مستند دوم انتخاباتی مسعود پزشکیان پخش شد کابینه نتانیاهو لایحه تمدید خدمت نیرو‌های ذخیره را تصویب کرد پورمحمدی در بدون تعارف: با احمدی نژاد همچنان رفاقت دارم + فیلم رضایی: کناره گیری به نفع جبهه انقلاب، فداکاری است روسیه: ۱۷۱۰ نظامی ارتش اوکراین کشته شدند (۳ تیر ۱۴۰۳) شهردار «حیفا»:باید هوشیار بود و به حزب‌الله احترام گذاشت رسانه صهیونیستی: عملیات ارتش در رفح به مراحل پایانی رسیده است ۲۱ جنگنده و کشتی نظامی چین اطراف جزیره تایوان رویت شد زاکانی بر اجماع ۴ نامزد اصولگرای ریاست جمهوری تاکید کرد فیلم کامل مناظره محمد قوچانی و محمدسعید احدیان درباره رقابت پزشکیان و قالیباف در انتخابات ۱۴۰۳ حمله موشکی حزب‌الله لبنان به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی (۳ تیر ۱۴۰۳) المیادین: هر گونه حمله به بیروت با پاسخ کوبنده مقاومت مواجه خواهد شد مناظره قوچانی و احدیان با موضوع «اولویت‌های رئیس‌جمهور آینده» حمله پهپادی مقاومت لبنان به خوابگاه سربازان صهیونیستی حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به هدفی حیاتی (۳ تیر ۱۴۰۳) هشدار بورل درباره جنگ تمام عیار حزب الله و اسرائیل شهادت یک کودک فلسطینی دیگر در غزه بر اثر گرسنگی سفیر رژیم صهیونیستی از کلمبیا اخراج شد فیلم حمله پهپادی مقاومت عراق به فلسطین اشغالی منتشر شد (۳ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

مستند «غیررسمی ۵» با تصاویر دیده نشده از رهبر انقلاب به آنتن رسید+ زمان پخش

  • کد خبر: ۱۳۴۵۴۹
  • ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۴
مستند «غیررسمی ۵» با تصاویر دیده نشده از رهبر انقلاب به آنتن رسید+ زمان پخش
کارگردان مجموعه مستند «غیررسمی» زمان پخش پنجمین قسمت از این مجموعه را اعلام کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، علی صدری‌نیا مستندساز از پخش مستند «غیررسمی ۵» در صفحه شخصی خود خبر داد.

او در این پست اینستاگرامی نوشت:

"در طول ساخت مجموعه مستند غیررسمی تلاش کرده‌ایم که در هر قسمت سراغ یک وجه ناگفته یا کمتر دیده شده از کار و فعالیت رهبر انقلاب برویم. از نوع ارتباط ایشان با فعالان حوزه‌های مختلف، بخش‌هایی از فعالیت و پیگیری موضوعات مرتبط با نخبگان توسط ایشان، نوع نگاه‌شان نسبت به مسائل فرهنگی و هنری و تفاوت این نگاه با برخی دیدگاه‌ها و سلیقه‌های دیگر، سابقه تاریخی بعضی از موضوعات و پیگیری‌ها و ارتباط‌ها و ناگفته‌هایی درباره ابعادی از زندگی شخصی ایشان.

تلاشمان در قسمت پنجم غیررسمی این بوده که دوباره سراغ روایتی تازه برویم؛ از یک روحیه خاص از دهه‌های گذشته تاکنون و از اعتقاد به نوعی از کار و فعالیت در تمام این سال‌ها...

این قسمت از غیررسمی تصاویری منتشر نشده دارد که برای خودمان به عنوان سازندگان اثر هم جذاب و دوست داشتنی بود. تصور می‌کنم پخش این تصاویر بعد از گذشت سال‌ها ارزش دیگری دارد. همچنین این قسمت به نظر من حرف‌های مهمی دارد برای فکر کردن و به کار بستن.

این مستندساز که چندی پیش از آماده شدن این مستند خبر داده و در نخستین اکران در همایش عمومی خدمت رسانی به مناطق محروم به نمایش درآمده بود، به آنتن تلویزیون می‌آید.

برنامه پخش این مستند بدین شرح است:

جمعه ۲۷ آبان ساعت ۱۵ شبکه سه سیما و ساعت ۲۰ شبکه یک سیما
شنبه ۲۸ آبان ساعت ۲۱ شبکه افق
یکشنبه ۲۹ آبان ساعت ۲۰ شبکه مستند

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->