حمله موشکی حزب‌الله لبنان به تجمع نظامیان صهیونیست (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) حمله به پایگاه نظامیان صهیونیست در شمال کرانه باختری پاسخ منفی انگلیس به «نتانیاهو» درباره سپاه خودسوزی یک فرد مقابل دادگاه ترامپ + فیلم واکنش حکیم به اقدام خصمانه آمریکا در شورای امنیت علیه فلسطین قدردانی امیرعبداللهیان از نقش الجزایر در کمک به توقف نسل کشی اسرائیل در غزه + فیلم ادامه حملات حزب الله لبنان به مواضع اسرائیل (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) سی ان ان: هیچ آسیبی به ‌پایگاه هوایی اصفهان وارد نشده است + عکس زمان تصمیم‌گیری برای تعطیلی پنجشنبه‌ها مشخص شد تحلیلگر نظامی صهیونیست: قیامت را به چشم دیدیم امیرعبداللهیان: به هرگونه خطای محاسباتی پاسخ می‌دهیم اطلاعیه جدید فراجا: وضعیت حجاب در جامعه مطلوب‌تر شده است (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) فرمانده گردان طولکرم در سرایاالقدس به شهادت رسید + عکس (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) درگیری لفظی میان نتانیاهو و وزیر خارجه آلمان واکنش امیرعبداللهیان به ساقط شدن ریزپرنده‌ها در آسمان اصفهان وزیر خارجه اردن در تماس با امیرعبداللهیان: آسمان اردن مورد سوءاستفاده اسرائیل قرار نخواهد گرفت لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم | اوضاع جبهه شمالی خطرناک است فرانسه کمک به اسرائیل برای مقابله با پاسخ ایران را تایید کرد لاپید: بن گویر آبروی اسرائیل را برده است ظریف حمله موشکی اسرائیل به خاک ایران را «آتش‌بازی » خواند ماجرای حادثه امنیتی در بخش کنسولی سفارت ایران در پاریس چه بود؟
سرخط خبرها
تولیت آستان قدس رضوی:

حمله آمریکا انتقام جویی از عراق بود

  • کد خبر: ۱۳۴۹۱
  • ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۸
حمله آمریکا انتقام جویی از عراق بود
تولیت آستان قدس رضوی گفت: آمریکا در عراق مقر جریان مردمی را که در برابر تروریست‌های داعشی ایستاده بمباران کرد که نشان دهنده انتقام جویی آن از پیروزی‌های ملت عراق در برابر داعش است.
به گزارش شهرآرانیوز؛ حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی در دیدار جمعی از روسای قبایل عشایر کشور سوریه افزود: جنایت آمریکا علیه حشدالشعبی اذهان بسیاری را نسبت به چهره واقعی آمریکا روشن‌ترکرد.
وی ادامه داد: سوریه طی چند سال اخیر به خوبی در برابر فتنه آمریکایی، عربی، عبری مقاومت کرده است، آمریکا و رژیم صهیونیستی دشمنان قسم خورده بلاد اسلامی و امت پیغمبر (ص) هستند و جز دشمنی نمی‌توان از آن‌ها انتظاری داشت، اما موضوعی که مایه تأسف و تأثر بوده، همراهی کشور‌های مسلمان از قبیل عربستان سعودی و امارات با دشمنان اسلام است.
تولیت آستان قدس رضوی گفت: منابع خدادادی و امکانات کشور‌های مسلمان به جای آنکه در جهت ترقی و پیشرفت امت اسلام قرار گیرند، در اختیار دشمنان دین برای ضربه به مسلمان قرار داده شده است.
وی با تأکید بر اینکه باید از اتفاقات تاریخی و حوادث تلخ برای آینده درس بگیریم، افزود: باید این باور را داشته باشیم که آمریکا و رژیم صهیونیستی و کشور‌های مرتجع منطقه دشمنان اسلام و مسلمانان هستند و دیگر آنکه در قضایای اخیر سوریه و عراق در عمل ثابت شد که آمریکا دیگر آن ابرقدرتی نیست که هرچه اراده کند همان شود.
وی ادامه داد: آمریکا و رژیم صهیونیستی با تمام قدرت و توان خود و کشور‌های مرتجع منطقه با میلیارد‌ها دلار پول نفت خود دست به دست هم دادند و جنگ احزاب را برای نابودی سوریه شکل دادند، اما موفق نشدند.
تولیت آستان قدس رضوی گفت: شهر‌های بزرگ سوریه را ویران، هزاران نفر را شهید و میلیون‌ها انسان بی‌گناه را آواره کردند، اما آمریکا نتوانست به اهداف شومش برسد.
وی درس دیگر از فتنه داعش را توجه به قدرت ملت و اهمیت وحدت ملی دانست و افزود: اگر همه ملت با هر گرایش و مذهب متحد باشند، دشمن هر چقدر هم قوی باشد، نمی‌تواند آن‌ها را از پا درآورد و موفق شود.
حجت الاسلام والمسلمین مروی با بیان اینکه ما دست نصرت الهی را در قضایای سوریه مشاهده کردیم ادامه داد: وحدت، انسجام و مقاومت مردم، دولت و ارتش سوریه در مقابله با توطئه داعش ستودنی بود که حضور بسیار مؤثر و تأثیرگذار حزب الله در سوریه نیز قابل انکار نیست.
وی گفت: شعار ما در جمهوری اسلامی حمایت از مسلمانان بدون توجه به گرایش‌های مذهبی است، امام راحل از همان ابتدا دفاع از فلسطین را در صدر برنامه‌های جمهوری اسلامی قرار دادند، با اینکه شاید در فلسطین یک شیعه هم وجود نداشته باشد، این امر نشان می‌دهد موضوع اسلام و مسلمانان برای ما مهم است.
حجت الاسلام والمسلمین مروی افزود: جمهوری اسلامی ایران به رغم تمام تحریم‌های دشمن با توکل و عنایت خداوند در بسیاری از حوزه‌های نظامی، پزشکی و دانش هسته‌ای به خودکفایی و استقلال رسیده است.
وی ادامه داد: ما مسئله سوریه را به پیروی از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی مسئله خود می‌دانیم و کسی که در مسئله سوریه بر مقاومت تأکید نموده و به رغم ناامیدی بسیاری از اشخاص، به دیگران روحیه داد و فرمود "آمریکا شکست خواهد خورد"، رهبر معظم انقلاب اسلامی است و همان که معظم‌له فرمودند همان شد.
 
منبع: ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->