هشدار ۱۶ برنده نوبل اقتصاد درباره تبعات سیاست‌های ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات سوریه: منطقه عربی با تداوم جنایت اسرائیل شاهد مرحله جدیدی از بی ثباتی و تنش است حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان کره شمالی، موشک بالستیک جدید آزمایش کرد نماینده فلسطین: برای ناکام گذاشتن نتانیاهو نیازمند استقرار آتش بس در غزه هستیم لاوروف: بریکس پذیرش عضو جدید را موقتاً متوقف می‌کند شهادت ۸۰ عضو خانواده هنیه از ابتدای جنگ رژیم صهیونیستی خشم کابینه نتانیاهو از مشاور امنیت داخلی به دلیل اعتراف به ناتوانی ارتش اسرائیل سفیر آمریکا: زمان آتش بس در غزه و پایان ناسازگاری حماس فرا رسیده است قالیباف: کناره‌گیری من شایعه است + فیلم حمله موشکی یمن علیه رژیم صهیونیستی با هدف قرار دادن یک کشتی (۵ تیر ۱۴۰۳) آمریکا: اسرائیل راه حل دیپلماتیک را بر درگیری با حزب الله ترجیح می دهد حماس: مردم فلسطین برای روز بعد از جنگ تصمیم می‌گیرند هنیه: توافقی که آتش‌بس و پایان تجاوزها را شامل نشود، قابل پذیرش نیست وزیر دفاع آمریکا:جنگ میان اسرائیل و حزب‌الله می تواند به جنگ منطقه‌ای منجر شود تلفات جسمی و روانی ۶۲ هزار صهیونیست‌ در جنگ غزه خصوصیات شخصیتی شهید جمهور همانند شهید بهشتی بود | وجود رابطه تعاملی میان مدیریت خراسان رضوی و دستگاه قضایی کانادا خواستار خروج شهروندانش از لبنان شد وزیر خارجه آلمان: تنها با راه حل سیاسی می توان به رنج غزه پایان داد
سرخط خبرها

واگذاری زمین طرح نهضت ملی مسکن روستایی در خراسان رضوی آغاز شد

  • کد خبر: ۱۳۴۹۲۵
  • ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۸
واگذاری زمین طرح نهضت ملی مسکن روستایی در خراسان رضوی آغاز شد
آغاز واگذاری زمین طرح نهضت ملی مسکن روستایی در خراسان رضوی برای اولین بار در روستای تبادکان مشهد آغار شد. در مرحله اول این طرح ۱۰۴۳ قطعه زمین در ۸۳ روستای خراسان رضوی به مردم واگذار شده است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ امروز ۲۴ آبان ماه آیین آغاز واگذاری زمین طرح «نهضت ملی مسکن روستایی» خراسان رضوی برای اولین‌بار در کشور در روستای تبادکان مشهد و در جوار امامزادگان تبادکان با حضور استاندار خراسان رضوی و جمعی دیگر از مسئولان استان برگزار شد.

در مرحله اول واگذاری، ۱۰۴۳ قطعه زمین در ۸۳ روستای استان خراسان رضوی توزیع می‌شود.

محسن داوری، فرماندار شهرستان مشهد، در این مراسم گفت: یکی از عرصه‌هایی که می‌تواند مردم را به حیات، زندگی و انقلابی‌بودن امیدوار کند، موضوع مسکن است که به حول قوه الهی با تدبیر در دولت سیزدهم و همت ویژه مسئولان در استان درحال انجام است.

داوری اظهار کرد: امروز خدمت‌رسانی به مردم در جمهوری اسلامی ایران افتخاری است که مسئولان نظام از آن به نام نوکری برای مردم یاد می‌کنند. این خدمت اگر هدفمند باشد، می‌تواند مردمی را که تا امروز پای آرمان‌های انقلاب اسلامی بوده‌اند، امیدوار کند.

فرماندار شهرستان مشهد ادامه داد: همواره تأکید استاندار این بوده است که باید مشکلات مردم را برطرف کنیم. یکی از مشکلات اساسی مردم مسکن بود که استاندار دستور داد در این حوزه گام برداریم. اولین قدم برای رفع مشکل مسکن روستایی این بود که در طرح هادی روستاها باید بازنگری صورت می‌گرفت تا فضای لازم برای ساخت مسکن ایجاد می‌شد. امروز به همت مسئولان و دستور استاندار خراسان رضوی در این عرصه اقدامات خوبی صورت گرفته و این امر به‌خوبی پشت‌سر گذاشته شده است که امروز طرح نهضت ملی مسکن روستایی با اعطای زمین رایگان به روستاییان در استان تحقق پیدا کند.

او گفت: تحقق این امر علاوه بر اینکه مردم به‌ویژه جوانان را به آینده امیدوار می‌کند، موجب رونق اقتصادی نیز می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->