نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس
سرخط خبرها

جای خالی یوز بر پیراهن تیم ملی

  • کد خبر: ۱۳۴۴۲۱
  • ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۱
جای خالی یوز بر پیراهن تیم ملی
سیدمحمدرضا هاشمی - روزنامه نگار

حضور کاروان ورزشی ایران در بازی‌های مهم جهانی، همیشه حاشیه‌هایی به دنبال داشته است که مهم‌ترین بخش آن مربوط به لباس ورزشکاران بوده است؛ لباس‌هایی که می‌تواند فرصتی برای معرفی فرهنگ کشور‌ها باشد و به صورت نامحسوس، اطلاعات زیادی را به مخاطبان جهانی این بازی‌ها منتقل کند. امسال لباس‌های تیم ملی ایران را برخلاف لباس دیگر کشور‌ها که طراح آن شرکت نایکی یا آدیداس بوده، یک برند ایرانی به نام «مجید» طراحی کرده است که در نوع خود درخورتوجه و تحسین برانگیز است.

اما این لباس‌های انتخابی، همچنان انتقاد بسیاری از کارشناسان و البته مردم را به دنبال داشته است. به زعم مخاطبان، نه تنها لباس مناسبی برای کاروان ورزشی ایران درنظر گرفته نشده است، بلکه طراحی این
لباس‌ها آن قدر در دقیقه ۹۰  رقم می‌خورد که فرصتی برای اصلاح اشتباه دیگران باقی نمی‌گذارد.

در دوره پیش جام جهانی که لباس تیم ملی، منقش به طرحی از یوز ایرانی بود، این اقدام، حمایتی از محیط زیست به منظور جلب توجه‌ها به وضعیت ناگوار یوز ایرانی بود که اتفاقا توجه خیلی‌ها را به خود جلب کرد و در سطح داخلی و خارجی با واکنش‌های مثبت فراوان روبه رو شد.

اما چند روز قبل که همه منتظر رونمایی از لباس جدید تیم ملی فوتبال برای حضور در جام جهانی بودند، به جای اینکه از این ظرفیت بالقوه در مسیر درست استفاده شود، یوز بیچاره در زیر دست شرکت طراحی کننده قربانی شد.

پیراهن اول تیم ملی، سفیدرنگ و پیراهن دوم آن، قرمزرنگ است و به گفته برخی رسانه‌ها کیت لباس‌های تیم ملی ایران به تیم ملی لهستان شباهت زیادی دارد. کاش خیلی پیش از این‌ها از لباس‌های تیم ملی رونمایی می‌شد تا فرصتی برای جبران مافات فراهم بود!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->