تذکر نمایندگان به وزیر آموزش و پرورش درباره بیمه تکمیلی فرهنگیان و پاداش پایان خدمت معلمان

  • کد خبر: ۱۳۴۸۶۸
  • ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۹
  • ۳
تذکر نمایندگان به وزیر آموزش و پرورش درباره بیمه تکمیلی فرهنگیان و پاداش پایان خدمت معلمان
عضو هیئت رئیسه مجلس تذکر جمعی از نمایندگان به وزیر آموزش و پرورش درباره لزوم پرداخت پاداش پایان خدمت معلمان و ضرورت حل مشکل بیمه تکمیلی فرهنگیان را قرائت کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، سیدمحسن دهنوی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی نوبت صبح امروز قوه مقننه تذکرات کتبی نمایندگان به رئیس جمهور و مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

-تذکر محمدرضا صباغیان نماینده بافق به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: ضرورت فرهنگ سازی برای جلوگیری از تجمل گرایی  و اشرافی گری در جامعه به خصوص در مراسم عزا و ترحیم.

-تذکر پرویز اوسطی نماینده قروه و جمعی از نمایندگان به وزیر راه و شهرسازی: لزوم دوبانده شدن محور جاده‌ای دهگلان و سایر جاده‌های این حوزه انتخابیه و توجه به زیرساخت‌های این حوزه.

-تذکر محمدرضا احمدی نماینده رشت و جمعی از نمایندگان به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی: ضرورت افزایش توجه به بهورزان و خانه‌های بهداشت.

-تذکر کیومرث سرمدی واله نماینده اسدآباد و جمعی از نمایندگان به وزیر راه و شهرسازی: ضرورت دو بانده نمودن جاده حادثه خیز اسدآباد – آجین به کنگاور.

-تذکر سید سلمان ذاکر نماینده ارومیه به وزیر صنعت، معدن و تجارت: لزوم تبدیل وضعیت کارکنان و فرزندان ایثارگر در موسسات و شرکت‌های زیرمجموعه وزارت صمت.

-تذکر مصطفی نخعی نماینده نهبندان و سربیشه و جمعی از نمایندگان به وزیر راه و شهرسازی: لزوم تسریع در اجرای طرح مسیر آتشکده شهرستان نهبندان.

-تذکر علی جدی نماینده شیروان و جمعی از نمایندگان به وزیر راه و شهرسازی: ضرورت تسریع در عملیات ساخت مسکن ملی در استان خراسان شمالی به خصوص شیروان.

-تذکر علی اکبر علیزاده برمی نماینده دامغان و جمعی از نمایندگان به وزرای اطلاعات، بهداشت و علوم، تحقیقات و فناوری: لزوم بکارگیری اساتید متعهد به اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی.

-تذکر غلامحسین رضوانی نماینده تهران و جمعی از نمایندگان به وزیر نفت: لزوم بکارگیری مدیران متعهد برای اجرای طرح‌های نیمه تمام.

-تذکر سارا فلاحی نماینده ایلام و جمعی از نمایندگان به رئیس جمهور: لزوم پرداخت بودجه مصوب دستگاه‌ها توسط سازمان برنامه و بودجه.

-تذکر کیومرث سرمدی واله نماینده اسدآباد و جمعی از نمایندگان به وزیر راه و شهرسازی: لزوم تسریع در عملیات اجرایی مسکن ملی در استان همدان به خصوص شهرستان اسدآباد.

-تذکر سید سلمان ذاکر نماینده ارومیه به وزیر نیرو:  لزوم ارائه خدمات برق به منازل مسکونی داخل محدوده شهر و روستا.

-تذکر مهدی عسگری نماینده کرج و جمعی از نمایندگان به آقای صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: ضرورت رسیدگی ویژه به بیمارستان البرز به عنوان تنها مجموعه بیمارستان تأمین اجتماعی در کرج.

-تذکر، ولی اسماعیلی نماینده گرمی به وزیر راه و شهرسازی: لزوم آسفالت راه‌های روستایی این حوزه انتخابیه و توجه به زیرساخت‌های این حوزه انتخابیه.

-تذکر محمدرضا احمدی نماینده رشت به وزیر آموزش و پرورش: لزوم پرداخت پاداش پایان خدمت معلمین و ضرورت حل مشکل بیمه تکمیلی فرهنگیان.

-تذکر بهزاد رحیمی نماینده سقز به وزیر آموزش و پرورش:  لزوم تسریع در پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته سال ۱۴۰۰.

-تذکر محمدحسن آصفری نماینده اراک و جمعی از نمایندگان به وزیر آموزش و پرورش: لزوم تسریع در پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته.

-تذکر محمدرضا صباغیان نماینده بافق به وزیر دادگستری: لزوم اصلاح قانون و برخورد یکسان با انواع سرقت‌ها.

-تذکر محمدمهدی زاهدی نماینده کرمان به وزیر کشور: لزوم ساماندهی اتباع بیگانه غیرمجاز در کشور.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
سیدمحمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
0
0
وقتی میر کاظمی یک تازی می کند وزیر حریف او نمی شود بگو نگران باش اقای وزیر تا اخر سال خودش خود به خود درست می شود غصه به خودت راه نده شاد باش بی خیال باز نشته های
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
0
0
جای تاسف فراوان هست که با گذشت 14 ماه از بازنشستگی هنوز پاداش پایان خدمت پرداخت نشده
معلم
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
0
0
خوشم میاد از دولت که حرفای نمایندگان را پشیزی ارزش قائل نیست نمایندگان برای این دولت مترسکی بیش نیستن، بد بخت روحانی رو پدرش دراورده بودن
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->