ها در هر پستی حداقل ۲ ستاره دارند. از آلیسون و ادرسون درون دروازه، تا وینیسیوس، نیمار، خسوس، فیرمینو و مارتینلی همه همه شانس بالایی برای حضور در ترکیب اصلی دارند.

برزیل می‌خواهد دوحه را در کنار یوکوهاما، برای هوادارانش تبدیل به شهری خاطره انگیز کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->